//

Na reservekopie alle apps terug, alleen geen inhoud HELP

Na reservekopie alle apps terug, alleen geen inhoud HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik was super bang dat ik alles kwijt zou raken na het updaten van ios5 op mijn iphone 4. Nadat ik mijn reservekopie terugzette, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 22:06
Rimke Rimke is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Na reservekopie alle apps terug, alleen geen inhoud HELP

Hoi!

Ik was super bang dat ik alles kwijt zou raken na het updaten van ios5 op mijn iphone 4. Nadat ik mijn reservekopie terugzette, had ik alles terug. Alleen helemaal leeg!! Geen contacten, berichten, foto's niks. Ik baal hier onwijs van want ik heb mijn iphone nog niet zo lang en foto's en contacten zijn voor mij wel heel belangrijk. Hoe kan ik dit terugzetten? Oudere reservekopies terug zetten helpt niet...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 15:30
Balen28 Balen28 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Apps terug/ gegevens en inhoud niet!

Ik heb precies hetzelfde...Bijna al mijn apps zijn terug, op twee na, maar me inhoud/gegevens zijn weg. HAd jij inmiddels al een oplossing hier voor gevonden?

Als ik een reservekopie terug wil zetten krijg ik de volgende melding:

"Itunes kan de iphone niet herstellen omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iphone die wordt hersteld"


Ik hoop echt van harte dat iemand mij kan helpen...want ik had persoonlijke gegevens erop.., fotos zijn weg, emails, whatsapp etc.....
  #3  
Oud 28-10-11, 18:26
Rimke Rimke is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Nee ik heb helaas nog geen oplossing gevonden en me er eigenlijk bij neergelegd, contacten kwamen heel snel weer terug, foto's blijven jammer.
  #4  
Oud 28-10-11, 21:48
Balen28 Balen28 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja ik begin me langzaam maar zeker er ook bij neer te leggen. Was bij t-mobile en app store geweest maar die konden ook niks. Deze laatste adviseerde mij om de oudere reserviekopie er op terug te zetten. Dat heb ik ook geprobeerd maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Maar toen ik het weer net probeerde terug te zetten naar fabriekinstellingen via het herstel knop. Kreeg ik ineens deze melding:
"De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (1654)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. sont iTunes 0 14-05-11 11:50
Windows: iTunes zet met updaten en reservekopie apps niet terug mathijs666 iTunes 4 21-04-11 17:24
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g Rivinn iTunes 0 01-08-10 02:43
Lijst met alle gekochte apps terug zien nick3GS iPhone Apps 1 23-02-10 02:52
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken gamertje iTunes 2 21-02-10 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.