iphone gaat maar 4 keer over discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone gaat maar 4 keer over voordat de voicemail inschakelt. Hoe kan ik dit instellen dat hij bijv 8 x overgaat? Groet, MG...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone gaat maar 4 keer over
Hallo,
Mijn iphone gaat maar 4 keer over voordat de voicemail inschakelt. Hoe kan ik dit instellen dat hij bijv 8 x overgaat? Groet, MG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon je voicemail uitzetten. Alleen maar gunstig voor de providers zelf.
Om wat directer op je vraag in te gaan...bel je provider eens...misschien dat hun het om kunnen zetten. Maar denk ook eens na over mijn eerste zin. |
|
||||
|
||||
Bij mijn provider kan ik dat zelf kiezen:
Je hebt de keuze tussen 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden:
|
|
||||
|
||||
effe googlen geeft zeker resultaat ;-)
voor Proximus Belgie is het **61*+32475151516*11*30# voor 30 seconden (is max dacht ik) |
|
|||
|
|||
De Provider zegt dat het vroeger wel kon met diezelfde code als Bomans noemt, maar dat het nu niet meer mogelijk is (KPN). Googlen levert niks op. Heb nu de voicemail uitgezet. Slim...!
Dank je wel voor het meedenken! Grt MG |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SleepFX werkt maar paar keer?? | 740iphone4 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-07-11 14:41 |
Maar 1 filmpje per keer! | timslim | iPhone algemeen | 4 | 07-03-09 10:12 |
iPhone gaat elke keer op simlock! | knrd | iPhone algemeen | 4 | 12-12-08 21:11 |
Exchange maar 1 keer | sjoeii | iTunes | 0 | 04-08-08 00:01 |
|
|