IOS 5 herinneringen, willekeurig adres niet mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De herinneringen service in ios5 is een prima oplossing maar ik krijg het niet voor elkaar om een willekeurig adres in te vullen bij aankomst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 5 herinneringen, willekeurig adres niet mogelijk?
De herinneringen service in ios5 is een prima oplossing maar ik krijg het niet voor elkaar om een willekeurig adres in te vullen bij aankomst. Ik moet er perse een kiezen uit mijn contacts en daar staat de supermarkt niet in...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op mijn 3GS kan ik geen adres invullen bij herinneringen... geen geo fence opties bij mij?!
is dat normaal? |
|
|||
|
|||
Niet mijn thread kapen aub
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik op het web heb gezien zijn beide gemelde problemen helaas "normaal" gedrag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2 | Mauriceapple | iPhone Apps | 14 | 18-10-11 16:48 |
Herinneringen in iOS 5 | demstef | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 14:32 |
iPad: ipad2 jailbreaken mogelijk met eerdere ios of niet? | Wolfje666 | Jailbreak | 2 | 08-10-11 11:21 |
Ip adres klopt niet | lunasol | iPhone algemeen | 11 | 09-05-11 00:19 |
Windows: Herinneringen NIET in Outlook? | macamba | Desktop-applicaties | 0 | 04-01-11 15:26 |
|
|