iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103156-na-update-ios5-geen-pushmeldingen-facebook-wordfeud-meer.html)

cyberchick 01-11-11 08:42

Na update ios5 geen pushmeldingen facebook en wordfeud meer
 
Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?

MitchLuijks 01-11-11 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728265)
Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?

Ik heb ook ios 5.0 en bij mij werkt pushmeldingen wel met Twitter,Whatsapp,Herinneringen etc. Misschien moet je even je toestel herstellen dan..?

cyberchick 01-11-11 08:48

En wat gebeurt er als ik mijn toestel herstel? Ben ik dan al mijn instellingen kwijt?

MitchLuijks 01-11-11 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728269)
En wat gebeurt er als ik mijn toestel herstel? Ben ik dan al mijn instellingen kwijt?

Ja als je hem compleet herstelt wel, en waarschijnlijk is compleet herstellen dan wel de beste keuze. Staan je Pushmeldingen instellingen wel juist ingestelt? (Voor de zekerheid even check vraag)

wouter1981 01-11-11 08:57

Na een het herstellen kun je er voor kiezen de reservekopie terug te zetten. Dan ben je je instellingen en gegevens ook niet kwijt. Maar is het probleem dan nog steeds aanwezig dan zul je moeten herstellen en de iPhone daarna 'als nieuwe iPhone instellen'.

cyberchick 01-11-11 08:58

Alle pushmeldingen staan aan. Ik ga het proberen er zit niets anders op...

MitchLuijks 01-11-11 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728274)
Alle pushmeldingen staan aan. Ik ga het proberen er zit niets anders op...

Ook de instellingenvoor Faceboek melding zelf.. dus het geluid,waar op het scherm etc?

Zo ja: dan herstellen als nieuwe iPhone

Roel71 01-11-11 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728265)
Na de update naar ios 5.0 krijg ik geen pushmeldingen meer van bijvoorbeeld facebook of wordfeud. Terwijl het wel aan staat bij de instellingen.

Mijn email en whatsapp werken nog wel.

Hoe los ik dit op?

Volgens mij kan het ook al wel helpen door de app er even af te gooien telefoon resetten, app er weer op installeren en opnieuw proberen... mijn ervaring is dat dat soms werkt.

cyberchick 01-11-11 09:13

Ik probeer nu eerst met een reservekopie terugzetten (hij is druk bezig). Als ik daarna als nieuwe iphone moet herstellen, ben ik dan ook al mijn apps, foto's en dat soort dingen kwijt?

Roel71 01-11-11 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728281)
Ik probeer nu eerst met een reservekopie terugzetten (hij is druk bezig). Als ik daarna als nieuwe iphone moet herstellen, ben ik dan ook al mijn apps, foto's en dat soort dingen kwijt?

Yep dan ben je ze kwijt, immers je kiest er voor om hem als "nieuwe" iphone te configureren. Als het goed is kun je wel je apps die je nog hebt gewoon opnieuw synchroniseren vanaf itunes.

cyberchick 01-11-11 11:06

Het is gelukt om te herstellen en de reservekopie terug te zetten. Hij deed wel lang over alle apps, maar die doen het weer en ook de pushmeldingen lijken nu goed te werken.

Alleen ben ik nu al mijn foto's en filmpjes kwijt! :( Terwijl ik een reservekopie heb teruggezet. Kan ik die nog ergens vandaan toveren?

Roel71 01-11-11 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728367)
Het is gelukt om te herstellen en de reservekopie terug te zetten. Hij deed wel lang over alle apps, maar die doen het weer en ook de pushmeldingen lijken nu goed te werken.

Alleen ben ik nu al mijn foto's en filmpjes kwijt! :( Terwijl ik een reservekopie heb teruggezet. Kan ik die nog ergens vandaan toveren?

staat in het tabblad foto's wel iets aangevinkt? Als je er voor kiest om geen foto's te synchroniseren staan er geen foto's op. Heb je wel even je foto's in Aperture, Iphoto of wat dan ook ingelezen? Wel zo handig lijkt me...

cyberchick 01-11-11 12:43

Nee, daar staat niets aangevinkt. Dus dan ben ik alles zeker kwijt... Misschien dat ik nog her en der in de mail kan opsnorren. Waar zet je normaal foto's neer die je wilt toevoegen aan je iphone? In een speciale map of gewoon in afbeeldingen?

Roel71 01-11-11 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728451)
Nee, daar staat niets aangevinkt. Dus dan ben ik alles zeker kwijt... Misschien dat ik nog her en der in de mail kan opsnorren. Waar zet je normaal foto's neer die je wilt toevoegen aan je iphone? In een speciale map of gewoon in afbeeldingen?

Welk programma gebruik je om je foto's te beheren?
Je moet even kijken waar dat programmaatje de foto's wegschrijft, deze map kun je dan in itunes selecteren voor synchronisatie naar je iphone, ik zou dus eerst maar eens wat vinkjes zetten hier, waarschijnlijk duiken er dan wel weer foto's. Natuurlijk kun je ook een deel van de foto's doen door ze in een apart mapje te zetten en dit mapje in itunes te selecteren.

Mocht je er niet uit komen stuur me dan even een direct message met je email, ik zal je dan wat instructies met plaatjes sturen...;-)
Ro

cyberchick 01-11-11 14:31

Ik heb eigenlijk geen programma om mijn foto's te beheren. Bedoel je net als dat je in itunes je muziek beheert? Zou wel handig zijn. Is iphoto of aperture daar een goed programma voor?

Heb trouwens net ontdekt dat mijn iphone ineens al mijn foto's aan het downloaden is. Misschien van mijn icloud reservekopie? Het lijkt dus nu opgelost. Bedankt voor je hulp!!

Roel71 01-11-11 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyberchick (Bericht 728528)
Ik heb eigenlijk geen programma om mijn foto's te beheren. Bedoel je net als dat je in itunes je muziek beheert? Zou wel handig zijn. Is iphoto of aperture daar een goed programma voor?

Heb trouwens net ontdekt dat mijn iphone ineens al mijn foto's aan het downloaden is. Misschien van mijn icloud reservekopie? Het lijkt dus nu opgelost. Bedankt voor je hulp!!

Als je dat ingesteld hebt zou dat heel goed kunnen...
Ik zie dat je windows hebt, weet niet wat daar op kan, in ieder geval wel Picasa van Google lijkt me, iphoto en aperture werken niet op windows. (maar er zijn vast talloze alternatieven)
Your welcome en succes!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.