Verkeerde 'huidige' tijd in kalender na Wintertijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de invoering v/d wintertijd viel mij ineens iets op aan de rode "huidige tijdslijn" binnen iCal... die rode lijn staat nog op de oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verkeerde 'huidige' tijd in kalender na Wintertijd
Na de invoering v/d wintertijd viel mij ineens iets op aan de rode "huidige tijdslijn" binnen iCal... die rode lijn staat nog op de oude tijd, terwijl de iDevices allebei de juiste tijd bovenaan de display weergeven. M'n timezone staat aan en (zoals voor mij van toepassing) op Amsterdam.
Ben ik de enige? Valt dit nog ergens anders te corrigeren? Laatst gewijzigd door HCHybrid; 30-10-11 om 18:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ook het geval!
|
|
|||
|
|||
Hier wijkt de tijdslijn ook een uur af. Bij de app. Week Cal staat de tijdslijn wel goed.
|
|
|||
|
|||
Hier nog een. Was me niet eens opgevallen
|
|
||||
|
||||
Hmm... heb ik nou toch een bug ontdekt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Kan niet plaatsen waar je dit probleem hebt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ipc heeft ditzelfde probleem. Loopt ook een uur voor Laatst gewijzigd door MathieuG; 30-10-11 om 19:12. Reden: Forum loopt ook een uur voor |
|
||||
|
||||
Ok, hier is ie dan... zie verschil rode lijn met tijd bovenaan display... |
|
|||
|
|||
Op deiPhone wijkt het inderdaad een uur af.
iCal op de Mac staat wel juist. Weird! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet ik nu weer schrik krijgen voor de bug die bij de zomertijd voorkwam, met de wekker. Ik moet morgen toch op tijd op zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wekker zal wel loslopen (=systeemtijd), maar een reminder van 15 minuten voor aanvang van een agenda item kon wel eens een uur te vroeg komen... Maar goed, beter te vroeg dan te laat ;-)
Laatst gewijzigd door HCHybrid; 31-10-11 om 00:02. |
|
|||
|
|||
Hier ook foutje met tijdlijn.
Ook na reboot / sync geen verschil. |
|
|||
|
|||
Probleem is automatisch verholpen.
|
|
|||
|
|||
bij mij ook verholpen!!!.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog meer mensen met dit probleem of ben ik de enige.?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod geeft verkeerde tijd aan. | paulhofman | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 19:50 |
Verkeerde tijd | sentmen | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 13:12 |
Verkeerde tijd | eva1989 | Chat en geruchten | 7 | 02-03-11 09:29 |
verkeerde tijd op iphone | swarthur | Unlock [archief] | 14 | 24-05-08 02:03 |
Kalender notificatie lockscherm/tijd/datum | DurdenDesign | Archief | 1 | 14-03-08 16:27 |
|
|