//

Volgorde mailaccounts

Volgorde mailaccounts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik zit mijn gloedjenieuwe 4S te configureren. Ik heb m als nieuwe iPhone aangemeld om lekker fris te beginnen. Bij het instellen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-11, 17:19
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard Volgorde mailaccounts

Hallo allemaal
Ik zit mijn gloedjenieuwe 4S te configureren. Ik heb m als nieuwe iPhone aangemeld om lekker fris te beginnen. Bij het instellen van mijn mailaccounts (allemaal Exchange-accounts) zet de iPhone ze zelf op een willekeurige volgorde. Dat was bij mijn 3Gs en iPad2 ook al zo.
Nu dat ik slim tE zijn en de accounts stuk voor stuk in te stellen op volgorde dat ik ze in de mailapp wil zien, maar het toestel gaat lekker zijn eigen gang.
Weer iemand of ik hier iets aan kan doen of waar dit aan ligt?

Ik hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen
__________________
Ergernis is een keuze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-11, 18:27
drvdijk drvdijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Heb je wat aan deze link? Can I change / reorder my list of iPhone Mail accounts? | The iPhone FAQ
  #3  
Oud 03-11-11, 18:34
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drvdijk Bekijk bericht
Ziet er heel aannemelijk uit. Dank je wel. Ik ga het dit weekend eens op mijn gemak proberen. Top!!
  #4  
Oud 13-11-11, 20:57
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem als de TS. De Exchange accounts worden door de iPhone op een willekeurige volgorde gezet. Niet eens op volgorde van invoeren, "maar gewoon waar de iPhone op dat moment zin in heeft."

Ik heb de link van drvdijk gebruikt, maar het probleem is dat de Excange accounts die in mijn iPhone staan (allemaal Gmail accounts i.v.m. push), niet in de Mail app van mijn Mac en dus ook niet in iTunes staan.

En als ik mijn Gmail accounts wil toevoegen via de Mail app op mijn Mac, dan worden ze automatisch als IMAP accounts ingesteld en niet als Exchange accounts. Dat is later ook niet te wijzigen. Gmail IMAP ondersteunt geen push en Exchange wel.

Heeft iemand toevallig een oplossing?
Reageren

Labels
mail, volgorde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verbreekt zelf de synchronisatie(E-Mailaccounts) viperke Archief 1 15-01-09 22:20
Iphone kan e-mailaccounts niet synchroniseren macmaccie iTunes 2 07-12-08 18:36
e-mailaccounts synchroniseren merijnvld iTunes 3 16-07-08 15:41
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein haaggie iPhone algemeen 0 24-01-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.