//

Als ik een iphone koop, kan ik dan....

Als ik een iphone koop, kan ik dan.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ...alles doen op mijn windows PC om mijn iphone te synchroniseren, backuppen,...? Heb nu een HTC met windows erop, maar zou willen overstappen naar iphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-11, 06:59
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard Als ik een iphone koop, kan ik dan....

...alles doen op mijn windows PC om mijn iphone te synchroniseren, backuppen,...?
Heb nu een HTC met windows erop, maar zou willen overstappen naar iphone. Alleen heb ik niet de goesting en het budget om mijn thuis pc te vernieuwen naar een MAC omgeving. Dus kan alle communicatie vlekkeloos verlopen tussen een iphone en een Windows PC?
Bedankt bij voorbaat...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 07:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb windows pc en ipad en iphone en ik kan perfect synchen enz... Probleempjes kunnen overal gebeuren maar vallen meestal wel op te lossen. Geen enkele is perfect.
  #3  
Oud 16-10-11, 10:17
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Het is niet noodzakelijk om een MAC pc te hebben om je iPhone volledig te kunnen gebruiken. Zou ook niet zo slim zijn van Apple omdat je dan heel veel gebruikers benadeeld. Met iTunes voor windows kun je gewoon alles doen wat je ook met de MAC versie kan.

En met iCloud heb je trouwens iTunes op je computer steeds minder nodig. Backups en foto's worden dan gewoon in de cloud (online) opgeslagen.
  #4  
Oud 16-10-11, 17:43
kurveekyl kurveekyl is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Bedankt mensen voor deze geruststelling, kan beginnen uitkijken.
Grote dank...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 (3G+Wi-Fi): Als ik deze in Amerika koop werkt die dan in NL? L0rre87 Koopinformatie USA 10 28-04-11 00:38
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken robi10 iPhone accessoires en onderdelen 9 15-04-11 18:28
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? semih iPhone algemeen 3 01-11-10 18:07
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.