//

istore melding postcode verkeerd

istore melding postcode verkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb gisteren mijn iphone nog eens geupdate en hierna bleken heel wat programma's niet meer geïnstalleerd. Dus heb ik via app store op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 10:54
devercamme devercamme is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Unhappy istore melding postcode verkeerd

Hey

Ik heb gisteren mijn iphone nog eens geupdate en hierna bleken heel wat programma's niet meer geïnstalleerd.

Dus heb ik via app store op mijn iphone de andere programma's proberen terug te vinden en installeren.
Ik geeft apple-id wachtwoord wanneer er om gevraagd wordt.

Hierna kom ik in het scherm account - betaalinformatie en adres. Alles is ingevuld buiten de cvc-code. Die vul ik in en ik klik op 'gereed'.

Dan krijg ik de melding 'uw betaalmethode is ongeldig in deze store. Voer een nieuw betaaldmethode in'. Het kaartnummer staat rood maar ook de postcode... ???

Mijn gegevens heb ik al meermaals gecontroleerd en mijn postcode ken ik echt wel...

wtf is er nu weer verkeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 10:57
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Heb je een spatie tussen de cijfers en letters? Probeer zowel 1111AA als 1111 AA eens. Dat kan schelen. Wel of geen spaties was ook in de Apple online Store het verschil tussen wel of niet goed.
  #3  
Oud 31-10-11, 10:59
devercamme devercamme is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

als mijn postcode 3000 is ... die bevat geen letters bij mijn weten
  #4  
Oud 31-10-11, 11:06
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Een postcode in Nederland is altijd 4 cijfers en 2 letters. Hoe dat in België geregeld is weet ik niet, dus als je uit België komt kan ik je helaas niet helpen.
  #5  
Oud 31-10-11, 11:17
devercamme devercamme is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

dirk toch bedankt voor de moeite

De postcode heb ik zelf gevonden. Ik heb wat zitten knoeien met spatie tussen en zonder de vier letters.

Dan heb ik 'be' ervoor gezet en er weer eens achter. Dat bleek het probleem van de postcode te zijn...

Nu blijft hij melden dat mijn kaartnummer mastercard niet juist is... Terwij deze wel goed is wanneer ik deze ingeef op computer. Maar op mijn iphone dus niet
  #6  
Oud 31-10-11, 11:31
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devercamme Bekijk bericht
dirk toch bedankt voor de moeite

De postcode heb ik zelf gevonden. Ik heb wat zitten knoeien met spatie tussen en zonder de vier letters.

Dan heb ik 'be' ervoor gezet en er weer eens achter. Dat bleek het probleem van de postcode te zijn...

Nu blijft hij melden dat mijn kaartnummer mastercard niet juist is... Terwij deze wel goed is wanneer ik deze ingeef op computer. Maar op mijn iphone dus niet
Je weet dat de 3000 BE postcode er eentje is voor een postbusnummer uit Rotterdam, toch? Als ik je probleem zo aanhoor zou ik gewoon even met Apple Support bellen. Die kunnen je ongetwijfeld beter helpen dan wij op dit forum. Ik zou in ieder geval niet 3000 BE invullen. Dan wordt je pakket in Rotterdam afgeleverd nl.
  #7  
Oud 31-10-11, 11:35
devercamme devercamme is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Nee dat wist ik niet. Om echt hopeloos van te worden. Als het ene probleem niet meer is, komt er een nieuw.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 10:36 ----------

welk nummer heb ik voor apple support nodig?
  #8  
Oud 31-10-11, 11:38
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devercamme Bekijk bericht
Nee dat wist ik niet. Om echt hopeloos van te worden. Als het ene probleem niet meer is, komt er een nieuw.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 10:36 ----------

welk nummer heb ik voor apple support nodig?
Het komt omdat je (waarschijnlijk) probeert een Belgisch adres in te voeren. En dat wordt niet op de site geaccepteerd.

Apple support:
0900 0400 899 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
Postcode ontbreekt bij contactpersonen mees iPhone algemeen 0 26-01-11 21:34
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer T-800 Archief 2 18-09-09 12:56
Gedownload in istore wat nu? Jasper Veltman Archief 1 02-09-09 17:35
problemen met inloggen op Istore Fopperr iPhone Apps 0 19-01-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.