//

iPhone 4 backup problemen na iOS 5

iPhone 4 backup problemen na iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed. Ik wist dat er problemen waren met reservekopie plaatsen enzo naar de bèta, maar ik had geen idee dat ik vervolgens al m'n contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 00:45
Lvcie Lvcie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 backup problemen na iOS 5

Goed. Ik wist dat er problemen waren met reservekopie plaatsen enzo naar de bèta, maar ik had geen idee dat ik vervolgens al m'n contacten en foto's kwijt zou raken zodra ik mijn iPhone updatete naar iOS 5. Het enige wat ik te lezen krijg is: "er is een fout opgetreden bij het herstellen van de reservekopie op de iPhone". (of een dergelijke zin, ik ben te bang om het opnieuw te proberen)
Ik heb in trant hiervan 2 vragen:
1. Als je op de knop herstellen drukt, wordt je iPhone dan echt terug gezet naar fabrieksinstellingen (dus als je eerste 4.0 had naar 4.0) en zo ja, kun je daarna kiezen welke reservekopie je erop zet?
Zo nee op vorige vraag, dan:
2. Iemand andere creatieve ideeën hoe al dit terug te krijgen?
Danku ^^
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 01:29
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je kan niet van 4.0 naar 4.0 (zonder shsh's). Je kan alleen updaten. Als je op herstellen klikt kun je ook gewoon je reservekopie terugzetten.
Ja kan ook rechtermuisknop op iPhone van Lvcie klikken en dan reservekopie terugzetten selecteren.
  #3  
Oud 01-11-11, 01:34
Lvcie Lvcie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

De laatste optie heb ik geprobeerd, maar ik kreeg precies dezelfde nietszeggende foutmelding. Herstellen zou alsnog wel moeten helpen? En als het niet helpt maar ik probeer het alsnog, vererger ik het dan verder? Anders probeer ik het gewoon.
  #4  
Oud 01-11-11, 01:50
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Door te herstellen gooit ie de update er opnieuw op en kun je inderdaad weer de reservekopie terugzetten.
Je kan je reservekopie voor de zekerheid altijd nog even backuppen.
Hij staat hier onder Windows 7 / Vista:
C:\Users\[username]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync

Windows XP:
C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Apple Computer\Mobile Sync\
  #5  
Oud 01-11-11, 02:04
ThamarBerber ThamarBerber is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 6
Standaard Problemen met iOS5

Bedankt voor de tip!
Helaas kan ik mijn backup onder die titel/naam niet meer terugvinden.
Maar ik heb er nog een probleem bij: Ik kan geen verbinding meer maken met de computer (met de datakabel), dus ook niet met iTunes! Er staat dus ook niet de optie: iPhone van ThamarBerber. Dus ook geen kans meer om wat er nu op de iPhone staat backuppen.
Ook kan ik nu niet meer via de computer mijn iPhone opladen.
Dit kan alleen nog via het stopcontact, en dan ook nog alleen, als ik mijn iPhone hélemaal uitzet! En dan gaat het opladen nog steeds héél langzaam!
Zal ik nu mijn computer moeten schoonmaken, en opnieuw moeten installeren? Ben bang van wel, hè...?

Laatst gewijzigd door ThamarBerber; 01-11-11 om 02:43. Reden: Bericht verandert
Reageren

Labels
ios5, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van iOS 4.3.3 naar iOS 5 problemen olivieb iPhone algemeen 0 13-10-11 00:07
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices stekki iCloud 0 09-10-11 15:48
iPhone: Ios backup uitlezen met mac? ricie Jailbreak 1 09-03-11 14:40
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 Mteylingen iTunes 0 15-09-10 01:34
Probleem IOS 4 bij maken backup mgo iTunes 3 24-06-10 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.