//

Personen met iPhone 4S , graag je ervaringen

Personen met iPhone 4S , graag je ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon een topic om de eerste indrukken/reviews/problemen/..... aan het licht te brengen.. Problemen met camera? Data-problemen? Geel scherm? greets...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-11, 00:21
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard Personen met iPhone 4S , graag je ervaringen

Gewoon een topic om de eerste indrukken/reviews/problemen/..... aan het licht te brengen..

Problemen met camera?
Data-problemen?
Geel scherm?


greets
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-11, 01:06
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Na 6 dagen gebruik nog niks negatiefs tegengekomen!

- alles is toch wel opmerkelijk sneller en vloeiender tegenover de (gewone)4
- foto's zijn veel mooier
- in 1080P filmen.....hell yeah!
- SIRI doet echt bijna alles (enkel jammer dat er nog geen nederlandse taal ondersteund wordt maar die komt wel)
  #3  
Oud 20-10-11, 02:49
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Dan mag ik blij zijn dat ik mijn 4 heb verkocht midden augustus, kijk ernaar uit om de 4s te gebruiken..

Last van de "antennagate" op de 4S ?... was soms te merken op mijn iPhone 4, maar nooit verlies van connectie of bereik gehad.

Batterijduur?
3G knopje te gebruiken?

Laatst gewijzigd door mike77; 20-10-11 om 03:01.
  #4  
Oud 20-10-11, 10:04
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Heb hem nu ook 6 dagen.
Heb hem goed kunnen vergelijken met de 4, aangezien er twee in huis liggen.
De batterij gaat bij mijn gebruik de hele dag mee en hou nog over.. Dit lukte me met de 4 niet, dan moest ik hem 's avonds toch wat minder gebruiken.

Camera is echt een vooruitgang.
Bereik is beter, dan de 4... Heb met vf vol bereik en de 4 geeft 3 streepjes. Antennagate had ik met de 4 geen last van en de 4s ook niet, daarbij hou je de telefoon niet zo vast tijdens het bellen lijkt me..

Maar overal wel een vooruitgang op de 4.. De hele binnenkant is veranderd en verkoopcijfers zeggen ook genoeg
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #5  
Oud 20-10-11, 12:40
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Ik heb hem ook 6 dagen. Ben er zeer zeker tevreden over.
Ook hier liggen er 2 binnen. De 4 en de 4s. Maar dat accu verhaal dat de 4s langer meegaat dan de 4 is hier totaal NIEt aan de orde.
Met niet al teveel doen is de accu van de 4s zeer snel leeg. Als ik hem er om 6.30 uur van de lader haal is hij om 13.00 uur al op de 56% gekomen.
Bij navraag bij Apple erkent men dit probleem en dat zou komen door de prosessor die er in zit. Die is zwaader dan bij de 4.
De accu bij de 4 haald het hier ruim een dag vol. Dit met evenveel gebruik als de 4s.
het bereik is bij telfort hier toch al slecht dus daar kan ik niks over zeggen.
3g is wel slecht op beide telefoons. Bij de 4 was het wel wat beter dan de 4s in huis. Maar daar gewoon op dew Wi-Fi en klaar is kees.
Maar al met al zeker de moeite waard vind ik en ach overdag bijladen kan ook altijd.
Maar optimaal is het niet.
  #6  
Oud 20-10-11, 12:47
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Een erkenning van Apple dat het aan de A5 ligt, maar ondertussen tijdens het event wel een magically one hour extra then the iphone 4 roepen lol.

Ik zeg, herstel hem eens.
  #7  
Oud 20-10-11, 13:27
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Vreemd, bij mij gaat de batterij toch wel even lang mee als m'n iphone4 na een 4-5 tal herlaadbeurten.

Enkele Batterij besparingen:
--------------------------------
- helderheid onder de 50% houden

- instellingen>locatievoorzieningen>systeem>
-iAds op locatiebasis uitvinken
-kompas calibreren uitvinken
-tijdzone instellen uitvinken
  #8  
Oud 20-10-11, 16:28
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ik zeg, herstel hem eens.

Ik zeg, bel Apple NL maar eens dan hoor je uit hun eigen mond.

