iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Waarom zou ik in vredesnaam een iPhone willen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10129-waarom-vredesnaam-iphone-willen.html)

Hostpik 27-03-08 18:23

Waarom zou ik in vredesnaam een iPhone willen?
 
Dit is geen flamepost, nee nee dit is iets heel anders.

Ik wil een iPhone, maar ook een nieuwe PC of mijn allereerste Mac. Ik heb een telefoon (een Samsung E900), maar deze bevalt mij niet zo. Dus mijn vraag aan jullie is: Waarom zou ik een iPhone kopen? Ik heb zelf al wat argumenten, zoals: Ik kan mijn telefoon niet horen als ik mijn MP3 speler op heb. Met een iPhone is dat voorbij. En: De besturing en de interface van mijn eigen telefoon bevalt me niet zo door de touch sensitive keys.

Ik heb al een iPod Touch 8 gig Jailbroken, maar ik wil meer. Ik wil kijken hoe het bevalt. Muziek luisteren op een iPhone en zo. En dan kan ik mijn iPod wellicht verkopen.

Hebben jullie nog meer argumenten waarom ik een iPhone zou moeten kopen? Ik zit echt op het randje van kopen of niet kopen en ik wil een doorslaggever. En waarom zou ik volgens sommigen van jullie geen iPhone kopen? Vertel me jullie wijsheden!

Fresh 27-03-08 18:26

Je hoeft ook niet in "God's naam" een iPhone te kopen. Gewoon kopen...

Hostpik 27-03-08 18:29

True true, maar ff serieus. Ik wil er echt heel graag eentje, maar dan denk ik weer: Het is een telefoon en een mp3 speler in één. Wat nog meer? Ik ben nog niet helemaal overtuigd en ik wil 100% overtuigd zijn. Ik heb al wat reviews doorgespit, maar ik wil de mening weten van verschillende gebruikers.

midon 27-03-08 18:35

Bij twijfel, NIET DOEN:)

Hostpik 27-03-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midon (Bericht 88316)
Bij twijfel, NIET DOEN:)

En waarom zou ik het bij twijfel niet doen? Dat soort antwoorden zoek ik :)

Bomans 27-03-08 19:04

FOXNews.com - Ten Reasons Why You Shouldn't Buy an iPhone - Science News | Science & Technology | Technology News

Jeroen. 27-03-08 19:09

Hahahah, humor.. Dit gaat echt nergens over.

Hostpik 27-03-08 19:16

Hmm goede argumenten dat zeker. Ik zit er nu toch echt aan te denken om er geen te kopen (of als ie in Nederland komt gratis met een abonnement). Alle primaire iPhone functies heb ik al in mijn touch. behalve het bellen en zo dan. Ik wil nog meer argumenten horen. Waarom zou ik de iPhone wel kopen, of waarom zou ik hem niet kopen?

Jp2x 27-03-08 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hostpik (Bericht 88345)
Hmm goede argumenten dat zeker. Ik zit er nu toch echt aan te denken om er geen te kopen (of als ie in Nederland komt gratis met een abonnement). Alle primaire iPhone functies heb ik al in mijn touch. behalve het bellen en zo dan. Ik wil nog meer argumenten horen. Waarom zou ik de iPhone wel kopen, of waarom zou ik hem niet kopen?

Gewoon niet doen dan, uiteindelijk doe je het toch wel....:P

Dus waarom erzo over nadenken, gewoon kopen en anders kan je hem toch weer zo verkopen, maar dat doe je toch niet :P

28juni 27-03-08 19:43

maar een e900 samsung kan niks en the iphone kan ook net niks, heb zelf een n95 nokia gehad en die kan alles! maaruh ziet er niet uit (LOL)

iphone is alleen een gadget en ja ben er erg blij mee,!

Jp2x 27-03-08 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 28juni (Bericht 88359)
maar een e900 samsung kan niks en the iphone kan ook net niks, heb zelf een n95 nokia gehad en die kan alles! maaruh ziet er niet uit (LOL)

iphone is alleen een gadget en ja ben er erg blij mee,!


wat kan je met een N95 meer dan ?

Hostpik 27-03-08 19:56

Nokia N95 heeft ook GPS volgens mij en nog wat meer dingen, maar iPhone wint het qua stijl.

Ik heb nu argumenten gehoord waarom ik hem NIET zou kopen. Laat mij eens argumenten horen waarom ik hem WEL zou kopen.

Jp2x 27-03-08 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hostpik (Bericht 88364)
Nokia N95 heeft ook GPS volgens mij en nog wat meer dingen, maar iPhone wint het qua stijl.

