//

niuewe iphone

niuewe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien een overbodige vraag voor de kenners maar hoe krijg ik gegevens van een iphone in een andere iphone, van de 4 naar de 4s. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 16:16
Ringar Ringar is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Purmerend
Berichten: 10
Standaard niuewe iphone

misschien een overbodige vraag voor de kenners maar hoe krijg ik gegevens van een iphone in een andere iphone, van de 4 naar de 4s.

Ringar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 18:03
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ringar Bekijk bericht
misschien een overbodige vraag voor de kenners maar hoe krijg ik gegevens van een iphone in een andere iphone, van de 4 naar de 4s.

Ringar
Ik heb eea min of meer uitgezocht en in een doc gezet. Ik zet hem hieronder neer in de hoop dat anderen verbeteringen hebben.

1) Stappenplan iPhone 3Gs -4s.

· Controleer: meest recente versie van iTunes en iOS.
· Verbind 3GS met comp/iTunes en backup
· Verbind 4s met comp/iTunes
· iTunes vraagt of je wilt herstellen van een backup OF je nieuwe iPhone wilt installeren als een nieuw apparaat. Desgevraagd kies voor de backup van je huidige iPhone. Als iTunes daar NIET om vraagt gebruik dan iTunes om iOS opnieuw te installeren en start deze stap opnieuw.
Opm: kan lang duren: heb geduld.
· Nadat de backup is teruggezet zal de iPhone opnieuw starten
· Als de nieuwe iPhone in iTunes verschijnt, selecteer deze.
· Klik op de tabs (Muziek, Foto’s, enz) en controleer en/of wijzig de te synchroniseren onderdelen.
· Klip op toepassen om de nieuwe iPhone te synchriniseren met iTunes
· Controleer of je je SMS, Email-accounts, passwords, foto’s, notes, en andere persoonlijke instellingen aanwezig zijn op je nieuwe iPhone. Merk op dat dat je je emaiil account en voicemail password opnieuw moet invoeren. Als je je voicemail password niet meer weet kun je die resettten.
· Als bovenstaande niet klopt (niet alles teruggezet): zet iOS opnieuw terug en begin van voren af aan L





2) Stappenplan om iPhone 3Gs te back-uppen en als nieuw en maagdelijk te maken.

· Start iTunes
· Sluit de 3Gs aan
· Rechtsklik op het apparaat in de lijst
· Kies voor “Overzetten aankopen”.
· Zet andere items over: Foto’s en video’s, email, sms, mms, file sharing
· Maak een backup en bewaar die. Het herstelproces maakt een backup van het apparaat dat je aan het herstellen bent. Als je kiest voor “Set up as new” zal een synchronisatie de de vorige backup overschrijven. Om dat te voorkomen moet je een 2e kopie van de backup maken als volgt:
In iTunes check “Preferences > Devices”om de meest recente backup te vinden. Verplaats of kopieer de backup naar een veilige plaats. W7: de backup staat in: \users\(username)\Appdata\Roaming\Apple Computer\Mobilesync\Backup\
· Herstel het apparaat: herstellen zal alles wissen
· Klaar


Makkelijkste lijkt mij:
Stappenplan 1 te volgen en daarna de 3Gs handmatig “leeg te maken”.
__________________
Willem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.