//

Google contackten overzetten

Google contackten overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kom van Android en heb al mijn contackten gekoppeld aan me googleaccount, erg makkelijk als je tussen Android toestellen switch. Maar krijg volgende week ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 12:54
iAndries iAndries is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: NH
Berichten: 111
Standaard Google contackten overzetten

Hallo,

Kom van Android en heb al mijn contackten gekoppeld aan me googleaccount, erg makkelijk als je tussen Android toestellen switch.
Maar krijg volgende week me Iphone 4s binnen (hoop ik ) , wat is de manier om mijn contakten op de iphone te krijgen.
Ik kan natturlijk wel mijn google contakten naar me sim kopieeren maar die sim gaat niet passen in iphone.
Hoop dat iemand een makkelijke manier heeft om dit te doen,anders moet ik alles handmatig gaan doen en dat is tijdrovend klussie.

bvd voor de reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 14:14
stefan1509 stefan1509 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Wat een optie zou kunnen zijn is een nieuwe simkaart aanvragen (direct actief). Vaak is dit tegenwoordig zo'n simkaart die je kan 'breken'. Zeg maar 'grote sim en micro sim in 1'. Zo zou je ze wel naar je sim kunnen kopiëren, breken en dan die microsim in je 4s stoppen.
Kosten bij TMobile 10 euro, online 5 euro. Sommige providers vragen geen geld.

Vb (2de post)
http://www.helpmij.nl/forum/showthre...Apple-Iphone-4
  #3  
Oud 29-10-11, 14:22
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Je voegt je Google account waar je contacten in staan gewoon toe bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda en je iPhone zal de contacten synchroniseren. Gewoon hetzelfde zoals je op Android doet.
  #4  
Oud 29-10-11, 14:29
iAndries iAndries is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: NH
Berichten: 111
Standaard

Oke thnx voor de reacties , nu me iphone nog
  #5  
Oud 29-10-11, 20:15
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Je voegt je Google account waar je contacten in staan gewoon toe bij Instellingen > Mail, Contacten, Agenda en je iPhone zal de contacten synchroniseren.
Oke ik heb in een andere topic hierover ook al een vraag gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen, misschien weet jij het Deuxani.

In mijn gmail account die ik meestal gebruik staat bij de instellingen niet de optie van de contacten. Deze optie heb ik wel bij een ander gmail adres, maar daar wil ik mijn contacten absoluut niet in plaatsen. Hoe kan ik mijn contacten eventueel toch naar dat eerste gmail adres krijgen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google flipjevandejam Jailbreak apps en thema's 4 12-09-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.