//

Batterij laadt niet op

Batterij laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb de hele site afgezocht naar een oplossing, maar tot nu toe nog niet gelukt. gisteravond was mijn dochter een spelletje aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 08-02-10, 15:05
Pneumi Pneumi is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 32
Standaard

Hoi allemaal,
ik heb de hele site afgezocht naar een oplossing, maar tot nu toe nog niet gelukt.
gisteravond was mijn dochter een spelletje aan het spelen op mijn iPhone. Opeens was het scherm zwart. Er was geen melding geweest dat de batterij bijna leeg was, zei ze. Dat geloof ik wel, want dit was al eerder bij mij ook gebeurd. Enfin, ik hang hem thuis aan de kabel. Ik krijg het bekende batterijtje te zien met een rode streep. Punt is wel dat toen ik hem wilde insteken ik net moest niezen. En ik had bijna mijn stekker in de dock gestoken, dus het kan zijn dat er daar iets mis ging. Maar ik kreeg toch de batterij te zien met het stroomteken. Daarna zette ik 'm aan en kon ik gewoon op mijn springboard voor hyves kiezen. En floeps ging hij ineens weer uit. Ik dacht, laat maar even hangen. Maar nu is het dus anderhalve dag verder. Het stroomteken is vervangen door het stekkerteken. Heb 'm zowel aan de adapter als aan de apple gehangen, maar niks. Reboot: niks. dfu ook niet gelukt. itunes herkent 'm niet meer. Diverse malen geprobeert te herstarten, niks anders dan batterij met stekkerteken.
Ik heb geen jailbreak, hij is nog niet geunlocked en heb 'm wel eens laten vallen, maar daarna deedtie het nog gewoon. De laatste versie staat er op.

Ik baal echt ontzettend.

Weet iemand raad?

ps,
ik zit er niet echt op te wachten om
i-tunes te verwijderen en weer terug te zetten. Er staat namelijk muziek op waarvan ik de cd's kwijt ben en die muziek raak ik niet graag kwijt.
En mijn brander is naar de filistijnen, dus allemaal cd's branden is geen oplossing.

ps,
Nog even ter aanvulling: vanavond mijn sim eruit gehaald en er weer in. Krijg nu weer batterij met stroomteken te zien, dus het stekkerteken is weg. Maar laat hem nu maar eerst weer een nacht hangen. Nog een vraagje, het lijkt alsof het scherm pulseert, ik kan het niet anders uitleggen. Het is heel vaag, maar ik zie duidelijke dat er iets gebeurt. Wat is dat?
__________________
Groetjes
Naomi

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-10 om 00:49.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 09-02-10, 19:41
jasperboot92 jasperboot92 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dinteloord
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar jasperboot92
Standaard

hallo allemaal.
Ik had net ook het probleem dat m'n batterij niet meer wou opladen, maar nadat ik een wattestaafje met wat alcohol in het oplaadplugje van m'n iPhone had gedaan werkte die weer gewoon. Het is het proberen waard! De vorige keer bleef m'n telefoon in koptelefoon modus hangen en toen had ik het zelfde kunstje geflikt en was het ook weer allemaal normaal. Je staat er trouwens van te kijken wat voor bende er uit die gaatjes kunnen komen haha. Succes verder!

Groetjes Jasper
  #83  
Oud 09-02-10, 19:55
Pneumi Pneumi is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 32
Standaard

Nou ik ben helemaal opgelucht. Ik had mijn originele stekker op mijn werk liggen en die heb ik er nu aangehangen. En toen ging mijn iPhone ineens aan. Dus het lag toch aan mijn niet originele stekker. Man, ben zo blij. Heb echt peentjes gezweten. Dus mijn tip is ook de originele stekker nog even gebruiken.
  #84  
Oud 11-02-10, 13:13
Drpepper Drpepper is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had hetzelfde probleem.
Een nieuwe adapter en stekker gekocht,
Nu doet ie het weer,...
  #85  
Oud 28-02-10, 13:36
pterwan pterwan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Iphone batterij laadt weer op

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drpepper Bekijk bericht
Ik had hetzelfde probleem.
Een nieuwe adapter en stekker gekocht,
Nu doet ie het weer,...

Probeer dit eens. raar maar waar maar het werkt...

