//

Batterij laadt niet op

Batterij laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja dat kan. Apple houd namelijk bij als je een app hebt gekocht met je account en je hoeft dan niet te betalen. Er staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 16-10-08, 21:07
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

ja dat kan. Apple houd namelijk bij als je een app hebt gekocht met je account en je hoeft dan niet te betalen. Er staat dan zo als je hem installeert: U heeft dit product reeds eerder aangeschaft. Of zoiets, en dan druk je erop en dan is die voor jou gratis.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-10-08, 00:27
ELGREG ELGREG is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen België
Berichten: 9
Standaard

ha tof, leuk om te weten
thanx
  #43  
Oud 17-10-08, 10:31
sup1366 sup1366 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Batterij niet op te laden

Ik had hier gemeld dat de batterij van de IPONE niet meer wilde opladen. Dit heeft mij een paar dagen gekost maar spontaan werkte het opladen weer! Overigens heb ik er alleen de standaard applicatie's op staan, geen jailbreak, geen andere software enz. Echt helemaal standaard... Ben benieuwd of het meer voor gaat komen. Grt
  #44  
Oud 23-10-08, 23:28
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Heb dit zelf nu ook, echt wazig :S
En: super irritant!!!
  #45  
Oud 24-10-08, 20:46
sup1366 sup1366 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard Ennu maar wachten

To die het weer doet, ben benieuwd hoe je het weer aan de praat krijgt. Grt Kees
  #46  
Oud 31-10-08, 22:10
S Mulder S Mulder is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Exclamation week oude iphone laadt niet op!!

Ja ik heb dus hetzelfde, als je m aan de oplader legt krijg je een batterijtje te zien met een rode bodem en daaronder het electriciteits symbooltje en na een tijdje het witte apple symbooltje... ook trilt hij nog een keer of 3.

Ben vandaag naar de t-mobileshop geweest en de klant voor mij had precies hetzelfde defect!! hij had m wel kunnen opladen via de oplader van zijn dochter. De verkopers zeiden dat het waarschijnlijk aan het kabeltje lag en we hebben dus 15 e uitgeggeven aan een nieuw kabeltje, maar je raadt het al er gebeurt nog steeds geen *****...
morgen terug naar de winkel en zal nu me iphone wel weer een paar weken kwijt zijn
staan 3 apps op de iphone allemaal legaal via de de appstore...

heeft iemand al een oplossing hiervoor? en/of zijn de problemen nadat hij zijn of haar iphone had opgestuurd opgelost?
alvast bedankt voor de hulp!
  #47  
Oud 11-11-08, 23:48
petrademol's schermafbeelding
petrademol petrademol is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: barendrecht
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar petrademol
Standaard

Tja hier nummer zoveel. Sinds vrijdag heb ik mijn nieuwe iphone (ja ook ik heb m laten vallen op de voorkant en scherm volledig aan gruzzelementen (kan de chip zien zitten). Dus nu een 3G en ik dacht m elke nacht op te laden totdat ik vanochtend ontdekte onvoldoende batterij te hebben, blijkt dat de iphone niet oplaadt, hoe ik m ook aansluit:
- usb kabel
- 1 oplader in auto
- stroom oplader via accu in de auto.
Het enige dat ik dan krijg is een batterij met 1 rode streep en een stroom teken er in (ofwel dat het oplaadt) maar er gebeurt helemaal niets.

Wat heb ik gedaan tot nu toe:
- file info geinstalleerd

Ben echt ten einde raad, kan ik mijn uit die kapotte iphone misschien de batterij overzetten (zoals ik bij al mijn vorige telefoons kon????)
  #48  
Oud 12-11-08, 00:14
petrademol's schermafbeelding
petrademol petrademol is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: barendrecht
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar petrademol
Standaard

Goed nieuws... hij doet het weer: aansluiten op de pc, itunes opstarten, diverse keren de iphone aan en uitzetten en dan opeens.... ging ie naar het home scherm.
Hij is aan het opladen via de pc (beats how als ie het maar weer doet). maar vreemd vind ik het wel (die niet 3G had nergens last van).
  #49  
Oud 20-11-08, 21:45
stievie0069 stievie0069 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard iphone laad niet op

Mijn iphone heeft het van de een op de andere dag begeve. Hij laadt alleen nog maar op als hij in het stopcontact steekt en ik moet een nacht wachten om juist 20% te hebben opgelade. Hij is nog zichbaar op de pc en via pc laad hij niet op.
Heb hem ook opnieuw gehacked maar nog steeds niets.
IEMAND SUGESTIES??????????????????????????
  #50  
Oud 20-11-08, 21:49
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Probeer eens voorzichtig de aansluiting van de iPhone, waar de USB kabel ingaat, schoon te maken. Als je een busje met lucht hebt zou je het daarmee kunnen proberen.
Een andere USB kabel zou ook kunnen helpen.
  #51  
Oud 20-11-08, 21:50
stievie0069 stievie0069 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

iphone 1gen laad (heel) traag op ik moet hem een nacht in steken voor hij maar 20% oplaad en enkel als hij in het stopcontact steekt in de pc laad hij nietmeer op en heb hem ook al opnieuw ge jailbreakt .
wat moet ik doen????????????

sorry verkeert moest op ander forum
maar heb een andere kabel gebruikt en lukt niet maar zal is in mijn iphone zelf schoon make.

