//

iMessage: Problemen en oplossingen

iMessage: Problemen en oplossingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij idem. Versturen geen probleem en ook direct de antwoorden. Maar gisteren een imessage van mijne baas niet ontvangen en vandaag al een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 19-10-12, 20:12
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Bij mij idem.

Versturen geen probleem en ook direct de antwoorden.

Maar gisteren een imessage van mijne baas niet ontvangen en vandaag al een aantal keer van mijn vriendin geen ontvangen en zij boos dat ik niet reageer

Anders nooit een probleem mee.

Instellingen allemaal een uit en aan gezet en ook al gereboot, maar blijft.

Geen idee wat het kan zijn

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2012 om 20:34 ----------

Ff wat testen gedaan.

Als men vriendin op telefoonnummer stuurt, komt het alleen aan op iphone en niet op ipad, wat logisch is.

Als ze op eender welk e-mailadres stuurt, komt het op ipad aan, maar niet op de iphone, wat niet logisch is. Zowel ipad en iphone hebben dezelfde instellingen wat adressen betreft. Enkel de iphone heeft de nummer erbij. Tot voor enkele dagen kreeg ik alle imessages die verstuurd werden op één van mijn e-mailadressen binnen op zowel iphone als ipad.

En ik heb totaal geen enkele instelling veranderd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 20-10-12, 00:40
Kingpinda Kingpinda is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Ik heb hier ergens iets over gelezen om imessage op je mac ipad en iphone te krijgen. werkt een beetje vreemd. kijk eens bij instellingen op je iphone van imessage en disable it en dan enable. kijk op je ipad ook even bij imessage. weet zo gauw het artikel niet te vinden maar als je zoekt op io6 imessage kun je het misschien vinden. Je moest iig overal disable en enable en dan iets met opties.
Reageren

Labels
imessage, ios5, iphone, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage RoBertoo iPhone Apps 41 30-06-13 23:16
Imessage IOS 5 eugje iPhone algemeen 20 29-06-12 19:23
iMessage op Iphone en Ipad dat.rooie.ventje iPhone algemeen 0 14-10-11 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:59.