Kan na upgrade gesprekken niet meer horen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone4 en net geupgraded naar IOS5. Sindsdien kan ik gesprekken niet meer horen. Via de luidspreker of de oortelefoontjes hoor ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan na upgrade gesprekken niet meer horen
Ik heb een iPhone4 en net geupgraded naar IOS5. Sindsdien kan ik gesprekken niet meer horen. Via de luidspreker of de oortelefoontjes hoor ik het wel. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik heb IOS5 al opnieuw geinstalleerd en ook een hard reset uitgevoerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beller kan mij niet horen | blingbling | iPhone algemeen | 14 | 10-05-13 12:48 |
sms verzenden kan niet meer na upgrade G2 | suryat | iPhone algemeen | 0 | 10-03-11 21:34 |
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen | Thompe | iPhone algemeen | 10 | 06-12-10 21:42 |
Kan iemand niet horen en geen sms sturen | Red_princess | iPhone algemeen | 0 | 12-07-08 13:18 |
Help, kan niemand meer horen tijdens het bellen! | franciscus1983 | Archief | 2 | 04-12-07 14:33 |
|
|