//

Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg!

Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs iOS5 geïnstalleerd, waarna niet direct de problemen met mijn batterij begonnen. De batterij is binnen zes uur helemaal leeg! Ondertussen heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-11, 10:59
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Exclamation Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg!

Ik heb onlangs iOS5 geïnstalleerd, waarna niet direct de problemen met mijn batterij begonnen.

De batterij is binnen zes uur helemaal leeg!

Ondertussen heb ik locatievoorziening, iCloud uitgezet. Daarnaast heb ik mail op fetch 1x per uur gezet. Maar dit mag niet baten! Ook heb ik een hele dag alle apps die in de achtergrond draaiden, uitgezet. Maar ook dit helpt niet.

Ook automatisch instellen van de tijd heb ik uitgezet.

Wat opvalt is dat mijn telefoon erg warm wordt (terwijl ik er niet mee bezig ben), wat ongetwijfeld met het verbruik te maken heeft.

Belangrijk om te melden is dat ik hiervoor geen problemen had met mijn batterij. Bluetooth staat uit.

Anyone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 11:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Probeer eens te herstellen en daarna geen backup terug zetten. Werkt alles dan goed, dan kun je de backup eventueel terug zetten.

Heb je het probleem daarna weer dan zit er niets anders op dan nogmaals te herstellen en de iPhone in te stellen als een nieuwe iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 31-10-11, 12:03
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Dat moet ik maar eens gaan proberen dan..
  #4  
Oud 31-10-11, 12:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrvk82 Bekijk bericht
Dat moet ik maar eens gaan proberen dan..
herstellen-nieuwe iphone-geen reservekopie, zo heb ik het gedaan, heb een beetje werk gehad om het een en ander terug in te stellen maarja, als dat de batterijduur verbeterde had ik er geen probleem mee en bij mij heeft het alvast geholpen.
natuurlijk, bij intensief gebruik zal de batterij ook binnen de bv 24uur plat zijn.
  #5  
Oud 31-10-11, 12:13
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
herstellen-nieuwe iphone-geen reservekopie, zo heb ik het gedaan, heb een beetje werk gehad om het een en ander terug in te stellen maarja, als dat de batterijduur verbeterde had ik er geen probleem mee en bij mij heeft het alvast geholpen.
natuurlijk, bij intensief gebruik zal de batterij ook binnen de bv 24uur plat zijn.
Geen reserve kopie, maar dan ben je al je contacten toch kwijt ?
  #6  
Oud 31-10-11, 12:21
wrvk82 wrvk82 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
herstellen-nieuwe iphone-geen reservekopie, zo heb ik het gedaan, heb een beetje werk gehad om het een en ander terug in te stellen maarja, als dat de batterijduur verbeterde had ik er geen probleem mee en bij mij heeft het alvast geholpen.
natuurlijk, bij intensief gebruik zal de batterij ook binnen de bv 24uur plat zijn.
Ik ga dit vanavond direct proberen. Update volgt.

V.w.b. intensief gebruik, dat begrijp ik. Maar normaliter doe ik minimaal één hele dag (16 uur) met 100%.
  #7  
Oud 31-10-11, 12:39
cold cold is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

ik heb vanmorgen mijn nieuwe iPhone 4S van de lader gehaald en nu 3 uur later zit ik nog op 33%....
ik ben bang dat Apple aan de bak moet en heel snel 5.01 uitbrengt met een oplossing.

een reset zonder mijn backup terug te zetten zit ik niet echt op te wachten gezien ik dan alle instellingen en data van mijn applicaties kwijt ben mijn sms'jes etc.

De backup die ik heb teruggezet komt overigens van een iPhone 3GS (fw 5.0) via de iCloud
  #8  
Oud 31-10-11, 12:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leftie Bekijk bericht
Geen reserve kopie, maar dan ben je al je contacten toch kwijt ?
Hangt ervan af , bij mij zaten er nog contacten in, ben geen goeie om dat te gaan uitleggen maar nogmaals; ik raad iedereen altijd aan om alles op te schrijven of in een word document te steken, foto's en dergelijke meer en muziek en apps voor alle zekerheid op een externe harde schijf te zetten, je weet maar nooit of er eens wat ernstigs fout loopt.

En tja, als ge u batterij probleem wil oplossen hebt ge niet veel andere keuze maar als anderen een beter of andere manier kennen, je doet maar, ik heb gewoon gepost hoe ik het heb gedaan, ik zeg tegen niemand niet ze hetzelfde als mij moeten doen, ik heb er geen probleem mee ik bepaalde zaken opnieuw moet gaan ingeven, ik ben op alles voorzien, ik heb alle adressen en telefoonnummers op papier uitgeprint via mijn iphone zelf enz....voor het geval dat.
  #9  
Oud 31-10-11, 13:21
diverander diverander is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb hetzelfde probleem gehad.
Mijn oplossing was : (nadat ik alle oplossingen zoals herstellen, lokatievoorzieningen aanpassen ed had gedaan):
Alle emailaccounts van je telefoon afgooien en dan aan en uit zetten en dan weer je emailaccounts inregelen.
Mijn telefoon was van 100 % naar leeg in 6 uur en nu is de batterij weer super.
Het is een rare actie, maar het hielp bij bij!
  #10  
Oud 01-11-11, 12:28
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb de alle bovenstande all geprobeert locatie vorziening uitzetten,mail der af , hertellen zonder back up op zetten maar toch is de accu binnen 6 uur leeg heeft iemand nog een ander ideen ??
  #11  
Oud 01-11-11, 12:36
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