Alweer herstellen??? of.......... op weke manier herstel jij hem??
Wellicht dat ik iets fout doe. Daar ben ik wel benieuwd naar. Kan het goed aan liggen hoor. Alleen weet niet wat en hoe jij dat doet.
  #9  
Oud 20-10-11, 19:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vullings Bekijk bericht
Ik heb hem ook 6 dagen. Ben er zeer zeker tevreden over.
Ook hier liggen er 2 binnen. De 4 en de 4s. Maar dat accu verhaal dat de 4s langer meegaat dan de 4 is hier totaal NIEt aan de orde.
Met niet al teveel doen is de accu van de 4s zeer snel leeg. Als ik hem er om 6.30 uur van de lader haal is hij om 13.00 uur al op de 56% gekomen.
Bij navraag bij Apple erkent men dit probleem en dat zou komen door de prosessor die er in zit. Die is zwaader dan bij de 4.
De accu bij de 4 haald het hier ruim een dag vol. Dit met evenveel gebruik als de 4s.
het bereik is bij telfort hier toch al slecht dus daar kan ik niks over zeggen.
3g is wel slecht op beide telefoons. Bij de 4 was het wel wat beter dan de 4s in huis. Maar daar gewoon op dew Wi-Fi en klaar is kees.
Maar al met al zeker de moeite waard vind ik en ach overdag bijladen kan ook altijd.
Maar optimaal is het niet.
3G ligt voornamelijk aan je provider of de plaats waar je je bevind waar het 3G signaal minder sterk is of er gewoon ngo te weinig masten van staan. Ik heb in belgie proximus en is de beste 3G provider maar je zal ook op bepaalde plaatsen geen 3G hebben of slechts 2blokjes. Ligt niet aan de iphone.

Je zegt ook: om 6.30 uur van de lader haal is hij om 13.00 uur al op de 56% gekomen. Maar wat heb je er allemaal meegedaan dan want dat kan veel verklaren natuurlijk.
  #10  
Oud 21-10-11, 16:39
Iphone03 Iphone03 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoe zit dat met het verhaal over gele schermen? Iemand daar ervaringen mee?
  #11  
Oud 21-10-11, 17:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Na ong een week de iphone 4s in bezit te hebben kan iker toch al het één en ander over zeggen daarom bij deze mijn 1ste grote review waar vooral mensen die een 4s gaan kopen of mss nog twijfelen er mss wel wat aan zullen hebben:

Processor en accuduur; retesnel, sneller dan de iphone 4 (allebei met ios 5). Het gaat ook soepeler en vlotter, uiteraard gaat het ook sneller via 3G, alleen de batterij zal op 3G redelijk snel naar beneden zakken, dat is geweten en ook de zwaardere processor zorgt daar voor maarja, je kan het niet al hebben. Via Wi-Fi valt het best mee vind ik wat de batterijduur betreft, ik heb nu al redelijke keren de batterij opgeladen en die is toch wel lichtjes verbeterd (batterijduur). Ervoor op de iphone 4 gebeurde het ik op sommige zaken 2keer moest klikken eer de pagina wilde openen, nu lukt diezelfde in ene keer zoals het hoort.(kan ook aan ios 5 liggen).
Ik ga niet teveel gaan vergelijken met andere toestellen maar om toch her en der te tonen het niet zomaar een simpele upgrade is wat de 4s betreft; de s2 heeft een 1.2ghz processor, de 4s een 1ghz die meende ik onder clockt is naar 800mhz. Als de flash aanstaat bij de s2 is de 4s duidelijk sneller, is de flash uit op de s2 zijn ze ong evensnel.
Ik vind apple hier alweer goed werk heeft geleverd als je de specs bekijkt en toch evensnel bent.

Resolutie; ondanks dezelfde resolutie van het scherm is het verschil duidelijk te noemen, de 4s is gewoon beter dan de iphone 4, ik zal dat helemaal onderaan een link van posten.

Speaker geluid; ook in deze merkte ik al meteen op, die speelt toch luider dan bij mijn iphone 4, op youtube nagegaan met iemand die hetzelfde filmpje liet spelen en met de 4 en 4s teste en zo'n voltmeterke gebruikte en het was idd overduidelijk, dit zal voor velen een pluspunt zijn denk ik dat de muziek beduidend luider speelt bij de 4s dan bij de iphone 4. J.

