iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S Apple Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/102623-iphone-4s-apple-store.html)

Lars4S 27-10-11 10:05

iPhone 4S Apple Store
 
Hallo,

Ik ben afgelopen week nog in de Apple Store in Roermond geweest. Daar kon je de 4S niet reserveren, maar wel een formulier invullen zodat je bij de eerste zat die kregen te horen wanneer ze hem in de verkoop gooien. Nu is mijn vraag of iemand anders al iets heeft gehoord vanuit een Apple zaak? Of doe ik er beter aan om morgen gewoon te gokken op een Apple Store of een Mediamarkt?

Alvast bedankt.

XIII 27-10-11 10:42

Nederland heeft nog geen Apple Store.

Misschien bedoel je een Apple Premium Reseller (APR)?

Lars4S 27-10-11 10:45

Ja, die bedoel ik. Of verkopen die geen simlockvrije?

dirkjan82 27-10-11 10:57

Of die ze simlockvrij verkopen zal per reseller anders kunnen zijn. Ik heb een aantal resellers gesproken die nog van niets wisten (vorige week). Bij Amac staat op de website dat ze vanaf de 28e wel iPhone 4S gaan verkopen, maar geen losse toestellen. Je kunt altijd proberen in de rij te gaan staan, maar of je slaagt weet ik niet.

Lars4S 27-10-11 10:58

Dat antwoord kreeg ik dus ook. Anders gok ik het op de mediamarkt, die krijgen er altijd een aantal binnen.

flappah 27-10-11 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars4S (Bericht 725053)
Dat antwoord kreeg ik dus ook. Anders gok ik het op de mediamarkt, die krijgen er altijd een aantal binnen.

Is bestellen bij de online AppleStore geen optie voor je? Daar is sowieso de grootste voorraad aanwezig, ze zijn geunlocked (dus iedere provider wordt geaccepteerd) en worden gratis geleverd. Scheelt je ook weer gedoe met rijen en je kunt exact het model specificeren dat je wilt hebben.

Lars4S 27-10-11 11:55

Maar dan moet ik weer zolang wachten als ik hem nu pas ga bestellen..

flappah 27-10-11 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars4S (Bericht 725080)
Maar dan moet ik weer zolang wachten als ik hem nu pas ga bestellen..

Dat is waar. Het zal zeker nog pakweg 2 weken voordat je m dan hebt. Nou goed, dan rest je niks dan maar even naar een (aantal) winkel(s) te lopen en te controleren of er voorraad is!

dirkjan82 27-10-11 13:29

En als er morgen geen voorraad is kun je alsnog online bestellen. Met wat mazzel heb je er morgen één en met wat pech moet je toch bestellen, dan maakt die ene dag niet zo heel veel uit lijkt me.

Lars4S 27-10-11 15:41

Ik heb gebeld met een aantal Amac zaken, deze krijgen pas morgen in de loop van de middag de bestellingen. En ze mogen dan alleen verkopen met een contract, dus geen losse toestellen.

ipeertje 27-10-11 16:03

Net ook even gebeld met een 3 Amac winkels, ze zeggen allemaal ongeveer hetzelfde..
''We weten nog niet hoeveel iPhone 4S'en we morgen op voorraad hebben en we weten ook niet wanneer ze bij ons geleverd worden, dus of het zin zal hebben om morgenvroeg in de rij te staan is ook nog niet zeker.''


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.