//

Synchroniseren outlook 2003 op een windowscomputer met de iPhone in IOS5

Synchroniseren outlook 2003 op een windowscomputer met de iPhone in IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie lukt het om de contactpersonen en agenda die op een windows7 computer staan in outlook 2003 via de ether te synchroniseren. Dus niet met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-11, 21:33
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard Synchroniseren outlook 2003 op een windowscomputer met de iPhone in IOS5

Wie lukt het om de contactpersonen en agenda die op een windows7 computer staan in outlook 2003 via de ether te synchroniseren. Dus niet met de USB-kabel aan de computer zoals eerder uitstekend ging, maar op de nieuwe wijze?
Ik heb inmiddeles alles geprobeerd maar het lukt me niet.
Ik wil de nieuwe en gewijzigde contacten van de iPhone weer naar de computer overbrengen.
Ik ben benieuwd of dat iemand gelukt is en zo ja: op welke wijze.

m vr gr

Jos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 21:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit schrijft Apple en die kunnen het weten:

Get the latest software.

For your PC to be iCloud ready, you’ll need Windows Vista (Service Pack 2) or Windows 7. Outlook 2007, Outlook 2010, or an up-to-date version of your preferred browser is required for accessing your email, contacts, and calendars in iCloud.
  #3  
Oud 19-10-11, 21:50
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Dat is een snel en duidelijk antwoord. Dat had ik nog niet gevonden. Jammer dat ik het niet eerder wist, had ik heel wat tijd gespaard.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik moet dus gaan updaten wil het goed werken.
Jos
  #4  
Oud 19-10-11, 22:15
Zeezicht Zeezicht is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik synchroniseer mijn agenda van Outlook 2003 (Windows XP) met iPhone4 via mijn gmail account.

Getting started with Google Calendar Sync - Google Calendar Help
  #5  
Oud 19-10-11, 22:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeezicht Bekijk bericht
Ik synchroniseer mijn agenda van Outlook 2003 (Windows XP) met iPhone4 via mijn gmail account.

Getting started with Google Calendar Sync - Google Calendar Help
Het ging in deze draad over iCloud.
  #6  
Oud 20-10-11, 13:06
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dit schrijft Apple en die kunnen het weten:

Get the latest software.

For your PC to be iCloud ready, you’ll need Windows Vista (Service Pack 2) or Windows 7. Outlook 2007, Outlook 2010, or an up-to-date version of your preferred browser is required for accessing your email, contacts, and calendars in iCloud.
Ik heb inmiddels outlook 2010 gekocht en geinstalleerd. Maar helaas: de wijzigingen die ik op mijn iPhone aanbreng zie ik nog steeds niet terug op mijn computer en omgekeerd ook niet. Ik zie op dit forum dat er meer mensen problemen hiermee hebben. Hoe krijg je dit nu wel goed werkend. Dus heel simpel: contacten en agenda van oulook synchroniseren via de ether zoals het ook gaat met de usb-kabel?
Jos
  #7  
Oud 20-10-11, 13:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je Windows iCloud Control Panel zijn werk laat doen maakt deze automatisch een iCloud mail account aan in Outlook 2011.

Het wordt een IMAP account. Ook contacten en kalenders kan je aanvinken in het control panel.

Mijn vrouw heeft helaas nog een Windows PC en daar werkt dat allemaal perfect met Outlook 2007.
  #8  
Oud 20-10-11, 14:12
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Ik heb het control iCoud panel gevonden. Contactgegevens aangevinkt en vervolgens iCloud zijn gang laten gaan. Tijdens dat proces is er blijkbaar iets misgegaan waardoor er in Outlook 2010 geen iCloud mailaccount is aangemaakt. Op mijn computer zijn geen contactpersonen meer aanwezig. Op mijn iPhone staan nu wel alle contactpersonen. Ik durf in het control panel van iCloud de contactpersoenen niet uit te vinken en alles opnieuw te laten doen, bang dat ik de contactpersonen verwijder en dan geen contactpersonen meer heb. De vraag is nu: wat nu?? Hoe krijg ik nu een iCloud account in Outlook en de persoenen weer naar mijn computer?
  #9  
Oud 20-10-11, 14:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als er op de PC geen contacten aanwezig zijn en in iCloud en de iPhone wel kan je zonder meer contacten uitvinken in het control panel.

Begin dan helemaal opnieuw met het aanvinken van alles wat je nodig hebt.
  #10  
Oud 20-10-11, 15:19
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Dat ga ik dan maar proberen. Hopelijk gaat het goed. Zou het liefst vooraf een backup van iPhone of iCloud maken. Maar dat gaat niet?
  #11  
Oud 20-10-11, 18:04
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Ik heb uitgevinkt en weer aangevinkt. Bij iedere aanvinking werd Outlook gesloten. Maar als ik dan in Outlook kijk zie ik geen extra iCoud mail account (IMAP account), alleen mijn eigen oude account. Kan ik dat ergens zien in Outlook?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2011 om 17:42 ----------

Inmiddels heb ik ook het nieuwe account gevonden. Ik had niet in het iCloud Controlpanel email aangevinkt. Nu heb ik dus een account zie ik met @me.com naam. Maar na synchroniseren zie ik in outlook nog steeds niet de contactpersoenen en agenda die op mijn iPhone staan. Behoorlijk ingeikkeld allemaal!!
Jos
  #12  
Oud 20-10-11, 19:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat jij het bent heb ik het even geprobeerd op een Windows 7 Ultimate virtuele machine in Parallels. Ik heb Outlook 2010 gebruikt.

