Verwijderen krassen op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja mijn schatje is gekrast er zitten een paar krasjes op het scherm, nu is mijn vraag of iemand een manier kent om deze te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verwijderen krassen op iphone
ja mijn schatje is gekrast er zitten een paar krasjes op het scherm, nu is mijn vraag of iemand een manier kent om deze te verwijderen.
Help mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
leuk gedaan, maar wat gregory804 bedoeld is dat deze topic al bestaat. leuke animatie
|
|
||||
|
||||
Nee hoor die andere probeert krassen op het aluminium gedeelte te verwijderen ik op het glas..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ooh.. naja ik heb et net weer geprobeert maar het lukt et niet, weet iemand een andere manier?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je even googled vind je vast wel een adres waar je dit goedje kan kopen. Overigens kan het verwijderen van de krasjes op je scherm hierna wel voor wat vertekening zorgen is mijn ervaring. Maar ja....het is het een of het ander. Laatst gewijzigd door SoundForge; 29-03-08 om 16:52. |
|
||||
|
||||
Displex voor gsm, horloges en andere te polieren, te krijgen overal..........
|
||||
|
||||
ooh ok ja van displex had ik al gehoord ja, maar wordt het dan niet mat ofzo want het is toch op poly nogwat basis?
|
|
||||
|
||||
nee word nie mat, mooi bling bling, je moet er wel van die vrouwen gezichts watten mee gebruiken, en t is nie op paar sec gefikst, je zult wel even mogen wrijven hoor, maar t werkt gelijk niks.
|
|
||||
|
||||
ooh ok en waar koop je het?
ps hoe gaat het met je mod? |
|
||||
|
||||
Da vind je overal wel, hier bij ons weet k t liggen bij, amerikaanse stoch, horloge maker, de fun, gamma enz.... Da vind je wel, vind je t echt niet, verstuur ik je er wel ene, dan PM je maar.
Offtopic : Mod is aant vorderen, nog wachten op een psp batterij en zien of die erin gaat (in iphone), de smd-led blauw zijn onderweg, heb blauw/zwart carbon/kevlar doek liggen voor (proberen) antennecover te copieren in carbon. En heb de Hypercard ook al, die komt er ook in. Veel werk, ma t komt in orde, deadline was 13april moet t klaar zijn. Glasvezel hebben we ook al liggen om t licht van de smdleds naar het appeltje te brengen. En de AchterCover is zalig mooi in hoogglans gepolier alu. De spiegelMirror Screenprotection is ook onderweg van UK. |
|
||||
|
||||
Ik zou als ik jou was wel een microfibre doekje gebruiken. Dat geeft echt het beste resultaat. Overigens geeft displex het zelfde resultaat als PolyWatch is mijn ervaring.
|
|
||||
|
||||
ieder zijn ding he..........................
|
|
||||
|
||||
ooh ok bedankt voor de tip , ik heb net de horlogemaker(s) gebeld maar ze verkopen het niet
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En alle gamma's bij mij in de buurt ook niet...
|
|
||||
|
||||
vandaag ook een kras omdekt terwijl hij altijd netjes behandelm, in een hoes, nooit bij me sleutels zo maar eens ff bananen kopen
moet dat met de schil of met de banaan zelf |
|
||||
|
||||
met beide haagze
|
|
||||
|
||||
Zal er eens een deel Displax tubes aanschaffen voor er een wilt, PM me.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krassen op iPad 2 | gundamangel | iPad algemeen | 7 | 26-07-11 17:57 |
Krassen op camera | NLjorn | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 23:56 |
Krassen iphone 3gs achterkant | Upodtouch | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 22:12 |
Krassen oplossing? | Fjerpje | iPhone algemeen | 18 | 07-08-09 02:08 |
Blijkbaar wél krassen op iphone ! | AngryM0nkey | iPhone algemeen | 2 | 10-02-08 19:24 |
|
|