iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   hoe kan ik zien welke simlock ik heb ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/102815-zien-welke-simlock.html)

yusufbozkurt 29-10-11 03:08

hoe kan ik zien welke simlock ik heb ?
 
ik heb een iphone 4 16 gb er zit een simlock op maar ik weet echt niet welke simlock er op zit is er een site of een truckje waar ik kan zien?
ik ga morgen in nijmegen bij een gsm zaak de iphone laten activeren en van ios 5 naar 4.3.5 zetten dat is mogelijk bij de gsm zaak maar hoe kan ik weten welke simlock op mijn iphone zit ?>???

stefan1509 29-10-11 09:08

Neem aan dat je 'm zelf hebt ingesteld

XIII 29-10-11 10:24

Stefan, ik denk dat je (provider) simlock en pincode v/d simkaart verwisselt.

En ik vrees dat die GSM winkel geen downgrade kan doen. Hoe komen zij aan jouw SHSH blobs? Dan moeten ze al in Cydia staan en kun je het ook zelf doen.

flashingst 29-10-11 10:42

Misschien kan je hier eens kijken:

How to tell if your iPhone 4 is factory-unlocked - Page 2

sihanoukville 29-10-11 11:31

bedoel je of hij andere simkaarten kan gebruiken?
shop zal idd niet downgraden
btw lijst klopt niet
check reacties

plvkat 29-10-11 11:38

google je model nummer van iphone 4s dan zie je vaak of hij simlock vrij is.
mijn kpn iphone is simlock vrij net gecheckt met google

yusufbozkurt 29-10-11 12:52

ze hebben al een shsh blobs zijden ze nou de meneer in nijmegen zij dat het zonder problemen zou lukken maar ik wil mijn iphone simlock vrij laten maken met imei unlock maar ik weet niet welke simlock ik heb

yusufbozkurt 29-10-11 19:58

de iphone is terug naar 4.3.5 shsh blobs waren al in de cydia drm is het hem gelukt maar er is imei unlock voor mijn telefoon het is de spaanse vodafone wat nu ???

gserban 29-10-11 21:04

hoe kom jij aan een spaanse telefoon dan?

Guest-20180925190238 29-10-11 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 726651)
hoe kom jij aan een spaanse telefoon dan?

Misschien op dezelfde manier als al die anderen die een Amerikaanse AT&T iPhone hebben. Dat zou zo maar kunnen :d

gserban 29-10-11 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 726654)
Misschien op dezelfde manier als al die anderen die een Amerikaanse AT&T iPhone hebben. Dat zou zo maar kunnen :d

Nou als het dan zo simpel is vraag dan aan de verkoper of hij zijn profider belt en de simlock laat verwijderen, maar dat betwijfel ik want in berichten hierboven vermeld je dat je niet wist wat voor simlock erop zat, dus je wist helemaal niet waar je telefoon vandaan kwam omdat je niet wist wat voor simlock erop zat.

Ga toch steeds meer denken dat deze iphone uit een duister circuit komt ipv op eerlijke wijze aangekocht

yusufbozkurt 29-10-11 22:17

ik had een samasung galaxy s2 en die had ik op marktplaats te koop staan en ik wou met het geld een iphone 4 halen ik kreeg een mail om te ruilen tegen een gloednieuwe iphone 4 dus ik heb ermee geruild eergisteren het is een eerlijke met doos en alle toebehoren erbij

Guest-20180925190238 29-10-11 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yusufbozkurt (Bericht 726680)
ik had een samasung galaxy s2 en die had ik op marktplaats te koop staan en ik wou met het geld een iphone 4 halen ik kreeg een mail om te ruilen tegen een gloednieuwe iphone 4 dus ik heb ermee geruild eergisteren het is een eerlijke met doos en alle toebehoren erbij

Ja beste Yusuf er zijn nu eenmaal sujetten die iemand snel verdacht maken en met het opgeheven domineesvingertje verantwoording eisen waar andere mensen hun spulletjes halen.

Succes verder met het unlocken en maak je niet druk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.