//

Geen push berichten met 3G internet

Geen push berichten met 3G internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds een tijdje krijg ik geen push berichten meer wanneer ik 3G internet gebruik.(alleen push berichten via internet, geen probleem met sms/tel) Alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 18:10
iGoku iGoku is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Geen push berichten met 3G internet

Beste mensen,

Sinds een tijdje krijg ik geen push berichten meer wanneer ik 3G internet gebruik.(alleen push berichten via internet, geen probleem met sms/tel)
Alle push berichten werken wel met Wi-Fi internet.

Het begint steeds meer irritanter te worden, dus vraag ik het hier maar

dit gaat over iphone 3GS 16GB; heb sinds iOS 3.0/4.3.3 JB gehad, heb nu 5.0 zonder JB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 00:05
iMark86 iMark86 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Dit probleem heb ik ook gehad, maar het beste wat je kunt doen is gewoon opnieuw beginnen (clean install) Heb daarvoor echt alles geprobeerd.
Wil je toch graag je sms'jes e.d. bewaren, dan kun je dit (maar dan moet je hem eerst wel weer jailbreaken) uit de root van je toestel halen onder var/private/library/sms en dan het bestand sms.db (lijkt heel klein, maar staan alle sms berichten in). In je library staan nog heel veel meer bestanden die je graag wilt bewaren denk ik. Ik heb hiervoor een applicatie gebruikt die 'iPhone backup extractor' heet (google). De aplicatie kan alle app data en belangrijke andere gegevens uit een backup lezen. Wanneer je deze hebt opgeslagen in een mapje op je pc/mac kun je je toestel herstellen, weer jailbreaken, en via bijvoorbeeld iPhone explorer terug zetten op je "schone" iPhone. Is eventjes wat werk, maar was zo blij toen ik het eindelijk gedaan had
Reageren

Labels
3g push bericht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem met push berichten op Iphone 3G LiSSy iPhone algemeen 21 14-12-11 22:47
Geen Push berichten, custom firmware!? flashingst Jailbreak apps en thema's 10 24-05-11 17:20
PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications iCulture iPhone Apps 405 07-04-11 18:28
Push berichten jeuring23 iPhone algemeen 8 10-11-10 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.