//

iPhone flipt na vervanging batterij

iPhone flipt na vervanging batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een zeer opmerkelijke probleem met mijn iphone 4. Ik heb een 'origineel' batterij besteld van een nederlandse site. Het zag er iets anders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 01:37
1080 1080 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard iPhone flipt na vervanging batterij

Ik heb een zeer opmerkelijke probleem met mijn iphone 4. Ik heb een 'origineel' batterij besteld van een nederlandse site. Het zag er iets anders uit dan die in mn iphone en had ook een andere APN code. Die ik besteld heb had apn code: 616-0513 terwijl die in mn iphone 616-0521 was. Verder geeft hij gewoon wel de zelfde voltage aan (natuurlijk). Na even op internet gezocht te hebben bleek dat dit een OEM batterij kon zijn. Ik had gerekend op een echte originele maarja mn oude batterij hield nog geen ochtend vol dus ik dacht beter dit dan niks.

Heb eerder achterkanten verwisseld van iphones 4tjes maar batterij vervangen nog nooit. Maar heb van te voren 3 verschillende filmpjes gekeken en het zag er niet moeilijk uit. Dus zo gezegd zo gedaan alles vervangen volgens de stappen plan en alles ging met succes. Er kon ook niet echt veel verkeerd gaan tijdens het vervangen en ben verder zeer voorzichtig te werk gegaan.

Toen de telefoon opstarte gaf hij gelijk aan dat de certificaten voor al mijn email adressen niet klopten (heb er nu 4). Merkwaardig maar ik dacht oke het zal wel. Daarna bleek ook dat de datum verkeerd stond en toen begon ik toch wel een beetje argwaan te krijgen. Even alles getest en toen bleek dat mn silent-switch en de volume knoppen ook niet meer deden. Verder zag ik de batterij status van 95% naar 94% gaan terwijl hij aan de lader zat!!

Ik besef dat dit niet goed kon zijn en heb gelijk mn oude batterij terug erin gedaan.
En nu zijn alle problemen weg BEHALVE dat de silent-switch en volume knoppen het nog steeds niet doen! Ook als ik mn koptelefoon aansluit hoor ik geruis en de muziek klinkt alsof de tulip stekker niet helemaal erin geduwd is. En verder maakt het niet uit in welke stand ik de silent switch zet. Bij een reboot gaat hij altijd naar stil.

Ik denk zelf dat de neppe batterij mn telefoon heeft gefokt door verkeerde voltage of iets dergelijks. Hoe kan ik dit verhelpen en kan iemand mij wat meer over vertellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-11, 09:45
Broodbaffer Broodbaffer is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 31
Standaard

Welke software heb je erop staan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer na vervanging batterij RJS iPhone algemeen 10 05-01-18 22:35
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij magrietlinne iPhone algemeen 6 01-11-11 22:45
Vervanging batterij 3GS iRolf iPhone accessoires en onderdelen 1 25-10-11 01:49
Iphone 4 flipt volledig arvidvp iPhone algemeen 1 18-07-11 10:07
iphone 3g flipt door! hi-tech iPhone algemeen 13 04-04-09 01:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.