//

Iphone 4s aan de lader % ten zakken?

Iphone 4s aan de lader % ten zakken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 1)Er is duidelijk wat mis met ios 5: mijn batterij heel de nacht zitten opladen. Nu ben ik er 20-25tal min mee bezig en opeens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-11, 11:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Iphone 4s aan de lader % ten zakken?

1)Er is duidelijk wat mis met ios 5: mijn batterij heel de nacht zitten opladen. Nu ben ik er 20-25tal min mee bezig en opeens zie ik de iphone van 100% naar 97% gaan terwijl deze nog in de stekker zit en rechtsboven duidelijk staat deze aant opladen is.
Nog mensen die dat voor hebben?
Nog nooit eerder meegemaakt zoiets en ik heb al alle iphones gehad.
Ik hoop dat dit puur toeval is en dit niet elke keer gebeurt want zoiets zou nooit mogen. (ondertussen naar 96% gezakt).

2)Dan ook nog miserie met fotostream waar ik naar icloud instelling ga en deze verwijder maar als ik terug aanzet dan komen de foto's doodleuk terug.
Ook op mijn windows pc icloud geinstalleerd maar daar merk ik nie meteen dat lukt, zou normaal gezien de foto's die ik dan trek daar moete ontvangen maar werkt precies niet bij mij?

3)yahoo; met mijn emailadressen kan ik alleen maar mails ontvangen maar geen sturen.
Ervoor nooit problemen gehad.

4)Bij imessage als ik onderwerp ingeef en daaronder mijn bericht dan kan ik dat zonder probleem naar mijne maat sturen die imessage heeft maar naar gewone mensen zegt de iphone; je moet mms inschakelen?? Terwijl ik gewoon een berichtje wil sturen? Laat ik het onderwerp veld open dan lukt de sms wel?
Heb iphone 4s. Heb gezien de 3gs dat niet heeft die optie om eerst een onderwerp in te geven bij imessage.

Ik vind icloud en ios 5 enzo wel leuk enzo maar als ge mijn problemen hier zit en er zijn er nog een paar dan krijgt ne mens het wel op zijn heupen.

Ik denk dat ik eens volledig de iphone zal leeg maken en volledig herbeginne in de hoop dat alles zal oplossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 13:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Pas je je profiel even aan? (daar staat nog 4 ipv 4S)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-10-11, 13:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Pas je je profiel even aan? (daar staat nog 4 ipv 4S)
Gedaan. Ik zou veel liever hebben je ook tegen allen vraagt om te zetten vanwaar ze zijn (nederland/belgie).

Update; 1probleempje is ondertussen van de baan, zet hier mijne laptop open en opeens staan alle foto's op mijn pc van photostream . Waarom dat gisteren nie wilde lukken snap ik geen jota van maar soit, ben content, alweer een probleempje minder.

Blijkbaar niemand ervaring met mijn andere porblemen die ik heb?
Vind
  #4  
Oud 17-10-11, 14:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mijn 3GS schoot ook op 4.3.5 af en toe naar 99% terug aan de lader, maar dat lijkt me een calibratieprobleem (en hij ging ook nooit lager dan 99%).
  #5  
Oud 17-10-11, 14:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nu wil ik via imessage een email sturen naar iemand, dat gaat maar dan moet ik betalen,lol, er komt op; versturen naar een e-mailadres is alleen mogelijk als mss berichten is ingeschakeld,manman
Bij mijne maat zijne 3gs lukt dat perfect onder ios 5, bij mij dus niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 14:55 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Pas je je profiel even aan? (daar staat nog 4 ipv 4S)
Bij mij bijft het zakken als ik blijf verder doen.
Kan doodleuk ook geen mails meer versture mee yahoo, alleen ontvangen,pf.
Heb hotmail adres aangemaakt, met deze lukt het ook alleen maar als ik zelf het adres intyp bovenaan, al de rest werkt ook nie alsk het via mijn contacten doe, nog nooit meegemaakt deze dingen. Ten einde raad.
  #6  
Oud 17-10-11, 16:46
ThaStealthNL ThaStealthNL is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

over je laadprobleem, heb je alle applicaties al eens afgesloten? homeknop 2x achter elkaar indrukken -> alle applicaties afsluiten zoals je normaal een programma wist.

Als dit niet helpt, telefoon rebooten lost dit meestal op.
  #7  
Oud 17-10-11, 17:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaStealthNL Bekijk bericht
over je laadprobleem, heb je alle applicaties al eens afgesloten? homeknop 2x achter elkaar indrukken -> alle applicaties afsluiten zoals je normaal een programma wist.

Als dit niet helpt, telefoon rebooten lost dit meestal op.
Bedankt voor de hulp alvast.
Ik heb eens de iphone volledig als nieuwe iphone genomen, opeens kan ik terug emailen (voorlopig naar 1persoon niet,bizar),oef.

Ik hoop nu ook dat mijn laadprobleem zal opgelost zijn .
  #8  
Oud 17-10-11, 17:12
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Email sturen via iMessage kan niet. iMessage is een alternatief voor SMS'en dat automatisch iMessage pakt als de ontvanger ook iMessage heeft en anders het bericht stuurt per SMS.
Zodra je er iets anders inzet dan tekst wordt het een MMS aan mensen zonder iMessage; via SMS kun je geen foto's of andere dingen dan tekst versturen..
SMS en iMessage hebben geen onderwerpveld, dus je probeert iets anders, dan wordt het dus een MMS, niks aan te doen, behalve gewone berichtjes sturen zoals je met SMS zou doen.

Fotostream kun je resetten (leeg gooien) op de website: icloud.com, inloggen en klikken op je naam, Fotostream resetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g doet het alleen aan een lader... Titoo iPhone algemeen 4 30-03-11 05:43
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen tripkip Jailbreak 0 21-05-10 22:42
Trilfunctie uit wanneer iPhone aan lader ligt Coen1983 iPhone algemeen 1 01-12-09 22:04
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader Loebas iPhone algemeen 1 10-11-09 09:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.