//

Zijn de cases van de iPhone 4 te gebruiken op de iPhone 4S

Zijn de cases van de iPhone 4 te gebruiken op de iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ergens gelezen dat de knoppen op de iPhone 4S net iets op een andere plaats zitten dan op een iPhone 4. Dat zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-11, 13:24
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard Zijn de cases van de iPhone 4 te gebruiken op de iPhone 4S

Ik heb ergens gelezen dat de knoppen op de iPhone 4S net iets op een andere plaats zitten dan op een iPhone 4. Dat zou betekenen dat de cases van de iPhone 4 niet precies passen op de iPhone 4S.
Heeft iemand daar ervaring mee? Gebruikt iemand op zijn iPhone 4S al een case van de iPhone 4?
Bij de verschillende internetshops en zelfs bij Apple wordt er geen verschil gemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-11, 14:08
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Zou ik ook wel ff willen weten.... Heb net 4s besteld, zonder hoes/case. Die heb ik nog voor de 4.
  #3  
Oud 22-10-11, 14:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het enige kleine verschil meende ik zijn aan de zijkant de geluidsknoppen, deze zijn ietsje hoger of lager gemaakt maar het scheelt heel weinig, ik heb deze week nog in de mediamarkt een hoes gekocht voor achter/voorkant voor de 4s en is dik in orde, ik kan nog goed aan mijn knoppen enz....(ik bedoel de case voor de iphone 4 was,heb deze toch gekocht en past dus perfect op de 4s ook).

Zal mss van case tot case of hoes tot hoes afhangen, de ene zal mss net niet oke zijn de andere zal wel oke zijn omdat ze aan de zijkant de gaten of een groot gat gemaakt hebben en het nie uitmaakt of de zijknoppen beetje gezakt of gestegen zijn.
  #4  
Oud 22-10-11, 15:14
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Kijk eens op de website van de maker, daar staat meestal voor welke iphone het bedoelt is.
  #5  
Oud 23-10-11, 22:07
Jepe Jepe is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Beek
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje Bekijk bericht
Kijk eens op de website van de maker, daar staat meestal voor welke iphone het bedoelt is.
Op alle websites staat vermeld dat alle accessoires zowel voor de iPhone 4 als voor de iPhone 4S geschikt zijn. Toch werd in een artikel hier vemeld dat de knoppen verschillend zijn geplaatst.

Wie heeft inmiddels geconstateerd dat in een case van de iPhone 4 de knoppen van de iPhone 4S goed te bedienen zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2011 om 21:09 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het enige kleine verschil meende ik zijn aan de zijkant de geluidsknoppen, deze zijn ietsje hoger of lager gemaakt maar het scheelt heel weinig, ik heb deze week nog in de mediamarkt een hoes gekocht voor achter/voorkant voor de 4s en is dik in orde, ik kan nog goed aan mijn knoppen enz....(ik bedoel de case voor de iphone 4 was,heb deze toch gekocht en past dus perfect op de 4s ook).

Zal mss van case tot case of hoes tot hoes afhangen, de ene zal mss net niet oke zijn de andere zal wel oke zijn omdat ze aan de zijkant de gaten of een groot gat gemaakt hebben en het nie uitmaakt of de zijknoppen beetje gezakt of gestegen zijn.
Mag ik vragen welke case je gekocht hebt?
  #6  
Oud 23-10-11, 23:11
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

volumeknoppen zitten 0.1mm anders, mute knop zit wel degelijk anders. dus 100% zal t niet passen.
__________________
Bla bla bla...
  #7  
Oud 24-10-11, 03:16
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het ligt er inderdaad aan hoe groot de gaten in de case zijn. Simpele hardcases zullen waarschijnlijk vaak niet passen, want die zijn gemaakt met een mm speling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke cases zijn er allemaal ??? bartos iPhone accessoires en onderdelen 56 18-08-08 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.