//

Videos downloaden via I tunes

Videos downloaden via I tunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via de Iphone in Itunes 2 films aangeschaft. Die staan nu nejes in de Video app. Als je op klikt staat er dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-11, 13:05
RobbertDD RobbertDD is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard Videos downloaden via I tunes

Ik heb via de Iphone in Itunes 2 films aangeschaft. Die staan nu nejes in de Video app. Als je op klikt staat er dat ik met een Wi-Fi netwerk contact moet maken dus geen film. Als ik kijk in I tunes dan staan ze er nog als downloads met de opmerking "wachten"
Dan krijg je het mailtje van I tunes met de aangeschafte produketen en daarin kan je een probleem melden als je daar op klikt krijg Itunes niet beschikbaar.
Heeft iemand al zoiets ondervonden??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 17:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 18:23
videos opslagplaats pieterwillems Muziek, foto & video 1 08-05-10 10:51
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden tobyzitz iTunes 2 28-06-09 10:54
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.