iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   beltonen helaas weg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/102266-beltonen-helaas-weg.html)

maanus 23-10-11 21:31

beltonen helaas weg
 
hoi hoi ik heb vandaag ios 5 erop gezet nu ben ik helaas mijn beltonen die ik er extra op had staan kwijt. mijn vriendin heeft nog 4.3 erop staan en dus ook alle beltonen die ik eerst ook had.bestaat er een mogelijkheid om de beltonen van mijn vriendin haar 3gs naar mijn 3gs te overzetten zodat ik ze ook weer heb. hoop dat iemand hier iets over kan vertellen. :cool:

woodruffie 26-10-11 15:22

Ik heb net hetzelfde voor.... en het beste is dat bij mij die beltonen nog steeds in mijn Itunes staan maar er niets naar mijn Iphone doorkomt (van de beltonen dan he)
Dus ook ik hoop op een antwoord :) Ik moet zeggen dat ik ooit eens de herstelfunctie heb nodig gehad, en toen had ik net hetzelfde voor en heb ik ze terug aangekocht, maar dat kan toch niet de oplossing zijn he...

MathieuG 26-10-11 20:19

Zelfde probleem gehad. Wat ik gedaan heb is het vinkje beltonen synchroniseren uitzetten en dan synchen en vervolgens het vinkje aanzetten en opnieuw synchen. Rare blijft dan niet al mijn beltonen meekomen.

feens 27-10-11 15:04

beltonen
 
Ik heb het op dezelfde manier op proberen te lossen. eerst synchroniseren zonder en daarna weer met vinkje. Ik had maar 4 beltonen , twee komen er helaas niet meer op. http://forum.iculture.nl/images/smilies/frown.gif

maanus 30-10-11 00:45

bij ons staan bij itunes de beltonen niet en krijg ze ook met geen mogelijkheid terug bij itunes via mijn vriendin haar 3gs

kokkie44 30-10-11 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maanus (Bericht 726766)
bij ons staan bij itunes de beltonen niet en krijg ze ook met geen mogelijkheid terug bij itunes via mijn vriendin haar 3gs

Zoals ik het opgelost heb is door het beltoon bestand, m4r, aan te klikken en daarna stond gewoon de optie beltonen weer in itunes, dus gewoon dubbelklikken op het bestand wat je beltoon is.

bakkietje 30-10-11 08:28

Ik heb de mijne volledig uit iTunes verwijderd, iPhone gesynchroniseerd, ze terug in iTunes geplaatst en vervolgens terug de iPhone gesynchroniseerd.

Dit was voor mij dé oplossing!

maanus 30-10-11 18:43

maar hoe krijg je ze terug dan in itunes wat ik ook probeer en/of aanvink er komt geen beltoon terug in itunes op pc

jonandpaul1 01-11-11 17:35

beltonen
 
ik heb de vinkjes bij mijn 5 beltonen weggeslikt en weer aangeklikt en daarna op "pas toe" re. onder geklikt, daarna werden ze weer gewoon in de synchronisatie meegenomen

edjeaz 03-11-11 23:31

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb 7 ringtones in mijn bibliotheek staan maar als ik ze wil synchroniseren geeft hij het volgende aan Een iPhone kan maar met een iTunes-bibliotheek tegelijk worden gesynchroniseerd. Door deze iPhone te wissen en te synchroniseren wordt de gehele inhoud ervan vervangen door de inhoud van deze iTunes-bibliotheek

vinkje aan en uit werkt helaas ook niet.

Wat te doen?



wat te doen ??

KvdS 04-11-11 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maanus (Bericht 723059)
hoi hoi ik heb vandaag ios 5 erop gezet nu ben ik helaas mijn beltonen die ik er extra op had staan kwijt. mijn vriendin heeft nog 4.3 erop staan en dus ook alle beltonen die ik eerst ook had.bestaat er een mogelijkheid om de beltonen van mijn vriendin haar 3gs naar mijn 3gs te overzetten zodat ik ze ook weer heb. hoop dat iemand hier iets over kan vertellen. :cool:


Staan je beltonen niet tussen je muziek op de iPhone?
Want xxx.m4a en xxx.m4r bestanden kunnen als gewone muziek bestanden herkent worden en dan komen ze dus in je iPod gedeelte van je iPhone te staan.
Als dat zo is probeer dan met het programma "ringtone" je 'oude' ringtone om te zetten naar de nieuwe vorm. Zie ook hier.

Succes
Kees.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.