iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/101611-wi-fi-synchronisatie-ios-5-0-a.html)

Striki1990 18-10-11 13:36

Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0)
 
Hey allemaal,

Ik heb net geprobeerd mijn iPhone via Wi-Fi te synchroniseren. Helaas werkt het niet bij mij. Ik heb aangvinkt in iTunes (toen ik de iPhone via de kabel connecteerde) dat hij dit toestel moest synchorniseren via Wi-Fi. Beide toestellen zijn aangesloten op hetzelfde Wi-Fi netwerk en ze hangen beiden aan de netstroom. Wat doe ik fout?

Stunzz 18-10-11 14:01

Ik heb hetzelfde probleem,
Heb een iphone 4, Me pc draait op W7
Heb op itunes Wi-Fi sync aangevinkt zodra ik de usb kabel losmaak zie ik mijn iphone niet meer op itunes.. Reboot helpt ook niet :(

Striki1990 20-10-11 00:37

Niemand die raad weet?

ButcherJF 20-10-11 12:16

Dit gelezen?

Florida96 20-10-11 12:57

Wi-Fi synchronisatie (iOS 5.0)
 
Mensen misschien een domme opmerking van mij maar is het niet nodig om iCloud te installeren op je W7 machine en aan te zetten. Synchroniseren gaat toch via iCloud en Wi-Fi. Kijk even of hij een backup maakt op iCloud en niet op de pc/mac.

Hoop dat dit iets oplost.

mbrant 21-10-11 11:51

In Muziek zelf moet je bij "meer" gedeeld iets aanvinken.
Ook moet in de iTunes "thuisdeling" zijn ingeschakeld.
Hoop dat dit helpt.

Stevo 21-10-11 21:52

iPhone 3GS was eerst verbonden met een windowscomputer en achteraf met een mac.
Nu staat er op de iPhone 2x fotostream en staan er 2 computers onder Wi-Fi sync.

Hoe kan ik de ene computer daar uit halen?? die wordt niet meer gebruikt.

Stunzz 01-11-11 22:33

nieuw probleem, Iphone verschijnt in Itunes maar zodra ik sync gaat ie zoeken & verdwijnt ie weer opeens :(

apotheosis 01-11-11 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stunzz (Bericht 729058)
nieuw probleem, Iphone verschijnt in Itunes maar zodra ik sync gaat ie zoeken & verdwijnt ie weer opeens :(

O, maar dat kom ik bijna iedere dag tegen :-).

Soms effe itunes minuutje wegdoen en nadien nog eens heropladen en soms moet ge effe wat wachten, werkt nog geen 100% en je bent nie de enige die het voor heeft, gewoon blijven proberen, het lukt normaal gezien wel zenne.

Stunzz 01-11-11 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 729059)
O, maar dat kom ik bijna iedere dag tegen :-).

Soms effe itunes minuutje wegdoen en nadien nog eens heropladen en soms moet ge effe wat wachten, werkt nog geen 100% en je bent nie de enige die het voor heeft, gewoon blijven proberen, het lukt normaal gezien wel zenne.

komt pas weer terug na het heropstarten van de computer en vervolgens gebeurt hetzelfde als hiervoor beschreven. Nja ik heb geen zin meer om het uit te zoeke hopen dat apple dit gaat verbeteren in de volgende update :P

apotheosis 01-11-11 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stunzz (Bericht 729075)
komt pas weer terug na het heropstarten van de computer en vervolgens gebeurt hetzelfde als hiervoor beschreven. Nja ik heb geen zin meer om het uit te zoeke hopen dat apple dit gaat verbeteren in de volgende update :P

Ook dat heb ik al moete doen wat dat heropstarten betreft.

Stunzz 02-11-11 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 729076)
Ook dat heb ik al moete doen wat dat heropstarten betreft.

Nee maar kijk het probleem is : ik start opnieuw op en hij verschijnt de hele tijd maar zodra je synct gaat ie zoeken en valt ie weer weg, als je dan weer heropstart gebeurt precies hetzelfde dus hij verschijnt weer maar als je synct verdwijnt ie weer en zo gaat het maar door. :/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.