//

contacten zit in Kiosk en wil er niet meer uit

contacten zit in Kiosk en wil er niet meer uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone4 (met iOS5 en jailbreak met redsn0w) heeft een probleem: mijn icoontje van de contacten is terecht gekomen in "Kiosk" (een nutteloze App volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 11:32
JerrySunand JerrySunand is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Question contacten zit in Kiosk en wil er niet meer uit

Mijn iPhone4 (met iOS5 en jailbreak met redsn0w) heeft een probleem: mijn icoontje van de contacten is terecht gekomen in "Kiosk" (een nutteloze App volgens mij, maar vooruit). Wat ik ook probeer: ik krijg 'm er niet uit. Hoe "Contacten" daarin terecht is gekomen is mij een raadsel.

Als ik lang druk op contacten gaat 'ie weliswaar wiebelen, maar ik kan hem met geen mogelijkheid uit de kiosk krijgen.

Iemand suggesties? In iTunes heb ik hetzelfde probleem als op de iPhone: bij het tabblad "Apps" kan ik "contacten" wel
selecteren en over het iPhone-scherm bewegen, maar uit de kiosk halen lukt niet. HELP!!!

Laatst gewijzigd door JerrySunand; 17-10-11 om 12:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten, ios5, iphone4, kiosk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kiosk app kan niet in map macciato iPhone Apps 6 14-10-11 10:11
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet sensen61 iPhone algemeen 0 22-08-10 18:56
Iphone zit vast bij contacten Pantysniffer Archief 5 01-06-09 22:14
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode mauritsvdven iPhone algemeen 1 30-07-08 15:57
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.