The other day I used all the power of my iPhone and wanted to charge the iPhone in its doc. When I came back a couple of hours later, I noticed that the phone was not charging! In fact, I was unable to turn in on in any way! And yes, all cables were connected in the right way. But the iPhone became a brick. I was unable to start the phone by pressing the upper power button, home and also the well know "two finger salute" (pressing power and home for 10 seconds). The phone didn't react on anything. Even when connected to my macbook, nothing happend My Mac didn't see the iPhone and the iPhone still was not booting or even displaying anything on the screen.

Now I cant imagine anymore being without an iPhone so I was already driving in my head towards Belgium were you can buy simlock free phones. Yes my iPhone is jailbroken, iPhones want to be free !

After some googleing I found an answer that was odd but worked! In case your iPhone seems to be bricked and doesn't charge or react on anything perform the following voodoo:

  1. switch the mute switch 4 times (up, down, up down)
  2. now press home and power for 6-10 seconds
[And see your iPhone come back from a perma sleep. It worked for me, do not through your iPhone away when this happens to you!
  #86  
Oud 28-02-10, 13:41
sportingboy sportingboy is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 18
Question opladen: batterij blijft rood

hallo,

mijn batterij van mijn iphone was leeg

dus heb ik de iphone aangesloten met kabeltje aan de oplader

nu verschijnt er op mijn scherm wel een groote batter met daaronder een

bliksem maar de batter blijft in rood staan en hij zit al een half uur in

hoe komt dit ?

kan iemand mij helpen
  #87  
Oud 28-02-10, 13:43
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #88  
Oud 28-02-10, 14:26
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sportingboy Bekijk bericht
hallo,

mijn batterij van mijn iphone was leeg

dus heb ik de iphone aangesloten met kabeltje aan de oplader

nu verschijnt er op mijn scherm wel een groote batter met daaronder een

bliksem maar de batter blijft in rood staan en hij zit al een half uur in

hoe komt dit ?

kan iemand mij helpen

Probeer eens op te laden via de usb van je pc..
  #89  
Oud 28-02-10, 14:26
pterwan pterwan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard probleem opgelost

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sportingboy Bekijk bericht
hallo,

mijn batterij van mijn iphone was leeg

dus heb ik de iphone aangesloten met kabeltje aan de oplader

nu verschijnt er op mijn scherm wel een groote batter met daaronder een

bliksem maar de batter blijft in rood staan en hij zit al een half uur in

hoe komt dit ?

kan iemand mij helpen

Lees hierboven... dit werkt echt
  #90  
Oud 28-02-10, 14:28
pterwan pterwan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard probleem opgelost

Wij hadden dezelfde problemen met een Iphone.
Vondt onderstaande reactie op een ander forum.
bij ons werkt het tot nu toch als de Iphone weer niet wil opladen.
Doe je voordeel ermee....

The other day I used all the power of my iPhone and wanted to charge the iPhone in its doc. When I came back a couple of hours later, I noticed that the phone was not charging! In fact, I was unable to turn in on in any way! And yes, all cables were connected in the right way. But the iPhone became a brick. I was unable to start the phone by pressing the upper power button, home and also the well know "two finger salute" (pressing power and home for 10 seconds). The phone didn't react on anything. Even when connected to my macbook, nothing happend My Mac didn't see the iPhone and the iPhone still was not booting or even displaying anything on the screen.

Now I cant imagine anymore being without an iPhone so I was already driving in my head towards Belgium were you can buy simlock free phones. Yes my iPhone is jailbroken, iPhones want to be free !

After some googleing I found an answer that was odd but worked! In case your iPhone seems to be bricked and doesn't charge or react on anything perform the following voodoo:

  1. switch the mute switch 4 times (up, down, up down)
  2. now press home and power for 6-10 seconds
[And see your iPhone come back from a perma sleep. It worked for me, do not through your iPhone away when this happens to you!
  #91  
Oud 30-05-10, 10:25
Darkeye Darkeye is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb hetzelfde probleem en bij mij werkt dus geen van de genoemde oplossingen. Ben dus bang dat ik hem moet laten repareren. Nou vraag ik mij af: ben ik dan ook al mijn foto's kwijt??
  #92  
Oud 06-07-10, 20:44
Darkeye Darkeye is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Daar is die weer. Vorige keer naar de phonehouse gegaan. Die gast hangt hem aan zijn computer en ja hoor hij deed het weer. We zijn nu 5 weken en 2 dagen verder en ja hoor daar is hetzelfde probleem weer. Wat is dat toch allemaal voor flauwekul. Ik was/ben nog steeds een enorme fan van apple producten, maar moet eerlijk zeggen dat ik de iphone een beetje zat wordt. Nu kan ik hem weer wegbrengen. 2 juli aangeschaft dus waarschijnlijk zit ik ook nog buiten mijn garantie. Ook lekker net navigatie aangeschaft voor de vakantie heb ik ook niks aan dus.....
  #93  
Oud 21-01-11, 17:35
lisakip lisakip is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