Siri; ik kan hier niet alles gaan vertellen dus slechts een beknopte uitleg; het is beter en het beste dat ik al gezien heb op een smartphone maar het blijft beperkt en de spraaktechnologie staat uiteraard nog niet op punt, sommige zaken lukken zeer goed, andere dan alweer minder, anderzijds kan je je er wel rot mee amuseren, zeg eens tegen sire het een ass hole ofzo is, pure fun soms de reactie die je terug krijgt, grappen en grollen zeer zeker dus .
Maar bv je wekker instellen en dus inspreken lukt heel goed bij mij, wel leuk, bellen en smsen is me ook al gelukt maar bij namen uitspreken moet je wel weten hoe je die z'n naam moet uitspreken want bv robby mag je niet op z'n nederlands uitspreken of het gaat niet. Ze zijn dus alweer een stap verder maar er is nog werk aan de winkel maar ik kan u zeggen dat als je dat eens aan mensen laat tonen ze zich een breuk gaan lachen met de funny dingen die je terug krijgt van siri. Ik persoonlijk vind het een zeer leuke toegevoegde waarde. Ervoor was er ook al spraaktechnologie op en op andere toestellen maar in deze hier is het echt wel gieren J.

Icloud; tja, wat kan ik zeggen, ik ben op dees vlak wel mss een beetje van ne laatbloeier maar tis gewoon pure fun, foto's trekken en ge moet ze nimmer gaan overzetten naar je pc/laptop of ipad en je kan de foto's in de fotostream zelf wissen als je wil of je laat ze er instaan en blijven ze 30dagen geldig in de fotostream.
Heb je foto's staan op je laptop en je wil deze naar je iphone bv zetten dan sleept ge u foto's naar de upload map van fotostream op je pc en deze zet op deze manier de foto's in the icloud op je iphone/ipad, nadien mag je de foto's in de upload map van fotostream wissen. Echt zalig vind ik die icloud, werkt al beter dan ik had verwacht, ik dacht echt dat maar half ging werken maar werkt bijzonder goed. Agenda's en dergelijke via the cloud werken doe ik niet of nog niet, over deze zaken kan ik nikske zeggen.

Ook als je een apple tv hebt komen de foto's erop van fotostream , je moet in je apple tv naar de map fotostream gaan en effe wachten en dan komen de foto's tevoorschijn en dan kan je ze daar meteen bekijke, alweer heel handig en leuk.
(Uiteraard weet ik ook wel icloud op 3gs en iphone 4 maar bij deze een korte ervaring meegegeven).


Mirroring; ik weet nie welke toestellen nu wel en niet mirroring ondersteunen? Maar de ipad 2 en 4s lukt het perfect, via mijn apple tv 2 al wat ik zie op mijn iphone/ipad gewoon op tv kunnen bekijken, super, jaja, dat kon al via dat kabeltje die ik liggen heb maar tis nu éénmaal handiger als je het draadloos kan doen.
Gamen valt beter mee dan ik had verwacht, ik geef eerlijk toe hier dat er lag opzit maar tis niet je het zo erg merkt of er echt problemen mee ondervind tijdens het gamen, alleen bij films via bv air video of andere afspelen is een beetje een probleem bij mij,ik ga dit straks nog eens grondig testen want dat kan aan een andere reden liggen.
Love mirroring.

Gamen; Alles is gewoon mooier, als je die naast een iphone 4 leg tzie je zeer snel wie de snellere is en de kleuren en noem maar op mooier zijn op de 4s.
Ik wacht vooral op infinity blade 2 nu.
En zoals ik al heb aangehaalt hierboven werkt het goed via Wi-Fi (mirroring).

Bereik Wi-Fi/blue tooth/3G enz…: tgogh, das zo’n beetje een moeilijk geval altijd omdat ieder een andere thuisplaats heeft en andere provider enz….Is dus een moeilijk punt maar mijn ervaringen met proximus; ik merk dat ik op heel wat plaatsen opeens 5-6mbps behaal aan download snelheid, dat is voorzover ik me kan herinneren meer dan op mijn iphone 4 (maar ik houd dat onder voorbehoud). Maar tis wel dus opvallend dat ik opeens op heel wat plaatsen heel hoge snelheden behaal (op 3G welteverstaan).
Bereik is beter geworden vind ik en daarmee bedoel ik dat ik op al mijn vorige iphones als ik geene 3G had altijd gprs signaal had en dat cirkeltje had, nu opeens heb ik op die zelfde plaatsen EDGE signaal? Hoe dat kan weet ik niet maar tis dus de 1ste keer ik edge heb op die plaatsen waar ik ga en geene gprs J. Er moet dus wel iets van aan zijn.
Wi-Fi lijkt me mss ook wel lichtjes beter maar normaals, das niet zo makkelijk om dat te gaan vergelijken maar ik heb er alvast geen probleem mee,connecteren en dergelijke gaat heel snel.
Blu-tooth; welnu, ik ben daar tevreden van, ik heb een jabra freeway en dat lukte wel met mijn iphone 4 enzo maar heel soms was er toch eens een kleinigheidje mee en nu merk ik de 4s er beter op reageert, connectie gaat veelal sneller enz….Toch wel een verbetering te merken vind ik wat die blu-tooth betreft met mijn carkit (ik heb andere zaken nog niet kunnen testen omdat ik blu tooth voor de rest zeer zelden gebruik).

