//

iPhone 4S UK, simfree maar werkt niet

iPhone 4S UK, simfree maar werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vorige week een iPhone 4S simfree besteld in de online UK Apple Store. Ik reis over de hele wereld en daarom wou ik natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-11, 19:38
Ambiorix Ambiorix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Cool iPhone 4S UK, simfree maar werkt niet

Heb vorige week een iPhone 4S simfree besteld in de online UK Apple Store. Ik reis over de hele wereld en daarom wou ik natuurlijk simfree. In the UK besteld om hem vlug te hebben en hij werd inderdaad afgelopen vrijdag in de UK geleverd op het adres van een vriend. Maarrrrr, je moet hem dan wel eerst activeren in de UK want dat kan niet vanuit een ander land. Ben ik vandaag achter gekomen nadat ik het wel in 3 verschillende landen geprobeerd heb. Apple UK Customer Service is heel vriendelijk maar kan dit niet 1,2,3 oplossen. Morgen zou het misschien wel lukken na kunstmatige activatie via Apple UK. Wees dus voorzichtig indien je een UK simfree iPhone besteld!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 19:55
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Activeren via Wi-Fi of iTunes?
  #3  
Oud 19-10-11, 20:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Heb vorige week een iPhone 4S simfree besteld in de online UK Apple Store. Ik reis over de hele wereld en daarom wou ik natuurlijk simfree. In the UK besteld om hem vlug te hebben en hij werd inderdaad afgelopen vrijdag in de UK geleverd op het adres van een vriend. Maarrrrr, je moet hem dan wel eerst activeren in de UK want dat kan niet vanuit een ander land. Ben ik vandaag achter gekomen nadat ik het wel in 3 verschillende landen geprobeerd heb. Apple UK Customer Service is heel vriendelijk maar kan dit niet 1,2,3 oplossen. Morgen zou het misschien wel lukken na kunstmatige activatie via Apple UK. Wees dus voorzichtig indien je een UK simfree iPhone besteld!
Hug? Normaal gezien toch zoals hier gezegd aan itunes enzo hangen en zo activeren.
  #4  
Oud 19-10-11, 20:19
Marcel-VR6 Marcel-VR6 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb laatst ook een engelse Iphone 4 gekocht voor een kennis van me, en die kon ik ook niet meteen activeren.
Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem had gekocht en die kon hem voor me activeren.
  #5  
Oud 20-10-11, 02:26
Ambiorix Ambiorix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard @Chaser

Noch via Wi-Fi noch via iTunes...
  #6  
Oud 20-10-11, 10:22
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Engelse proxy/vpn en klaar is klara...mits je internet nodig hebt tenminste.
  #7  
Oud 20-10-11, 10:33
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Raar dit verhaal!

Ik heb de mijne ook in london gekocht vorige week en hem pas bij terugkomst in belgie geactiveerd!

Werkte (zoals elk jaar) perfect!
  #8  
Oud 21-10-11, 01:37
Ambiorix Ambiorix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard Opgelost

Apple Customer Service heeft de kwestie opgelost zoals ze beloofd hebben: via een remote activation.
Zaak gesloten, weer een happy 4S user erbij!
  #9  
Oud 17-11-11, 12:38
sarinanaomi sarinanaomi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Oh deze info is wel bruikbaar voor mij.

Ik vlieg over 2 weken naar London en wil daar een Iphone 4s kopen Sim-free

Maar hoe zit dat dan precies met die activatie? Dit word mijn eerste Iphone dus kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?

Ik zat dat ze in London 500 pond waren die Iphone's..Is dat wel Sim-free?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sarina
  #10  
Oud 17-11-11, 17:47
Ambiorix Ambiorix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarinanaomi Bekijk bericht
Oh deze info is wel bruikbaar voor mij.

Ik vlieg over 2 weken naar London en wil daar een Iphone 4s kopen Sim-free

Maar hoe zit dat dan precies met die activatie? Dit word mijn eerste Iphone dus kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?

Ik zat dat ze in London 500 pond waren die Iphone's..Is dat wel Sim-free?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sarina
@ Sarina. Probeer een micro sim mee te nemen naar de store en vraag hen de iPhone meteen te activeren in de store. Indien je geen micro sim hebt kunnen ze je misschien toch helpen met activatie door een micro sim van hen te gebruiken. Activatie hoeft slechts eenmaal, daarna kan je elke micro sim gebruiken van provider naar keuze.
Ben niet zeker of the store staff zich bewust is van het probleem dus laat je niet wegsturen zonder activatie anders riskeer je het zelfde als ik ondervond.
Succes!
  #11  
Oud 21-11-11, 00:21
sarinanaomi sarinanaomi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
@ Sarina. Probeer een micro sim mee te nemen naar de store en vraag hen de iPhone meteen te activeren in de store. Indien je geen micro sim hebt kunnen ze je misschien toch helpen met activatie door een micro sim van hen te gebruiken. Activatie hoeft slechts eenmaal, daarna kan je elke micro sim gebruiken van provider naar keuze.
Ben niet zeker of the store staff zich bewust is van het probleem dus laat je niet wegsturen zonder activatie anders riskeer je het zelfde als ik ondervond.
Succes!

Oke erg bedankt voor je reactie!

Ik zal even bij vodafone vragen wat mijn mogelijkheden zijn wat betreft de microsim.
  #12  
Oud 21-11-11, 00:30
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

koop je daar toch een prepaid sim? volgens mij heb je om te activeren geen pc meer nodig, of wel? en zowel, dan heb je iig een engelse sim, kun je vervolgens hier weer doorverkopen aan iemand met hetzelfde probleem.
__________________
Bla bla bla...
  #13  
Oud 21-11-11, 00:32
sarinanaomi sarinanaomi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja dat is ook een optie bedankt voor de tip!
Reageren

Labels
activatie, iphone 4s, simfree, united kingdom, unlocked



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone werkt maar is niet meer op te laden mvanlaerhoven iPhone algemeen 2 24-02-11 11:29
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? Berrie iPhone algemeen 10 29-10-09 17:58
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 22:53
Vandaag iphone binnen maar werkt niet? Tamaar88 iPhone algemeen 4 02-02-09 18:28
AnySim en zelfs SimFree wil niet baten! Junior1986 Unlock [archief] 2 29-11-07 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.