iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Foutmelding -43 na reservekopie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/101516-foutmelding-43-na-reservekopie.html)

broos10 17-10-11 19:33

Foutmelding -43 na reservekopie
 
Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op de iPhone verloren."
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.

Paul220 17-10-11 21:22

Ik krijg zojuist dezelfde melding...

Paul220 23-10-11 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door broos10 (Bericht 719209)
Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op de iPhone verloren."
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.

Ik kon op geen enkel forum of helpdesk, antwoord vinden op de bovenstaande melding die ik ook kreeg.
Ik heb gisteren de plons gewaagd en doorgaan gekozen. Er is voor zover ik kan zien niets gebeurd wat ik niet wilde. Ik heb alles nog en alles doet het nog. Het enig wat ik moest doen is mijn app's terugzetten, voor mij een goede bijkomstigheid...moest ik toch eens opschonen. Ik heb het samen met een vriend gedaan, die zelf de melding niet kreeg en het enige verschil was dus de app's terugzetten.

mrus 23-10-11 15:51

Toen ik iOS 5 installeerde en daarna reservekopie wilde terugplaatsen kreeg ik foutmelding -50. Ook hierover niets te vinden op internet....

Mijn probleem is iets anders dan foutmelding -43.... graag nog antwoord van wie de oplossing/tips heeft voor het volgende:
De reservekopie heb ik wel gevonden op mijn computer, met andere (oudere) reservekopieën. Echter de versie die ik wilde terug zetten was niet zichtbaar in Itunes, e oudere /andere wel.
Heb geprobeerd zelf de reservekopie terug te plaatsen via itunes, dit lukte niet, omdat die kopie niet werd gevonden...

Heb toen de gewaagde stap herstel Iphone gemaakt. Iphone werkte weer, ik was weer bereikbaar. Maar miste al mijn foto's en andere instellingen.... Gelukkig heb ik mobile.me, dus contactgegevens automatisch retour, instellingen lukt ook nog wel. Maar foto's!! Foto's nog nodig voor prive en werk: weg-zoek.

De bewuste reserve-kopie nu ook op externe harde schijf geplaatst, die bestaat nog. Open levert onleesbare bestanden op, wil graag foto's vinden...

Wie helpt me?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2011 om 14:53 ----------

En heb ook met iOS 5 dat verschillende App's niet werken, bijvoorbeeld App Elsevier en Whatsapp geeft problemen.
Heb dat ook 1 week geleden bij makers van de betreffende App's gemeld, geen reactie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.