iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wie Weet Antwoord.....? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10127-wie-weet-antwoord.html)

rcastricum 27-03-08 17:13

Wie Weet Antwoord.....?
 
Ik heb hem dan ook eindelijk...
1. Weet iemand hoe ik gprs kan uitzetten zodat ik als er geen Wi-Fi punt is niet via mijn telefoon profider ga downloaden en dus moet betalen.
2. Toetsen toekenning kan ik nergens vinden. Dus 1 is voicemail, 2 is thuis. Hoe kan ik dit instellen?
3. Wat is het tekentje helemaal rechtsbovenin net naast de batterij check het lijkt op een telfoonhoorntje met daaronder een toetsenbord?
4. In het startscherm staat het icoontje SSH wie kan mij vertellen waar dit voor is ik kan dan voor "open SSH" kiezen en dan SSH root password en dan "new password".
5. Als ik mijn e-mail wil checken (en geloof me ik heb echt alle instellingen van POP en SMTP, wachtwoord goed ingevuld) dan geeft hij aan "geen SSL mogelijk", zonder SSL instellen.....hij zegt dan laad nog 25 berichten doch er gebeurt niks.
6. Aan het icoontje "aandelen"(bijvoorbeeld) heb ik niks hoe kan ik dit verwijderen?

MIJN DANK IS ENORM ALS IEMAND HIER ANTWOORD OP WEET.

ButcherJF 27-03-08 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rcastricum (Bericht 88297)
Ik heb hem dan ook eindelijk...
1. Weet iemand hoe ik gprs kan uitzetten zodat ik als er geen Wi-Fi punt is niet via mijn telefoon profider ga downloaden en dus moet betalen.
2. Toetsen toekenning kan ik nergens vinden. Dus 1 is voicemail, 2 is thuis. Hoe kan ik dit instellen?
3. Wat is het tekentje helemaal rechtsbovenin net naast de batterij check het lijkt op een telfoonhoorntje met daaronder een toetsenbord?
4. In het startscherm staat het icoontje SSH wie kan mij vertellen waar dit voor is ik kan dan voor "open SSH" kiezen en dan SSH root password en dan "new password".
5. Als ik mijn e-mail wil checken (en geloof me ik heb echt alle instellingen van POP en SMTP, wachtwoord goed ingevuld) dan geeft hij aan "geen SSL mogelijk", zonder SSL instellen.....hij zegt dan laad nog 25 berichten doch er gebeurt niks.
6. Aan het icoontje "aandelen"(bijvoorbeeld) heb ik niks hoe kan ik dit verwijderen?

MIJN DANK IS ENORM ALS IEMAND HIER ANTWOORD OP WEET.

Ik vermoed dat hier heel snel een slotje op zit....

rcastricum 27-03-08 18:15

Sorry....
 
Ik weet niet wat je bedoeld met ik denk dat hier snel een slotje opzit.
Als ik iets fout doe dan mijn excuses.........?

rcastricum 27-03-08 18:16

Sorry..............
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 88303)

Misschien doe ik iets fout of iets wat niet mag maar ik snap je berichtje niet? Als ik iets fout doe dan mijn excuses.

sanderd777 27-03-08 18:29

Hij bedoelt dat je wel erg veel vragen stelt, die allemaal op te zoeken zijn via de zoekfunctie... Probeer dat eerst, en google, en kom dan terug! :)

rcastricum 27-03-08 18:33

Okay
 
Ik heb het gezien.......ik ga eerst veel lezen...dank

28juni 27-03-08 18:39

_SLOTJE!! allemaal te vinden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.