//

White screen of death

White screen of death discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb heel het internet af gezocht maar ik ben nog niemand tegengekomen die de zelfde symptomen heeft als mij. Het probleem is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 17:59
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard White screen of death

Hallo allemaal,

Ik heb heel het internet af gezocht maar ik ben nog niemand tegengekomen die de zelfde symptomen heeft als mij.

Het probleem is als volgt, als ik mijn scherm loskoppel en daarna weer erin doe krijg ik een wit scherm tot mijn batterij leeg is, als ik hem daarna oplaad doet hij het weer goed. Ik heb hem laatst ge-upadate naar iOS 5 maar nu kom ik helemaal niet meer van het witte scherm af, ik denk zelf niet dat het aan de iOS 5 ligt.. maar ik vraag me af wat het probleem veroorzaakt, en of dit te repareren is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 19:48
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

tuurlijk ben jij de enige wie koppelt nou z,n scherm los van z,n telefoon??????

tuurlijk ligt het niet aan ios 5 jij hebt sluiting en of breuk veroorzaakt waardoor je scherm wit is .
  #3  
Oud 17-10-11, 20:41
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, heb ondertussen genoeg iPhones gerepareerd om te weten waar ik mee bezig ben. Heb verder ook nog nooit conflicten gehad...
  #4  
Oud 17-10-11, 20:47
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yannickjeh Bekijk bericht
Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, heb ondertussen genoeg iPhones gerepareerd om te weten waar ik mee bezig ben. Heb verder ook nog nooit conflicten gehad...

als je weet waar je mee bezig bent dan weet je ook wat je moet doen .
lijkt me vrij simpel
  #5  
Oud 17-10-11, 20:50
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Kijk, als je alleen bijdehand *** commentaar kan leveren, en niet echt meepraat over een oplossing naar mijn probleem, houd ze dan gewoon voor je.. want het enigste wat je nu aan het proberen bent is je post-count omhoog te krikken, of jezelf omhoog te werken naar een waarschuwing voor flaming.
  #6  
Oud 17-10-11, 21:04
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yannickjeh Bekijk bericht
Kijk, als je alleen bijdehand *** commentaar kan leveren, en niet echt meepraat over een oplossing naar mijn probleem, houd ze dan gewoon voor je.. want het enigste wat je nu aan het proberen bent is je post-count omhoog te krikken, of jezelf omhoog te werken naar een waarschuwing voor flaming.

onzin ik geef gewoon antwoord op je vraag ???
Ik geef niet de oplossing maar geef wel een antwoord om dit probleem te voorkomen .
daar reageer jij weer op , en ik dus ook.
iedere jandoedel weet als je je foon uit elkaar haalt je deze eerst uit moet zetten .

enne die sterretjes achter bijdehand haha kijk maar uit straks krijg je zelf nog een waarschuwing ..

maar oke ik reageer niet meer op jou topic als je dat liever hebt .
  #7  
Oud 17-10-11, 21:06
yannickjeh yannickjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ja denk je nou echt dat ik hem niet had uitgezet voordat ik hem openmaakte? -.-
  #8  
Oud 18-10-11, 20:17
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

Het probleem is als volgt, als ik mijn scherm loskoppel en daarna weer erin doe krijg ik een wit scherm tot mijn batterij leeg ..


dit lees ik als dat je hem nog aan hebt staan ..


maar goed ..

als je wit scherm hebt .. powerbutton en homeknop beide indrukken en ingedrukt houden tot deze uit gaat dan opnieuw opstarten ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Black screen of death quinzds iPhone algemeen 1 26-06-10 12:25
[help aub spoed] wit scherm ( geen white of death ofzo ) omerxx iPhone algemeen 2 23-06-10 02:57
iPhone bedienen vanaf Mac/PC, white screen of death tony3005 iPhone algemeen 0 09-06-10 22:26
White screen Freakyboy iPhone algemeen 8 20-01-10 00:25
screen of death cesaf iPhone algemeen 9 30-08-08 09:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.