//

Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit

Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3G doet behoorlijk raar, de iphone werkt in principe perfect, maar meermaals per dag (voor zover ik kan zien bij het ontvangen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-11, 21:09
boenils boenils is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Question Iphone 3G valt geregeld uit bij SIM-activiteit

Mijn iphone 3G doet behoorlijk raar, de iphone werkt in principe perfect, maar meermaals per dag (voor zover ik kan zien bij het ontvangen van een sms/oproep valt hij uit. LCD wordt zwart en achtergrondverlichting gaat uit (scherm is wel niet volledig uit) en Iphone reageert niet meer. Enkel met een soft reset krijg ik hem weer tot leven. Als ik de SiM eruit haal blijft hij mooi werken dus zover was ik al geraakt.

Toevallig iemand ervaring met dit probleem? Of een succesvolle herstelling gedaan?

Alvast bedankt,

Nils
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gekocht bij mediamarkt, hoe is de garantie geregeld? MauroDG iPad algemeen 14 14-09-13 01:04
iPhone valt uit live4music iPhone algemeen 4 09-08-11 15:46
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! Xtreme404 Unlock 0 18-12-10 21:21
iphone valt uit driguez iPhone algemeen 0 27-03-10 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.