//

na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op

na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Vanmiddag dacht ik een happy hebber te zijn van een Iphone 4 Nu heb ik hem gekoppeld aan mijn macbook pro, itunes heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-11, 22:24
Loesje0089 Loesje0089 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard na installeren van 5.0 loopt mijn iphone vast start niet meer op

Hallo mensen,

Vanmiddag dacht ik een happy hebber te zijn van een Iphone 4
Nu heb ik hem gekoppeld aan mijn macbook pro, itunes heb ik de nieuwste versie geinstalleerd.. zo ook de nieuwe software op mij iphone eerst kreeg ik het probleem van simkaart lock.. dit heb ik uit eindelijk opgelost.. nu blijft hij haken op het stuk van... je telefoon is gehersteld.. hij vraag naar locatie melding.. ik klik ja aan.. verder.. en dan krijg ik de Wi-Fi ... ik wil 1 selecteren.. dit wil niet hij loopt vast.. krijg een zwart scherm en hij start weer opnieuw op..

Dit is het verste waar ik mee gekomen ben.. soms kom ik daar niet eens.. dan bevriest mijn scherm kan niets aanklikken.. en gaat zo weer naar het zwarte scherm.. ik zie het niet meer zitten dus hellpppp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) Efron Jailbreak 8 16-10-10 03:35
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher Koopa Jailbreak 1 10-03-10 16:25
Iphone start niet meer op na installeren winterboard Mits iPhone algemeen 7 31-10-09 20:41
Iphone start niet meer na installeren T9 Jumper2110 iPhone algemeen 10 07-06-08 01:50
iPhone start niet ( loopt vij apple-tekentje vast ) kazzje Archief 2 01-11-07 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.