Ik heb nu argumenten gehoord waarom ik hem NIET zou kopen. Laat mij eens argumenten horen waarom ik hem WEL zou kopen.

GPS komt ook voor de Iphone, kijk op Youtube en beoordeel het zelf..
ik heb er al veel meer plezier van dan verwacht...

28juni 27-03-08 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hostpik (Bericht 88364)
Nokia N95 heeft ook GPS volgens mij en nog wat meer dingen, maar iPhone wint het qua stijl.

Ik heb nu argumenten gehoord waarom ik hem NIET zou kopen. Laat mij eens argumenten horen waarom ik hem WEL zou kopen.

*gewoon als je hem uit je broekzak haalt kijkt iedereen.
*gewoon eenvoud.
*apple
*mooie dock meegeleverd.
* dun.
enz

gewoon kopen voor niet teveel en dan ben je ook net zo blij als ik!!

ik betaal er 270 euro voor in the US:D

Hostpik 27-03-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jp2x (Bericht 88366)
GPS komt ook voor de Iphone, kijk op Youtube en beoordeel het zelf..
ik heb er al veel meer plezier van dan verwacht...

Waar heb je plezier van dan? Ik bedoel.. Ik heb al wat mogelijkheden met de iPod touch in handen (january pack). Dus dat vind ik niet meer zo bijzonder. Wat is er nog meer bijzonder aan?

PS.
Ik ben voor zover niet van plan om een Jailbreak erop uit te voeren. Ik ga hem wel activeren en unlocken, maar ik heb gelezen dat je hem maar 5 keer kan unlocken en dat je daarna een brick heb of iets in die richting. Dus dat vermijd ik liever en dan kan ik mijn iPod Touch gebruiken als AppTouch ofzo :P

EDIT:
Citaat:

*gewoon als je hem uit je broekzak haalt kijkt iedereen.
*gewoon eenvoud.
*apple
*mooie dock meegeleverd.
* dun.
Dat eerste is straks ook niet meer zó bijzonder hoor :P. De eenvoud heb ik al in de iPod touch. Apple is een mooi en goed merk en het dock is zeker vet. Maar krijg je dan het Universal dock of niet? En dun valt best mee als je het vergelijkt met de iPod touch. Maar hé. De iPod touch kan niet bellen.

28juni 27-03-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jp2x (Bericht 88366)
GPS komt ook voor de Iphone, kijk op Youtube en beoordeel het zelf..
ik heb er al veel meer plezier van dan verwacht...

klopt alleen geen interne GPS en geen 5.0 carl Z camera.
geen UMTS ga zo maar door.......

maar iphone is leuker:o

28juni 27-03-08 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hostpik (Bericht 88370)
Waar heb je plezier van dan? Ik bedoel.. Ik heb al wat mogelijkheden met de iPod touch in handen (january pack). Dus dat vind ik niet meer zo bijzonder. Wat is er nog meer bijzonder aan?

PS.
Ik ben voor zover niet van plan om een Jailbreak erop uit te voeren. Ik ga hem wel activeren en unlocken, maar ik heb gelezen dat je hem maar 5 keer kan unlocken en dat je daarna een brick heb of iets in die richting. Dus dat vermijd ik liever en dan kan ik mijn iPod Touch gebruiken als AppTouch ofzo :P

dat van het unlocken is naar mijn weten B*ll SH*t. maar waarom niet jailbraiken en wel unlocken lekker dubbel?? vind je niet.

Hostpik 27-03-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 28juni (Bericht 88373)
dat van het unlocken is naar mijn weten B*ll SH*t. maar waarom niet jailbraiken en wel unlocken lekker dubbel?? vind je niet.

Nou dat heeft een goede reden. Aangezien ik niet weet of je iPhone i****ed kan raken door een unlock doe ik dat wel, maar ik heb al een stuk of vier keer meegemaakt dat mijn iPod touch i****ed raakte en dat ik een factory restore moest uitvoeren. Weg apps, weg muziek, weg video. Hallo nieuwste firmware. Dit komt niet doordat ik geen ervaring heb of zo hoor :P. Twee keer kreeg ik de spinning wheel of death. De andere twee keer had ik een vastloper bij Customize.

Dwevbob 27-03-08 20:13

Gewoon activeren, unlocken en jailbreaken, dat verhaal is inderdaad onzin.

Verder zal je een iPhone prettig vinden als je houdt van iets dat met stijl, smaak en oog voor detail is gemaakt. Als je het om de specs gaat ben je inderdaad beter af met een N95 in je zak.

Hostpik 27-03-08 20:14

N95 lijkt me nu ook al weer aardig verouderd eigenlijk. Zijn er geen betere telefoons nu= N95 is al een half jaar oud, toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.