Iphone super warm tijdens het opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een Iphone die tijdens het laden super warm wordt en ook heel snel leeg is( 4-5 uur) bij standby, al een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone super warm tijdens het opladen
Ik heb hier een Iphone die tijdens het laden super warm wordt en ook heel snel leeg is( 4-5 uur) bij standby, al een andere accu geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem, ook op software 1.1.3 en 1.12 geen verandering, denk dus een hardware probleem, iemand een idee wat aan te doen of kan repareren?
Ferry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
staat je ssh misschien de hele tijd aan???
|
|
||||
|
||||
Dat ligt echt niet aan zijn ssh. Die van mij staat ook altijd aan en die wordt niet extreem heet.
Bij fixsupport.nl kunnen ze er naar kijken en wellicht repareren
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
ik had gelezen dat hij bij laaden en vooral snel laaden de iphone heel erg warm word (dat doet de mijne ook)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen | asianck | iPhone algemeen | 2 | 08-11-10 21:45 |
iphone 3gs te warm geworden tijdens opladen, wat nu? | julienmulder | iPhone algemeen | 4 | 01-03-10 21:35 |
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! | Chen | Archief | 3 | 03-12-09 14:21 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
Iphone wordt warm na update bij opladen. | Mauske | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 22:31 |
|
|