iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103215-iphone-geen-verbinding-maken-wi-fi.html)

Davyvdv 01-11-11 18:00

Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi.
 
1 Bijlage(n)
hoi allemaal,
sinds gisteren heb ik een probleem met mijn iphone, ik heb alles al geprobeert heb zellf al mijn iphone geupdate en jailbreak eraf gedaan, router herstart etc..
ik zou echt niet meer weten wat ik moet doen.. er zit een bijlage bij van het probleem, greetz Davy[IMG]file:///Users/davyvandevoorde/Desktop/IMG_0373.PNG[/IMG][IMG]file:///Users/davyvandevoorde/Desktop/IMG_0373.PNG[/IMG]

debroei 01-11-11 18:56

Heb je de router al eens herstart?
En heb je hem al eens getest terwijl se beveiliging op je router uit stond?

Davyvdv 01-11-11 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 728780)
Heb je de router al eens herstart?
En heb je hem al eens getest terwijl se beveiliging op je router uit stond?

heb net geprobeert de beveiliging uit te doen maar lukt ook niet.. ik kan er niet aan uit!

debroei 01-11-11 20:26

Wat lukt niet, beveiliging uitzetten?

iphoneEd 01-11-11 21:02

Je router op een ander kanaal zetten helpt ook wel eens.

Davyvdv 02-11-11 21:12

nog altijd hetzelfde probleem heb al jullie oplossingen geprobeerd, moet ik hem dan binnendoen? greetz

steefy 03-11-11 15:00

Ik heb precies hetzelfde!
Eergister zat mijn nieuwe iPhone nog gewoon op Wi-Fi, en sinds gister lukt het niet meer :-( Het rondje blijft maar draaien voor mijn Wi-Fi verbinding.

De iPhone van mijn vriend werkt wel op hetzelfde Wi-Fi netwerk.

Iemand dé tip?

Davyvdv 03-11-11 19:09

Juist hetzelfde probleem steefy.. echt ambetant!

MLacoste 03-11-11 19:30

ik heb dat probleem omgekeerd.

1 maal ik op Wi-Fi ben geweest kan ik niet meer op mijn mobiel netwerk (3G)..
start ik de iphone weer opnieuw op, kan ik op mijn mobiel netwerk tot ik op Wi-Fi ga, daarna weer hetzelfde probleem..

Davyvdv 06-11-11 12:22

Niemand helpt?

flesh 06-11-11 13:47

Ook hier het probleem met het niet op Wi-Fi kunnen komen. even nagevraagd...ook bij buren speelt dit (na update naar ios 5).
ben bang dat we allemaal mogen wachten totdat er een nieuwe apple update uitkomt en dit "probleempje" plotseling helemaal verdwenen is ;-)

steefy 06-11-11 16:10

Hier was het toch gevalletje "verkeerd password". Vreemde was wel dat hij niet zei dat het password verkeerd was, maar "kan geen verbinding maken". Ook had ik een tijdje dat rondje dat maar voor het netwerk bleef draaien. Zit toch iets niet helemaal lekker. Maar goed, ik kan Wi-Fi weer op!

Davyvdv 16-02-12 10:10

oké, Dank jullie voor jullie help eindelijk! na zoveel maand is dit probleem opgelost het probleem lag aan mijn Wi-Fi zelf, ik had mijn iphone binnengaan voor 1 maand lang.. terug gekregen met de melding dat er niets aan was.. naar telenet gebeld geen problemen met internet.. toen eens gaan horen voor fibernet van telenet, en bam alles opgelost :-) dank jullie allemaal!
mvg Davy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.