1) In het iCloud Control Panel eerst Mail aanklikken en niets anders. Dat zegt het controle panel trouwens.
2) Outlook vraagt nu het xxxxxx@me.com paswoord.
3) Er werd een een mailbox xxxxxx@me.com aangemaakt + een iCloud folder;
4) Alle mails worden van iCloud geladen;
5) Outlook afgesloten;
6) In het control panel agenda en contacten aangeklikt;
7) Alle contacten die in iCloud staan worden nu geladen;
8) Alle agenda's worden die in iCloud staan worden nu geladen;
9) Outlook geopend. Alle agenda's en contacten staan in Outlook;

Simpeler kan het toch niet ?

Ik weet niet welke contacten er op uw iPhone staan maar als dat de contacten van iCloud zijn zijn dat nu dezelfde als in Outlook.

Ik heb nu al mijn contacten op drie Mac, één iPhone, één iPad en nu ook in Outlook op een Windows virtuele machine.
  #13  
Oud 20-10-11, 19:49
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Bedankt voor al je moeite, maar de contacten en agemda van iCloud komen niet in mijn Outlook 2010 terug. Moet ik nu gaan concluderen dat het niet meer mogelijk is? Dit is toch heel merkwaardig dat je die gegevens uit iCloud niet kan terugkrijgen?
Waarschijnlijk is dat gekomen omdat ik in eerste instantie niet mijn email heb aangevinkt?
  #14  
Oud 20-10-11, 19:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je heel zeker bent dat al je contacten en agenda's in iCloud staan, ga dat nakijken op www.icloud.com, dan kan je in iCloud op de iPhone contacten en agenda's nog eens uitzetten en dan weer aanzetten. Idem dito voor Outlook.

Maar ik krijg zo heel langzaam het gevoel dat jouw contacten en agenda's helemaal niet in iCloud staan. Nogmaals, kijk het na op www.icloud.com
  #15  
Oud 20-10-11, 20:00
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Als ik op iCloud.com kijk staan alle gegevens daar heel mooi. Ik heb al enkele malen de procedure herhaald maar zonder resultaat.
  #16  
Oud 20-10-11, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En, je hebt de iCloud contacten en agenda's aangevinkt in Outlook 2010.
  #17  
Oud 20-10-11, 20:12
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

?? Nee dat heb ik nog niet gedaan. Hoe moet dat gebeuren?
  #18  
Oud 20-10-11, 20:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heel erg hé, als een Macmens aan een Windowsmens moet uitleggen hoe Outlook werkt.

Klik in Outlook op contacten. Daar zouden dan twee lijsten moeten staan. Een lijst uit Personal Folders (outlook.pst) en een van iCloud.

Hetzelfde voor agenda's.

Als je beide aanklikt mag je verder gaan in de talloze draadjes op dit forum over dubbele contacten en agenda's.
  #19  
Oud 20-10-11, 20:58
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Dat is nu het gekke. iCloud staat daar niet bij. Daar had ik ook al gekeken. Daar is toch ergens iets misgegaan de eerste keer dat ik in het panel iCloud heb aangezet. Ik heb nog een oudere kopie van het .pst bestand dat ga ik maar eens terugzetten. En kijken of ik dan opnieuw kan beginnen. Misschien gaat het dan goed.
  #20  
Oud 21-10-11, 16:35
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En, je hebt de iCloud contacten en agenda's aangevinkt in Outlook 2010.
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd, dus ook outlook 2010. Maar nadat ik in het iCloud panel iCloud zijn werk heb laten doen, zie ik nu nog steeds niet in Outlook de iCloud contacten en agenda. Ik zie wel het @me.com account in Outlook. Welke naam hebben deze iCloud contacten en agenda bij in uw compurter?
Bij de contacten zie ik wel een tweede item: voorgestelde contactpersonen. Ik weet niet wat daar de bedoeling van is.
Jos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
veranderde data na synchroniseren outlook 2003 kdoelman iTunes 1 27-05-10 22:30
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 Mr. Q. iTunes 0 11-10-09 21:24
IPhone 3 GS 32GB synchroniseren met oulook 2003 op een gateways! Pazoezoe iTunes 0 24-09-09 18:09
Sync Outlook 2003 met Iphone Cookiesmonster iTunes 0 19-05-09 10:17
outlook 2003 synchroniseren Binke iTunes 2 04-03-08 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.