//

Ontgrendelen simkaart 4S lukt niet

Ontgrendelen simkaart 4S lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mijn nieuwe Iphone 4S binnen gekregen. Daarbij micro sim van T-Mobile. Deze via de site van T-Mobile geactiveerd. Bericht: "plaats nu de simkaart in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 18:50
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Standaard Ontgrendelen simkaart 4S lukt niet

Zojuist mijn nieuwe Iphone 4S binnen gekregen.
Daarbij micro sim van T-Mobile.

Deze via de site van T-Mobile geactiveerd.
Bericht: "plaats nu de simkaart in je telefoon. Je ontvangt een sms berichtje als de activatie geslaagd is en je kunt de simkaart direct gebruiken".

Zo gedaan. Simkaart in nieuwe 4S gedaan.
Simkaart unlocked met meegeleverde code. 4S voorheen nog niet opgestart.
Zit na ingeven van simcode al hele tijd tegen "ONTGRENDELEN EVEN GEDULD" aan te kijken.
Na vijf minuten moet ik weer de simcode ingeven maar kom geen stap verder!

Iemand een idee?
Kan het zijn dat het niet verder gaat omdat telefoon nog niet is geinstalleerd?

Heel graag hulp.

Dank alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 19:03
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

het kan zijn dat je simkaart niet goed is er is een bekend probleem met de kaartjes van t mobile.
maar wel raar omdat je zegt dat je een neiuwe hebt.
ik had een oud kaartje en had er geen last van.
  #3  
Oud 29-10-11, 19:43
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Standaard

Als ik de simlock niet ontgrendel gaat 4S door naar activeren "dit kan drie minuten duren".
Vervolgens niets. Is aangesloten op Itunes.
Na drie minuten weer bericht ACTIVEREN MISLUKT.

Wat nu?
  #4  
Oud 29-10-11, 20:29
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

Zoals anderen melden, je hebt een oude simkaart gekregen. Even bellen voor een nieuwe.

Overigens heb je voor de 4S geen Itunes nodig meer nodig om te activeren. Wel een internetverbinding (3G) doordat hij niet ontgrendeld is heb je geen verbinding en activeert hij niet.
  #5  
Oud 01-11-11, 23:38
townman townman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn iphone 4s vandaag binnen gekregen, precies hetzelfde probleem gehad. Toen heb ik expres drie keer foute pincode ingetoetst om later met PUK weer te kunnen activeren, daarna een nieuwe pin code geïnstalleerd en toen deed hij het wel...
  #6  
Oud 01-11-11, 23:55
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door townman Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 4s vandaag binnen gekregen, precies hetzelfde probleem gehad. Toen heb ik expres drie keer foute pincode ingetoetst om later met PUK weer te kunnen activeren, daarna een nieuwe pin code geïnstalleerd en toen deed hij het wel...
Stop je simkaart in een oud toestel en verwijder je pincode zodat je die niet meer hoeft in te voeren. Stop je simkaart weer in je iphone en stel en toegangscode in. Heeft mij en honderden andere mensen geholpen
  #7  
Oud 04-11-11, 23:50
iCK iCK is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

hi, ik heb het advies van MitchLuijks opgevolgd, maar na 15 minuten is hij nog steeds aan het zoeken.... nog meer tips???

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2011 om 23:00 ----------

yo, hij doet het eindelijk...ik heb op herstel netwerkinstellingen geklikt en na kleine 2 minuten deed hij het.....fijn weekend ^^
  #8  
Oud 25-03-12, 17:02
lisadorman lisadorman is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MitchLuijks Bekijk bericht
Stop je simkaart in een oud toestel en verwijder je pincode zodat je die niet meer hoeft in te voeren. Stop je simkaart weer in je iphone en stel en toegangscode in. Heeft mij en honderden andere mensen geholpen
Hoe kan je je pincode op een iphone verwijderen?
  #9  
Oud 25-03-12, 17:05
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Door in de instellingen de code uit te zetten. Je zult wel een keer moeten ontgrendelen. Instellingen; telefoon; simpincode; uitzetten met schuifknop.
  #10  
Oud 25-03-12, 17:12
lisadorman lisadorman is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Door in de instellingen de code uit te zetten. Je zult wel een keer moeten ontgrendelen. Instellingen; telefoon; simpincode; uitzetten met schuifknop.
Dat heb ik net allemaal gedaan, alleen nu is mijn nieuwe iPhone al heel lang aan het zoeken naar mijn simkaart en het duurt heel lang om mijn iPhone te activeren. Ik weet niet of dat wat met elkaar te maken heeft?
  #11  
Oud 25-03-12, 17:24
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik denk dat je simkaart niet goed is. Loop morgen even bij t-mobile binnen. Vraag om een andere die ze meteen activeren.
  #12  
Oud 25-03-12, 22:50
lisadorman lisadorman is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Nog heel erg bedankt! Het is me uiteindelijk gelukt! Ik heb alle apps erop gezet. Ik had vanmiddag nog verbinding met mijn netwerk en kon nog smsen en nu kan dat niet meer. Is heel lang aan het zoeken. Ik weet niet of iemand hier wat op weet? Ik heb de netwerkinstellingen al opnieuw ingesteld.
  #13  
Oud 26-03-12, 11:01
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lisadorman Bekijk bericht
Nog heel erg bedankt! Het is me uiteindelijk gelukt! Ik heb alle apps erop gezet. Ik had vanmiddag nog verbinding met mijn netwerk en kon nog smsen en nu kan dat niet meer. Is heel lang aan het zoeken. Ik weet niet of iemand hier wat op weet? Ik heb de netwerkinstellingen al opnieuw ingesteld.
Toch een slechte/kapotte simkaart? Ik herhaal mijn advies uit post #11
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) Porrit iPhone algemeen 3 08-12-11 22:47
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) Coen1983 Archief 3 18-12-09 14:49
Synchronisatie lukt niet door ongeldige simkaart Rappie iTunes 10 24-08-09 20:09
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten Ivo9 Archief 4 11-05-08 18:25
elding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten[/B] Ivo9 Archief 2 11-05-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.