//

gesprekken voeren via de computer

gesprekken voeren via de computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb al een langere tijde de Iphone 4, sinds 4.3.5. op een dag had ik me Iphone aan me laptop gekoppeld via bluetooth ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 21:20
Sanji Sanji is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard gesprekken voeren via de computer

hoi,

ik heb al een langere tijde de Iphone 4, sinds 4.3.5.

op een dag had ik me Iphone aan me laptop gekoppeld via bluetooth en werd ik gebeld, het verrassende hierin was dat me beltoon via me speakers van de laptop werd afgespeeld en ik met diegene kon communiceren door middel van de microfoon die in me laptop zit

nou heb ik na die keer er nooit meer wat mee gedaan, en wilde ik nu na dat ik hem van 4.3.5 naar 5.0 heb geupgrade nog een keer proberen, en kwam ik tot de conclusie dat ik het niet meer voor elkaar kreeg om zo mijn telefoongesprekken te voeren

iemand een idee hoe dit kan?

heb zelf niets veranderd aan me laptop en of bluetooth instellingen van me laptop.

p.s.

iemand een idee hoe ik een wi-fi synchro doe via Itunes?

alvast bedankt =)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Uit te voeren handelingen VOOR de Jailbreak Thompe Jailbreak 2 05-09-10 21:00
welke source om iphone geluid op te voeren joey35 Jailbreak apps en thema's 17 31-08-10 00:34
Aantal vragen over Iphone's in te voeren naar België w d Koopinformatie België 17 25-04-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.