//

Iphone 4 Wi-Fi

Iphone 4 Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halle allemaal, Heb sinds vandaag een Iphone 4 16gb zwart. Na het uitpakken heb ik er iOS5 op gezet en ben ik alles gaan instellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 19:21
vecino vecino is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 Wi-Fi

Halle allemaal,

Heb sinds vandaag een Iphone 4 16gb zwart. Na het uitpakken heb ik er iOS5 op gezet en ben ik alles gaan instellen alleen tot mijn verbazing kon ik geen Wi-Fi-netwerken vinden. Als test ben ik richting de router hier in huis gelopen en wat bleek binnen een afstand van ongeveer 10 meter was het netwerk te vinden.

Ik heb de iPhone en de router opnieuw gestart. de Iphone laten herstellen via iTunes en een harde reset uitgevoerd. Dit allemaal zonder resultaat.

Mijn vraag: heeft iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn en hoe dit verholpen kan worden?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 02:35
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Ik kan het mis hebben maar volgens mij ligt het aan je router. Je hebt verschillende klasse , hoe beter hoe verder je van je router af kan . Met mijn vorige had ik ook maar een paar meter bereik maar heb nu een andere en kan bij wijze van spreken zelfs op de zolder zitten . Heb je geen ander apparaat waar je het mee kan testen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.