Filmen en foto’s trekken: ja jongens, ik wil hier nu nie gaan overdrijven maar das is nu mss wel hetgeen waar ik nog het meeste van onder de indruk ben, wat apple hier heeft gedaan vind ik zeer zeer goed en zeer goed werk geleverd. De foto’s (dichtbij getrokken) zijn uitmuntend, een duidelijk verschil dan met de iphone 4 wat op zich normaal is zal je zeggen maar het gaat verder dan dat, de galaxy s2 heeft ook een 8mp camera en het verschil is zeer opmerkelijk, de 4s blaast wat mij betreft dus zowel de iphone 4 weg maar evenzeer dus de s2, zo opmerkelijk is het verschil. Alles word gewoon veel echter en dus natuurlijker weergegeven op de 4s.
Voor mensen die graag filmen en foto’s trekken met een smartphone, tis echt wel de moeite vind ik.
Filmen in 1080p vanhetzelfde, ik weet niet de reden hoe dat komt enzo maar de feiten zijn er, ook hier scoort de 4s heel goed in, de kwaliteit is duidelijk alweer beter dan bij de iphone 4 en de s2 en wat ook nog opvalt is dat de 4s stabieler is ook, apple heeft dat op hun voorstelling gezegd Video stabilization hebben ingestoken en ik kan zeggen dat dat duidelijk z’n werk doet en ook in deze zie je het verschil duidelijk tusse de 4s en de s2 van samsung.

Led flash; kan je aan of uitzetten, als je je iphone met het scherm naar beneden legt en je krijgt bv een sms dan ga je je led flash effe zien flikkeren (zelfde als je een foto met flash trekt). Stel je geluid afstaan, op deze manier kan je zien je een berichtje hebt gekregen.
Leuke handigheid vind ik die bij mij altijd aanstaat, waarom ook niet J.

Hieronder een aantal leuke links:


Samsung Galaxy S2 vs iPhone 4S - Boot & Quick Browser Test - YouTube

(paar andere die ik gister heb gezien vind ik voor de moment niet).

iPhone 4S vs iPhone 4: Cameras - YouTube

iPhone 4S vs. iPhone 4: Speed Test & Gaming - YouTube

iPhone 4S 1080p Video Test - YouTube

Wat ik opmerkte is dat er mensen zijn die problemen (lag hebben als ze filmen, ik heb al zo'n filmpjes gezien,,vraag me wel af aan wat dat ligt dan? Want deze hier en ikzelf heb dat niet meteen voor als ik film met de 4s? Foutje aan het toestel zelf?
Met de s2 die ik had had ik die lag ook en dat zie je bijna overal bij die filmpjes.

iPhone 4S: 8 Megapixel Camera Test & Picture Montage - YouTube

800MHz iPhone 4S browser powers past the 1.5GHz Samsung Galaxy S*II - YouTube


ps; van een geel scherm of geel kleur in het scherm heb ik voorlopig geene last van, was bij mijn iphone 4 wel het geval.
  #12  
Oud 21-10-11, 17:35
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

@ apotheosis: dank voor je (ook vermakelijke) review. LED flash kun je trouwens ook gewoon op de iPhone 4 aanzetten (met iOS5).
  #13  
Oud 21-10-11, 17:54
stony667 stony667 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 69
Standaard

Het is een top toestel vooral de foto's en filmpjes die je er mee maakt is top. Siri is ook heel erg leuk!! Batterij duur daarintegen is echt dramatisch!! iphone batterij was aanmerkelijk beter!!
  #14  
Oud 21-10-11, 18:22
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Klinkt goed allemaal! Is hij de 28e trouwens ook bij de resellers en Media Markt te koop?
  #15  
Oud 21-10-11, 18:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
@ apotheosis: dank voor je (ook vermakelijke) review. LED flash kun je trouwens ook gewoon op de iPhone 4 aanzetten (met iOS5).
Ja, ik heb de iphone 4 voor de ios 5 verkocht, dus mijn excuses als er in mijn review paar dingetjes staan die niet oke zijn ofzo.
  #16  
Oud 21-10-11, 19:34
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

Ik ben er erg blij mee. Heb tot nu toe alle iPhone's gehad ( heb ze nog allemaal liggen ).
In vergelijking met mijn iphone 4 is die wel sneller al zijn de verschillen echt niet zo extreem. De camera is wel een stuk beter.