ik had ook het probleem dat hij niet wilde opladen en geen contact maakte met itunes.... nu lag het bij mij gelukkig aan het kabeltje dat kapot was... iedereen al is geprobeerd???
  #94  
Oud 23-03-11, 18:26
adberger adberger is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: nederlek
Berichten: 12
Standaard

Ik wilde nog fff inhaken op het oplaadprobleem, mijn iphone 4 laad alleen maar op via de usb/dock, en niet meer in mijn tomtom carkitt en niet meer via de stekker via 220 volt, ook niet met de orginele stekker en draadjes.

Wie o wie heeft een suggestie
  #95  
Oud 25-08-11, 16:54
alxm2119 alxm2119 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard wat nu?

hallo,

ik kreeg steed het bericht dat de oplader niet ondersteund wordt door de iphone. maar ik had er niks aan aangesloten. dat probleem is nu weg maar als ik nu m'n oplader aan sluit verschijnt dat bericht weer. en als ik hem wil herstellen via itunes reageert itunes met dit bericht: iphone kan niet worden gevonden. iphone kan nu niet meer aan batterij is helemaal op.
en ik kon er ook nie mee op intenet met Wi-Fi verbinding heel erg raar.

kan iemand mij helpe?
  #96  
Oud 31-07-12, 16:52
moniekm moniekm is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone gaat niet meer normaal aan

Hallo,

Ik had mijn iPhone een nachtje in de oplader gedaan, en 's ochtends was ie niet opgeladen.
Toen ik een melding kreeg dat er nog 20% lading over was, heb ik hem nog een keer in de lader gedaan en weer laadde hij niet op.
Op een gegeven moment viel ie uit. Toen ik hem weer in de lader deed kwam de batterij met het rode streepje en het bliksempje in beeld. Na een tijdje ging ie aan (het Apple-logo kwam in beeld), maar weer kreeg ik een melding dat er nog 20% lading was en weer viel hij uit.
Als ik nu de iPhone in de lader doe, krijg ik alleen het batterijtje met het rode streepje en het bliksempje in beeld. Verder gebeurt er niks, ook laadt hij niet op.
Hem zelf proberen aan te zetten wordt lastig, omdat het aan/uit-knopje van mijn iPhone al een tijdje stuk is. Ik kan hem dus ook niet resetten.
Wie kan mij helpen om mijn iPhone weer normaal aan te krijgen en ervoor te zorgen dat hij weer oplaadt?!

Mvg,
Moniek
  #97  
Oud 31-07-12, 18:02
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ben je zeker dat de lader niek stuk is.
Probeer eens met een USB poort van een computer. het kan zijn dat je wel een half uur moet wachten vooraleer de iphne reageert
  #98  
Oud 02-08-12, 03:22
moniekm moniekm is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het met meerdere laders geprobeerd, maar het probleem bleef.
Nu ging gister mijn iPhone ineens weer aan en wonder boven wonder laadde hij nog op ook. Alleen nu doe ik hem weer in de lader, en staat er op het groene batterijtje gelijk een stekkertje (terwijl hij minder dan 20% heeft) ipv een bliksempje, en weer laadt hij niet op.
  #99  
Oud 02-08-12, 12:18
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Al eens geprobeerd om met een zacht borsteltje of wattenstaafje en wat alcohol de aansluiting in je telefoon schoon te maken? Nu kunnen natuurlijk al je laders defect zijn maar het klinkt meer alsof het in je telefoon zit.

Enne, meerdere laders = meerdere kabeltjes? Als je altijd dezelfde kabel gebruikt zou het ook wel eens een defect kabeltje kunnen zijn
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #100  
Oud 03-08-12, 12:05
moniekm moniekm is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Bedankt, ik zal het proberen.
En meerdere laders = inderdaad meerdere kabels
Reageren

Labels
batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij laadt niet volledig op. Pl4y0r iPhone algemeen 2 10-01-11 11:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Iphone laadt niet op el.pasta iPhone algemeen 0 04-01-10 09:17
Laadt niet meer op Kermi iPhone algemeen 3 31-12-09 10:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.