//

Help! Iphone vast bij accept terms & conditions na updaten

Help! Iphone vast bij accept terms & conditions na updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Kan iemand mij helpen? Ik heb een 3G Iphone (jailbreak) geprobeerd te updaten naar een versie boven 3.1. Helaas werkt hij nu niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-11, 00:25
181383rz 181383rz is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard Help! Iphone vast bij accept terms & conditions na updaten

Hoi,

Kan iemand mij helpen? Ik heb een 3G Iphone (jailbreak) geprobeerd te updaten naar een versie boven 3.1. Helaas werkt hij nu niet meer. Hij zit vast.

Op de Iphone zie ik de usb kabel en een verwijzing naar I Tunes. Helaas zit ik in I tunes vast in de terms & conditions (zie scherm). Ik moet ze lezen en dat ook aanvinken, maar ze verschijnen niet eens op het scherm. Ik kan ook niet doorklikken, ga verder werkt niet! De telefoon werkt niet meer en ik kan in I tunes dus ook niet meer verder. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast veel dank voor je hulp.

Ramona
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphone.jpg‎ (39,1 KB, 0x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 00:46
181383rz 181383rz is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Na wat surfen kwam ik hier op: leek te werken!
To restore your iPhone, connect it to iTunes and hold down the Power/Sleep button simultaneously with the Home button. Keep both buttons pressed down until your iPhone powers off. When your iPhone turns off, release the Power/Sleep button, but keep the Home button depressed until iTunes detects the iPhone (it should detect restore mode).
Once iTunes detects your iPhone in restore mode, hit the “Restore” button to get your crashed out iPhone back to working order.

Helaas werkt 't toch niet. Iemand ideen? Dank!

Laatst gewijzigd door 181383rz; 16-10-11 om 01:04. Reden: werkte toch niet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 BaseBand updaten - Vast op oude bbfw O.G. iPhone algemeen 0 15-08-11 17:01
iPhone vast bij updaten van 4.1 naar 4.3.1 Furies Archief 2 04-04-11 18:51
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? labo46 iPhone algemeen 13 14-12-08 11:34
iPhoneSimFree & Independence, vast bij iTunes setup Henri Unlock [archief] 4 29-10-07 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.