//

Parrot probleem met Iphone

Parrot probleem met Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn auto een Parrot 3100 en voorzien van de laatste update 5.0. Voorheen heb ik altijd gebruik gemaakt van Nokia waarvan je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-11, 11:36
mavical mavical is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard Parrot probleem met Iphone

Ik heb in mijn auto een Parrot 3100 en voorzien van de laatste update 5.0. Voorheen heb ik altijd gebruik gemaakt van Nokia waarvan je de ingestelde beltoon alsmede de melding van een binnenkomende sms over je kon speakers kon horen. Gemakkelijk omdat de radio/cd speler even werd onderbroken om het geluid door te geven. Bij de Iphone krijg ik bij een sms helemaal nites te horen via de Parrot maar alleen op de Iphone. Gevolg bij luide muziek valt een sms dus niet op. Ik ben met name in het weergeven van SMS geluiden met de IPHONE via de speakers geinteresseerd. Intussen ook een Blackberry aangesloten maar ook daar heb ik het zelfde probleem bij. Intussen ook de vraag uitgezet bij Parrot. Ik heb ook al het nodige gegoogled maar kan eigenlijk niet veel vinden. Hebben hier nog gebruikers ervaringen tips etc ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-11, 14:23
Riket Riket is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 32
Standaard

Volgens mij is het zo dat de parrot ook met buetooth streaming om moet kunnen gaan en dat doet de 3100 niet ik heb zelf de duurste van parrot de 9200 nogwat en die laat zelfs mijn ontgrenelgeluid van de iphone horen
  #3  
Oud 21-10-11, 14:33
wimzuidberg wimzuidberg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Fiesland
Berichten: 13
Standaard

Ik heb een parrot 6200 en die laat ook alle geluiden horen van mijn Iphone4. Ik kan ook muziek afspelen via de parrot (hoewel Bluetooth het niet altijd bijhoudt en dus stoort)

Deze parrot en de hogere nummers (duurdere modellen) hebben een Bluetooth audiostream.
de 3100 heeft dat niet en dat maakt denk ik het verschil.
  #4  
Oud 21-10-11, 15:37
mavical mavical is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Maar hoe kan het dan dat de goedkoopste Nokia van 60,-- gewoon wel zijn SMS geluiden over de boxen laat horen dan wel ook zijn beltonen via de radio als er een oproep is. Hier is geen sprake van bluetooth audiostream. Er is in de Nokia's kennelijk iets software waardoor dit zo werkt ?
  #5  
Oud 21-10-11, 18:47
wimzuidberg wimzuidberg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Fiesland
Berichten: 13
Standaard

dat weet ik niet, ik heb een Iphone en geen Nokia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 11-02-13 23:59
iPhone 4 icm Parrot CK3200LS audiobron-probleem Daneel iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-11 22:55
Iphone 4 met Parrot probleem ReneJongsma iPhone algemeen 10 23-12-10 15:44
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G jordiavp iPhone algemeen 0 29-10-09 18:41
probleem met parrot 3100 en 3gs boblong iPhone algemeen 0 21-07-09 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.