een Blackberry kopen?
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #12  
Oud 01-11-11, 12:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je na een restore geen backup hebt terug gezet kan het eigenlijk geen softwareprobleem zijn. Ik neem aan dat je de telefoon in die 6 uur niet af nauwelijks gebruikt?
  #13  
Oud 01-11-11, 12:42
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Uitschakeling van "tijdzone instellen" bij locatievoorzieningen -> systeem heeft bij mijn 3gs blijkbaar goed geholpen.

Al 18uur 17 min stand by, waarvan 1 uur 34 minuten gebruikt. en nog 67% over. (Bluetooth staat altijd aan voor in de auto.)
Dat is een groot verschil.
Wel weinig gebruikt, heb deze nacht gewerkt. Normaal gezien was men batterij na een nachtje stand-by gewoon gezakt naar 20%!!

Laatst gewijzigd door dannyro; 01-11-11 om 12:57.
  #14  
Oud 01-11-11, 12:50
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

hallo
ik heb hier het zelfde probleem met de iphone 4s.
batterij is binnen 8 uur leeg, omgerekend 12,5% per uur, dat is toch te gek voor woorden ? Telefoon kost 700 euro dan mag je toch wel iets meer verwachten
Ik heb spijt dat ik mijn iphone 4 heb weggedaan , daar kon ik tenminste een volle dag mee doen, zonder hem tussendoor op te laden.
Ik hem momenteel alles uitstaan[ icloud, locatie, berichtgeving bluetooth enz ] en toch daalt hij zo snel.
ook opnieuw geprobeerd met een schone installatie , maar niets helpt
iemand anders nog ideetjes ?

gr willy
  #15  
Oud 01-11-11, 13:02
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Als je na een restore geen backup hebt terug gezet kan het eigenlijk geen softwareprobleem zijn. Ik neem aan dat je de telefoon in die 6 uur niet af nauwelijks gebruikt?

ja de telefoon staat alleen in stanby, maar het kan niet hardware matig probleem zijn accus gaan niet in een klap niet goed funtionere
  #16  
Oud 01-11-11, 14:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icemanltu Bekijk bericht
ja de telefoon staat alleen in stanby, maar het kan niet hardware matig probleem zijn accus gaan niet in een klap niet goed funtionere
Welke firmware heb je?
  #17  
Oud 01-11-11, 14:51
icemanltu's schermafbeelding
icemanltu icemanltu is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Welke firmware heb je?
het is een iphone 4 fw 5.0
  #18  
Oud 02-11-11, 10:55
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Probeer nog eens een restore met iTunes. En daarna de iPhone instellen als een nieuwe iPhone.
Dan vervolgens niets installeren en de iPhone dan volledig opgeladen een paar uur wegleggen.

Als de accu dan nog zo snel leeg loopt dan is er volgens mij echt sprake van een defect.
  #19  
Oud 02-11-11, 13:07
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

Hallo

Gisteren mijn iphone helemaal gewist en opnieuw geinstalleerd. Gisteravond weggelegd rond 23.00 uur en vanmorgen weer om 08.00 uur gepakt... en batterij stond nog op 100%.
Maar nu zit ik een uurtje of 2 te wordfeuden maar dan loopt batterij percentage met 10% per uur achteruit [ wat denk ik normaal is, of niet ? ]
Dus volgens mij is probleem opgelost

gr willy

ps Zou het ook uitmaken uit welk land je iphone 4s afkomstig is ?
  #20  
Oud 02-11-11, 13:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy666 Bekijk bericht

ps Zou het ook uitmaken uit welk land je iphone 4s afkomstig is ?
Apple maakt in dezelfde fabriek hun toestellen; dan versturen ze diezelfde iphones naar het ene land, de andere naar het andere, maakt geen verschil uit.

Het enige verschil kan mss zijn een andere lading iphones meer tijd hebben gehad om bv op te drogen van de lijm terwijl anderen door de massaproductie zeg maar snel snel zijn geleverd want ze moeten hun datum behalen dan, soms gebeurt het dan wel eens bepaalde mensen last hebben van gele velkken of gele schijn in hun scherm.
Ik heb dat nu niet voor, bij de iphone 4 had ik dat wel voor.
Reageren

Labels
batterij, ios5, iphone4, snel leeg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij binnen 4 uur leeg chevrolet iPhone algemeen 9 19-08-11 22:27
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 14:43
Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg saabturbo4 iPhone algemeen 4 24-08-10 00:16
Accu binnen 4 uur leeg iDavid iPhone algemeen 10 17-03-10 23:20
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.