//

iPhone 4s trilt héél hard.

iPhone 4s trilt héél hard. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je zelf een lang vibration pattern wilt maken om te testen: Sherman's Security Blog: Customize the Vibration Pattern of your iPhone 4 or iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-11-11, 11:34
Petman's schermafbeelding
Petman Petman is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Als je zelf een lang vibration pattern wilt maken om te testen:

Sherman's Security Blog: Customize the Vibration Pattern of your iPhone 4 or iPhone 4S

Iemand al een reactie gekregen van Apple?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-11-11, 14:11
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

ik heb hier ook last van, ik wil eigelijk een nieuwe maar ben bang dat als ik m bij T-Mobile om ruil dat ik er een krijg met het zelfde probleem
  #23  
Oud 07-11-11, 14:36
Petman's schermafbeelding
Petman Petman is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysense Bekijk bericht
ik heb hier ook last van, ik wil eigelijk een nieuwe maar ben bang dat als ik m bij T-Mobile om ruil dat ik er een krijg met het zelfde probleem
Ik deel je zorg. Je ziet dat er mensen zijn die pas na vijf keer omruilen een goede hebben gekregen. Ook is het vaak zo (zoals bij mij) dat het probleem pas na een paar dagen opduikt. Ik wacht even af hoe dit zich ontwikkelt, misschien komt er wel een terughaal-actie
  #24  
Oud 11-11-11, 17:52
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

ik heb hem ook net binnen en heb ook dit probleem
hij trilt echt super hard,, wat zal ik doen ??
  #25  
Oud 14-11-11, 17:23
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

ik krijg een nieuwe opgestuurd van Apple, hoop wel dat het gefikst word
  #26  
Oud 14-11-11, 19:02
caphex caphex is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijn tel bij KPN business vandaan, met een zakelijk abbo en een schade verzekering er bij, vandaag even langs geweest met deze klacht, krijg ik leuk te horen dat ze 'm waarschijnlijk op moeten sturen en dat duurt dan ongeveer 2 weken GVD! Met de verzekering krijg je wel een ruil toestel, maar enkel een 'gewone'! Wat heb ik daar nou aan ? Ik moet mijn zakelijke e-mail toch kunnen blijven ontvangen ?

Iemand ervaring met doorzeuren om een ruil voor een nieuwe ?
  #27  
Oud 14-11-11, 19:07
Rtotheobin Rtotheobin is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 38
Standaard

Zucht. No offence maar ik heb hier vanmiddag een topic over geopend omdat ik gewoon benieuwd ben naar ervaringen en daar wordt niet op gereageerd en dan nu ineens wel?

Maar goed, ik twijfel ook nog steeds om hem op te sturen. Bij een sms hoor ik het niet maar zodra iemand mij belt lijkt het wel een bulldozer.
  #28  
Oud 14-11-11, 19:16
caphex caphex is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik en m'n vrouw noement 't de Vuvuzela! wel een dure vuvuzela dan..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 19:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rtotheobin Bekijk bericht
Zucht. No offence maar ik heb hier vanmiddag een topic over geopend omdat ik gewoon benieuwd ben naar ervaringen en daar wordt niet op gereageerd en dan nu ineens wel?

Maar goed, ik twijfel ook nog steeds om hem op te sturen. Bij een sms hoor ik het niet maar zodra iemand mij belt lijkt het wel een bulldozer.
Ik ben vandaag pas aangemeld op dit forum, om over dit probleem te vragen/zoeken.
  #29  
Oud 14-11-11, 20:45
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Aan de mods!!! Kunnen de topics met hetzelfde probleem samengevoegd worden. Nu zijn er al een paar stuks van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 20:57 ----------

Lovely iPhone 4S Buzzing - YouTube
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #30  
Oud 15-11-11, 17:23
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Ff ge-quote uit andere topic:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Neen, is nog niet aangekomen bij de hersteldienst

De iPhone 4s die ik bij Apple zelf besteld heb, heeft het ook. Pfff, wat een pech
Ik verwacht dat die andere het ook nog steeds heeft als ie terug is van de hersteldienst.

Er zit zoals je hierboven zelf aangeeft een hele andere, sterkere, trilmotor in de 4s dan in de (Europese) iPhone 4, namelijk de lineaire trilmotor zoals in de Verizon versie van de iPhone 4. Die trilt harder dan de rotationele versie. Ik ben bang dat dit geen defect is maar dat het werkt zoals ontworpen. Harder trillen betekent onontkoombaar meer gezoem op een hard oppervlak en ook sneller eigenresonanties.

Voordeel is wel dat ie duidelijker trilt. Ik ben er wel blij mee. Minder gemiste oproepen en smsjes.
  #31  
Oud 15-11-11, 19:22
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaifone Bekijk bericht
Ff ge-quote uit andere topic:



Ik verwacht dat die andere het ook nog steeds heeft als ie terug is van de hersteldienst.

Er zit zoals je hierboven zelf aangeeft een hele andere, sterkere, trilmotor in de 4s dan in de (Europese) iPhone 4, namelijk de lineaire trilmotor zoals in de Verizon versie van de iPhone 4. Die trilt harder dan de rotationele versie. Ik ben bang dat dit geen defect is maar dat het werkt zoals ontworpen. Harder trillen betekent onontkoombaar meer gezoem op een hard oppervlak en ook sneller eigenresonanties.