Ja, er is veel veranderd sinds mijn eerste iphone 2G...

groetjes
  #17  
Oud 21-10-11, 22:16
Vullings Vullings is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je zegt ook: om 6.30 uur van de lader haal is hij om 13.00 uur al op de 56% gekomen. Maar wat heb je er allemaal meegedaan dan want dat kan veel verklaren natuurlijk.
Dat is het hem juist. Niet veel dus. Enkele telefoontjes en wat mail bekeken en verder niets.
  #18  
Oud 21-10-11, 22:56
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Dagje of 6 nu, hiervoor een 4.
Alles is wel iets sneller, maar niet een giga verschil, maar alles loopt gewoon heerlijk.
De foto camera is erg goed, hele mooie foto's zonder twijfel.

De videocamera lijkt heel mooi en is scherp. Ik moet em nog even wat beter testen, maar mijn eerste indruk is niet zo best. Snel bewegende beelden kan ie niet bijhouden en stottert het beeld, je ziet dat het beeld moet worden opgebouwd.
De meeste mensen kijken alleen naar de scherpte, maar er zijn zoveel andere aspecten. Ik heb liever een zeer vloeiend beeld op een lagere resolutie dan een stotterend en zwabberend 1080. Maar goed, zoals ik al zei; ik moet de camera nog eens beter testen.

Ik heb mijn 4 vervangen door de 4s, de 4s is behoorlijk snel en heeft daardoor een heerlijke bediening, maar ik zou dit niet nogmaals doen.

Edit:
Nog eens dat filmpje op YouTube bekeken van apotheosis. Mijn video's zijn absoluut slechter, geen idee waar dit aan ligt, maar ik kom niet eens in de buurt. Mijne lagged echt enorm.


Verder gewoon een heel fijn toestel (gebruik ook nog Android)
Geen last van een geel scherm, volgens mij is dat allemaal wat lichtelijk overdreven.

Laatst gewijzigd door rinkel; 21-10-11 om 23:21. Reden: Video van apotheosis
  #19  
Oud 22-10-11, 00:20
Iphone03 Iphone03 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

@apotheosis, bedankt voor je uitgebreide review! Je geeft aan dat je op je iPhone 4 wel last had van een geel scherm, is dit toen vanzelf weggegaan of niet?
  #20  
Oud 22-10-11, 01:18
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

@apotheosis. Net review.

Probleem wat ik had is dat van mijn 2 T-Mobile kaartjes de ene niet unlockt en de ander langzaam unlockt en op een gegeven moment het signaal verliest en vervolgens niet meer terug komt. (heb 2 kaartjes op 1 nummer 4, maanden oud).
Bij T-Mobile geweest en die zeiden dat er er nieuw kaartje voor de 4s in moet die pas beschikbaar is vanaf de 28 oktober. ( moet wel voor betaald worden)

Een kaartje van Vodafone laten knippen (11 maanden oud) gaf foutmeldingen met pincode. Uiteindelijk met pukcode geprobeerd, maar wilde ook niet unlocken.. Naar Vodafone gegaan en kreeg gratis een nieuwe simkaart. Werkt prima nu.

Oja, al die kaartjes werkten wel in mijn iphone 4 maar niet in de 4s dus.

Voor de rest tevreden, maar of het de upgrade waard was van een 4 maanden oude 4 naar 4s......toekomst moet dat uitwijzen.

In ieder geval, slechtere batterij, veel betere camera, super gps systeem, sneller, enz enz.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 met 4.0.1 vast in recovery mode, wil graag updaten met jailbreak+unlock Simian Jailbreak 2 28-09-11 16:25
iPhone 1e gen.: Iphone 2g met versie 3.0 graag hoger ? firekid Unlock 2 29-08-10 21:13
Iphone G2 met Firmware 2.1 Geen Camera ICOON GRAAG HULP ! klaasie Jailbreak apps en thema's 8 01-11-08 01:18
Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone brigittadik Archief 1 27-12-07 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.