iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Advies bij iPhone 4S verzekeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/102950-advies-iphone-4s-verzekeren.html)

rvkl 30-10-11 12:36

Advies bij iPhone 4S verzekeren
 
Hallo mensen, dit is mijn eerste topic hier.
Ik sta op het punt mijn eerste iPhone te kopen, een 4S. Nou heb ik gehoord dat ze best wel makkelijk kapot gaan, vooral het scherm, of worden gestolen.
Nu zoek ik daar dus een verzekering voor (vallen, stoten, krassen en diefstal buitenshuis) en ik vroeg me af welke mensen hier daar een voor hebben en zo ja welke (al specifieke 4S gebruikers?).
Ik koop mijn iPhone 16GB i.c.m een abonnement bij T-mobile maar die verzekering vind ik veel te duur. De aanschafprijs is dan €260,- kan ik heb dan verzekeren voor het volle bedrag en is dit een probleem doordat ik een abbo bij TM heb?
Hopelijk kan iemand mij adviseren!

Roos79 30-10-11 20:39

Ik ben ook aan t zoeken naar een goede verzekering...

geraaar 30-10-11 21:55

Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM of Iphone de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren.
Verzeker uw GSM bij GSMVerzekeren.nl - GSMVerzekeren.nl, geef uw GSM de zekerheid die u wilt, door uw mobiele telefoon te verzekeren.

enkele tips, voor de rest kan je nog in de phonehouse verzekeringen aangaan maar ik weet niet wat de prijzen zijn

cokemane 02-11-11 23:11

Bij Phone house sluiten ze geen verzekeringen meer af voor Iphone, ben er vandaag geweest om mijn iphone 4s te laten verzekeren met hun lifeline, maar is niet meer voor iphone...

Weet iemand nog iets beter?

Edje1 03-11-11 15:51

Ik moet mijn Iphone 4s nog binnenkrijgen helaas.. Ik heb mijn Iphone 4 die ik in het buitenland heb gekocht verzekerd op www.iphone-verzekering.nl. Daar heb ik goede ervaringen mee. Of iPhone 4S Verzekering - Goedkope verzekering voor de iPhone 4S maar dat is hetzelfde volgens mij.

Roos79 03-11-11 17:10

Owke en hoe werken die Edje1?

Edje1 03-11-11 17:15

Ik heb het online ingevuld en toen was ik verzekerd :d:d bedoel je dat?

Roos79 03-11-11 17:20

Maar of je al schade heb gehad oid?

Edje1 04-11-11 16:23

Nee, ik gelukkig niet. Maar een maat van me wel, die had zijn iPhone laten vallen en dat was top geregeld dus zo kom ik op die site.

Roos79 04-11-11 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edje1 (Bericht 731131)
Nee, ik gelukkig niet. Maar een maat van me wel, die had zijn iPhone laten vallen en dat was top geregeld dus zo kom ik op die site.

Owke en hoe werkt dat verder?
Sites lijken t zelfde maar toch zijn er wat kleine verschillen!

Jorisdp 04-11-11 21:14

unigarant heeft ook een goedkope verzekering ik meen gelezen te hebben voor plus minus 30 euro per jaar.

Mobiele telefoon, navigatiesysteem, laptop verzekeringen van Unigarant

Rutsjer 13-11-11 22:06

Unigarant is idd best goed te doen qua prijs, alleen de dekking vind ik niet geheel duidelijk weergegeven...

Bij iphoneverzekering.nl staat puntsgewijs duidelijk aangegeven wat gedekt wordt...

bij Unigarant niet, maar wel veel goedkoper...

HMMM...

Iemand ervaringen?

briano 13-11-11 23:43

ANWB verzekering
 
Hi, Ik heb alles bij de ANWB verzekerd. En kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Heb al een keer schade gehad. Iphone scherm was gebroken en de reparatie (door GSMParadise) is gewoon op basis van factuur vergoed.
ANWB - Verzekeringen - Mobiele Apparatuurverzekering

moham 15-11-11 00:44

gsm verzekering coveryou
 
Ik heb mijn iphone bij coveryou verzekert. Handig, je kan zelfs na een paar maanden je gsm verzekeren. Check www.coveryou.nl of www.gsm-verzekeren.eu , ik heb nog geen schade gehad, vriend van mij wel en werd zonder problemen opgelost. Misschien kan je er wat mee.

rvkl 26-11-11 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door briano (Bericht 735736)
Hi, Ik heb alles bij de ANWB verzekerd. En kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Heb al een keer schade gehad. Iphone scherm was gebroken en de reparatie (door GSMParadise) is gewoon op basis van factuur vergoed.
ANWB - Verzekeringen - Mobiele Apparatuurverzekering

Oh ja? Had je hem zelf laten vallen want ik denk dat dat niet gedekt is. Anders zou ik deze verzekering zo afsluiten maar hij lijkt gelimiteerd in dekking:
Citaat:

Artikel 21. Verzekerd is:
Schade ten gevolg van:
1. Brand
schade ontstaan door brand;
2. Diefstal
diefstal van de verzekerde mobiele apparatuur uit een recreatieverblijf of
afgesloten voertuig is alleen verzekerd indien sporen van braak aanwezig zijn;
3. Neerslag en storm
a. schade door neerslag, behalve door geleidelijke inwerking (art. 22.2.a);
b. schade door storm en vallende voorwerpen door storm;
4. Andere oorzaken
schade door enig ander plotseling van buitenkomend onheil
En ja, wat is 'eigen gebrek en/of (bewuste) roekeloosheid'. Een keer laten vallen is voor mij niet roekeloos maar de verzekering kan het daar op gooien.
Wie heeft echt een goede afhandeling gehad van schade (door zichzelf verricht) en/of vermissing/diefstal? Benieuwd naar de afhandeling! :o

Reckimo 26-11-11 22:24

Bij de Phonehouse kon je laatst nog een verzekering vastsluiten voor 13 euro per maand als het gaat over vallen, waterschade etc. Ik zou is even bij de Phonehouse een kijkje nemen!

rvkl 26-11-11 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rutsjer (Bericht 735703)
Unigarant is idd best goed te doen qua prijs, alleen de dekking vind ik niet geheel duidelijk weergegeven...

Bij iphoneverzekering.nl staat puntsgewijs duidelijk aangegeven wat gedekt wordt...

bij Unigarant niet, maar wel veel goedkoper...

HMMM...

Iemand ervaringen?

Unigarant is trouwens dezelfde verzekering als die van de ANWB.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.