Voordeel is wel dat ie duidelijker trilt. Ik ben er wel blij mee. Minder gemiste oproepen en smsjes.
Ik ben er niet blij mee. Wordt er gewoon gek van
  #32  
Oud 15-11-11, 19:31
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aaifone Bekijk bericht
Er zit zoals je hierboven zelf aangeeft een hele andere, sterkere, trilmotor in de 4s dan in de (Europese) iPhone 4, namelijk de lineaire trilmotor zoals in de Verizon versie van de iPhone 4. Die trilt harder dan de rotationele versie. Ik ben bang dat dit geen defect is maar dat het werkt zoals ontworpen. Harder trillen betekent onontkoombaar meer gezoem op een hard oppervlak en ook sneller eigenresonanties.

Voordeel is wel dat ie duidelijker trilt. Ik ben er wel blij mee. Minder gemiste oproepen en smsjes.
Vandaag onder mijn proefwerk lag iemands BlackBerry op de tafel (alle mobiels voor het proefwerk inleveren), na 10 minuten ging de BlackBerry trillen door een Ping ofzo. Maar ook de tafel trilde mee. En eigenlijk elke telefoon maakt wel een goed hoorbaar geluid op een hard oppervlak. Zelfs mijn vaders (oudere) Nokia trilt er ook aardig op los

Ben bang dat het toch - zoals je al zegt - met opzet is gedaan door Apple.
  #33  
Oud 15-11-11, 19:35
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Vandaag onder mijn proefwerk lag iemands BlackBerry op de tafel (alle mobiels voor het proefwerk inleveren), na 10 minuten ging de BlackBerry trillen door een Ping ofzo. Maar ook de tafel trilde mee. En eigenlijk elke telefoon maakt wel een goed hoorbaar geluid op een hard oppervlak. Zelfs mijn vaders (oudere) Nokia trilt er ook aardig op los

Ben bang dat het toch - zoals je al zegt - met opzet is gedaan door Apple.
Dat denk ik niet. Want dan zou toch elke iPhone hier last van moeten hebben. En er zijn er toch een paar die het niet hebben. Volgens mij gewoon een fout van apple.
  #34  
Oud 15-11-11, 19:56
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Ja maar dat is dus nog niet duidelijk. Gezien de andere trilmotor met andere techniek die ook nog eens ingebouwd is op een andere plaats lijkt de kans me groot dat de 4s anders trilt dan de oude 4.

Het zou goed kunnen dat elke 4s (en iPhone 4 Verizon met dezelfde trilmotor) er last van heeft, en dat het enige wat verschilt is de mate waarin het gebruikers opvalt / bevalt. Dat is mij nog niet duidelijk. Ik heb persoonlijk wel al video's gezien van 4s-en die net zo trillen als mijn 4s, maar nog geen video's van 4s-en die net zo trillen als de oude 4...
  #35  
Oud 15-11-11, 21:14
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Maandag bevestigd dat ik een nieuwe krijg opgestuurd, en nu al de bevestigd dat hij is opgestuurd, en heb de andere nog in bezit, vind ik wel een top service van apple

Laatst gewijzigd door devi2012; 15-11-11 om 23:30.
  #36  
Oud 16-11-11, 16:11
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

heb hem binnen, hahaa alleen heeft deze het zelfde probleem, en er zit een klein krasje op het frame waar de simkaart in moet, Dus deze kan ook weer terug
  #37  
Oud 16-11-11, 19:44
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Dat is minder, hopelijk hier niet
  #38  
Oud 16-11-11, 22:02
Petman's schermafbeelding
Petman Petman is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

In de T-Mobile shop vonden ze het ook niet normaal (2 man), ook omdat het er ook maar net aan ligt waar je je vinger plaatst. Het is echt resoneren op een onregelmatige manier en dat is gewoon niet goed. Ik krijg overmorgen een nieuwe (binnen 8 dagen ermee terug gegaan!). Ben benieuwd of die het ook heeft, verder is er trouwens niemand in mijn omgeving die er last van heeft.
  #39  
Oud 17-11-11, 10:49
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djdeee Bekijk bericht
Maandag bevestigd dat ik een nieuwe krijg opgestuurd, en nu al de bevestigd dat hij is opgestuurd, en heb de andere nog in bezit, vind ik wel een top service van apple
Ik heb het ook. Lang gewacht maar begint me nu steeds meer te irriteren. Welke stappen heb jij ondernomen zodat ze een nieuwe opsturen? De medewerkers in het iCentre deden alsof / zeiden dat ze het niet hoorden..
  #40  
Oud 18-11-11, 16:42
jibbs jibbs is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 19
Standaard

Hier nog iemand met het probleem, mensen die via vodafone een iphone hebben en terug zijn gegaan, weet nog niet wat ik ga doen? aangezien ik geen refurbished toestel wil eigenlijk en op veel forums hebben de vervangende toestellen nog steeds last van dit probleem...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trilt bij aanraken scherm DennisE36 iPhone algemeen 15 28-06-11 23:14
iPhone trilt zomaar MrFamous iPhone algemeen 8 28-03-11 15:06
Iphone trilt veels te hard ccc1988 iPhone algemeen 0 14-02-11 23:09
Iphone trilt niet bij SMS Ditta iPhone algemeen 14 29-12-10 21:57
Iphone trilt 2 keer plaatsen autolader Harley4 iPhone algemeen 9 28-12-09 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.