Laatst gewijzigd door ArB; 20-11-08 om 21:53.
  #52  
Oud 20-11-08, 21:52
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Probeer je hem op te laden met een usb kabel of met de officieel meegeleverde voeding ? Want met de voeding gaat het allemaal 3x zo snel.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #53  
Oud 20-11-08, 21:55
stievie0069 stievie0069 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

met officieel meegeleverde voeding laad ik hem op
maar ik kan er nog alles mee doen op itunes en daarom vind ik het zo vreemd
  #54  
Oud 20-11-08, 22:47
PNAE's schermafbeelding
PNAE PNAE is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Overijse, België
Berichten: 5
Stuur een bericht via Yahoo naar PNAE
Standaard

ik heb verschillende keren gehad dat mijn iPhone niet meer werd herkend en opgeladen via de PC. De remedie die tot nu toe altijd werkte was iTunes desinstalleren en terug installeren. iPhone werd terug herkend en laadt terug op.
  #55  
Oud 23-11-08, 22:24
woopie woopie is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb hetzelfde probleem iphone wordt niet meer herkend door pc en laadt niet meer op als ik hem aan de oplader zet. Iemand idee hoe ik dit moet oplossen of moet ik hem laten repareren?
  #56  
Oud 10-04-09, 21:15
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Hallo, Hier hetzelfde probleem dus. Echter is het opgetreden nadat mijn lief een leuk spel genaamd ''Watchman'' heeft gespeeld. De telefoon was wel ontzettend warm geworden en ineens was het gedaan. Hij herkent hem dus niet in itunes en 3 verschillende docks geven geen verschil, wel met de andere iphone. via een video-out kabel kan ik wel muziek nog afspelen in de auto, deze herkent mijn iphone wel nog. 2 dagen geleden was de batterij 53%, maar uiteindelijk heeft een hele nacht uitstaan en aan oplader toch geholpen want hij was ineens 100%, bij aanzetten geeft hij helaas opnieuw weer niet aan dat hij oplaadt en itunes herkent hem nog steeds niet. Ook dfu-modus helpt niet en Bossprefs ook niet. Mijn mening is n.a.v. het volgende artikel: Apple - Batterijen - iPhone , ik denk dat de batterij gewoon ''op'' is. We hebben hem uitgezet ( batterij nog steeds 100%), in de hoop toch een oplossing te vinden maar ik vrees ervoor. Moest iemand nog tips hebben, altijd welkom!

Edit: Even nog toevoegen, contactspray gebruiken is niet aan te raden i.v.m. het scherm...

Laatst gewijzigd door dominiqueske; 10-04-09 om 21:40.
  #57  
Oud 30-04-09, 14:23
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Even weer een update... De telefoon laadt dus niet op via de normale manier. Wel laadt hij op bij een harde reset en telefoon een aantal uren uit laten staan. Batterij zal het dus niet zijn en connector ook niet want waarom laadt hij wel op na een harde reset? Tijdens het aan staan van het toestel krijg ik hem gewoonweg niet opgeladen.... Iemand enig idee?
  #58  
Oud 27-05-09, 16:26
anversli anversli is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 57
Standaard

Ik zit hier met dezelfde probleem en hij wordt ook niet herkend op me pc.
  #59  
Oud 27-05-09, 16:35
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woopie Bekijk bericht
Heb hetzelfde probleem iphone wordt niet meer herkend door pc en laadt niet meer op als ik hem aan de oplader zet. Iemand idee hoe ik dit moet oplossen of moet ik hem laten repareren?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominiqueske Bekijk bericht
Even weer een update... De telefoon laadt dus niet op via de normale manier. Wel laadt hij op bij een harde reset en telefoon een aantal uren uit laten staan. Batterij zal het dus niet zijn en connector ook niet want waarom laadt hij wel op na een harde reset? Tijdens het aan staan van het toestel krijg ik hem gewoonweg niet opgeladen.... Iemand enig idee?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anversli Bekijk bericht
Ik zit hier met dezelfde probleem en hij wordt ook niet herkend op me pc.
Heb ook zoiets voor wanneer ik mijn iphone wil opladen en dit sinds beta5 van fw3.0. Echter wanneer ik itunes start dan begint die wel te laden. Dat lijkt een oplossing te zijn.Een andere usb poort helpt ook niet.
  #60  
Oud 28-05-09, 21:12
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik heb niet meer geupdated omdat er niemand (dacht ik) reageerde, sorry daarvoor. Op een hele vreemde manier, merkte ik als ik een paar petsen ertegen gaf met mijn hand, dat ie ineens wel weer oplaadde, terwijl hij aanstond. En zo, langzaam aan met hem petsen te geven, lijkt het probleem ver opgelost te zijn. Soms moest ik wel hard meppen maar nu laadt hij 90% op en herkent hij alles weer, soms doet ie weer even niet, dan wacht ik tot ie vanzelf bliept en oplaadt, of ik met even. Wazig he? Ik weet het, maarja, beter dan repareren want als ik hem had weggedaan zouden de kosten wel hoog geweest zijn.

Maar ik twijfel of dit bij iemand anders ook gaat helpen.
Reageren

Labels
batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij laadt niet volledig op. Pl4y0r iPhone algemeen 2 10-01-11 11:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Iphone laadt niet op el.pasta iPhone algemeen 0 04-01-10 09:17
Laadt niet meer op Kermi iPhone algemeen 3 31-12-09 10:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.