//

de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1)

de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 met IOS 5.0 "Zonder een Jailbrake" Zit vandaag in de trein en ineens valt me verbinding weg en staat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-11, 12:43
hardstylebobo hardstylebobo is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Exclamation de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1)

Ik heb een Iphone 4 met IOS 5.0 "Zonder een Jailbrake"

Zit vandaag in de trein en ineens valt me verbinding weg en staat er Geen service.
Dat kan gebeuren ik heb T-Mobile en daar gebeurt het wel vaker mee.
Na een tijdje krijg ik ineens de melding dat ik hem aan moet sluiten met ITunes en hem moet herstellen.
Ik denk misschien even opnieuw opstarten dat helpt vaak wel. Toen hij weer opnieuw wou opstarten duurde het al veel langer dan normaal en krijg ik het scherm te zien met Verbind met ITunes en dan dat usb stekkertje in beeld en hij komt niet verder.

Heb hem daarna hersteld naar IOS 5.0 (Die versie stond er al op) en daarna na dat hij bijna klaar was krijg ik de melding de "iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1)"
Vervolgens nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik weer dezelfde fout.

Daarna geprobeert hem verder te laten booten doormiddel van een redsnow tool (Niet gejailbraked alleen die tool gebruikt). Toen starte hij wel op maar had ik weer geen service en kreeg ik weer hetzelfde probleem als dat ik in de trein had.

Iemand een idee? Ik heb het internet nog afgezocht naar een (-1) fout maar die kon ik ook niet vinden. Het enigste wat ik kon vinden was een (1) fout.

Alvast bedankt voor het lezen van me enorme verhaal en misschien weten julie wat.

Greetzz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-11, 12:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Lees dit eens: iTunes Errors - The iPhone Wiki
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 24-12-11, 17:43
hardstylebobo hardstylebobo is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Het probleem was opgelost zonder enige rede. Ik kwam thuis en sloot hem aan op mijn pc en ineens deed hij het weer.

Maar nu heb ik het probleem weer !!! Ik snap maar niet wat het kan zijn, dit is erg vervelend. Hoe lang heb je garantie op een iphone?

Greetzz
  #4  
Oud 31-01-13, 00:14
yana18 yana18 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde probleeem ;( igg erg vervelend
  #5  
Oud 31-01-13, 08:39
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb dit ook gehad. Was men iPhone al vanaf 8 januari kwijt voor herstelling.

Vandaag mag ik hem terug gaan halen!

Dus ik zou jullie aanraden om ook contact op te nemen met de winkel of Apple.

Je hebt 1 garantie van Apple en 1 jaar garantie via de winkel waar je hem gekocht hebt.

Ben men 4S vandaag terug gaan halen. Back-up er op gezet en werkt weer als vanouds.

Wat de -1 error had veroorzaakt wisten ze niet.

Laatst gewijzigd door Techfreak; 31-01-13 om 21:29. Reden: Update
Reageren

Labels
fout -1, ios 5.0, iphone 4, onbekende fout



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) gertjancommandeur iPhone algemeen 2 21-09-10 20:48
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13) rj11 Archief 1 28-10-09 23:57
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10) Boy van Baal iPhone algemeen 3 09-05-09 21:13
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." JSM93 Unlock 20 09-03-09 21:52
iPhone: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9) . hababam Jailbreak 1 03-08-08 04:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.