//

Raar luidsprekerprobleem in iOS 5?

Raar luidsprekerprobleem in iOS 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Tijdens het spelen met het nieuwe iOS 5 merkte ik heel subtiel een vreemde luidsprekerprobleem op. Toen ik, in een hele stille omgeving, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 13:00
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard Raar luidsprekerprobleem in iOS 5?

Hallo allemaal,

Tijdens het spelen met het nieuwe iOS 5 merkte ik heel subtiel een vreemde luidsprekerprobleem op. Toen ik, in een hele stille omgeving, naar het Spotlight scherm veegde en het toetsenbord in beeld kwam hoorde ik plotseling héél zachtjes een knetter uit de luidspreker komen, alsof de luidspreker aan wordt gezet. Meteen daarna hoorde ik heel zacht geruis uit de speaker komen. Veegde ik weer terug naar het beginscherm dan hoorde ik weer een knettertje en is het geruis verdwenen, alsof de speaker uit is gezet.

Na een tijdje inventariseren merkte ik op dat dit luidsprekerbug opkomt wanneer het toetsenbord op het scherm verschijnt. Dus ook bij het typen van een email, notitie, een website enz. Het schijnt dus dat de speaker aan wordt gezet om die toetsenbordklikjes te kunnen afspelen wanneer je typt en wordt uitgezet wanneer het toetsenbord verdwijnt. Zet je de toetsenbordklikjes uit in Instellingen -> Geluiden, dan hoor je dat geknetter en geruis niet meer bij het verschijnen van het toetsenbord.

Let wel op: Om dit te kunnen horen, moet je echt in een héééle stille ruimte/kamer zijn. Dat geruis en geknetter is erg zacht (ongeacht het volume). Zet je oor naast de speaker en veeg vanaf het beginscherm naar de Spotlightscherm. Misschien is het zo zacht dat ik dat niet heb opgemerkt in iOS 4?

M'n vraag is nu, hebben jullie dat ook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 00:17
JohnnyGui JohnnyGui is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Niemand die dit ook heeft?
  #3  
Oud 31-10-11, 04:47
kekelen kekelen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Net even getest en inderdaad de speaker wordt opgezet als u dit doet en u hoort heel zacht geruis maar geknetter hoor ik niet.
getest op een 4s.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad doet raar na iOS 5 update - Mijn Ing nouska1976 iPad algemeen 21 21-11-11 08:40
iPhone: notification center/whatsapp doet raar ios 5 gm aaipet Jailbreak 5 09-10-11 21:57
iOS 4.3.1 JB Cydia search doet raar sabe Jailbreak apps en thema's 5 06-04-11 21:01
Raar maar waar in iOS 4.2.1 (8C148) ghaghamashibaba iPhone algemeen 5 08-02-11 11:27
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 ferrykok iPhone algemeen 21 09-09-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.