iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Apple website vraagje ivm iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103437-apple-website-vraagje-ivm-iphone.html)

Kitschy 03-11-11 17:08

Apple website vraagje ivm iPhone
 
Hallo iedereen

ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de 4S via de website van Apple.
Normaal gezien wordt hij morgen geleverd, maar sinds een paar dagen hoor ik over zoveel problemen (slechte batterij, gele tint).
Nu is mijn vraag: waar kan ik terecht moest mijn gsm deze kuren hebben? Moet ik hem dan terug opsturen of kan ik terecht in een Mobistar winkel?
Ik was nogal opgewonden omdat het m'n eerste iPhone ooit is, maar nu is dat eigenlijk totaal weg, hoe meer ik lees erover, hoe meer negatieve dingen ik tegenkom :|

Alvast bedankt

Guest-20180925190238 03-11-11 17:14

Maak je maar niet teveel onnodige zorgen :)

Tien (10) nanoseconden nadat er een nieuwe iPhone of iOS verschijnt verschijnen ook de eerste berichten over de "slechte batterijduur". Dat was zo al bij de eerste iPhone en dat is nog steeds het geval.

Ik heb een iPhone 4 16 GB en een iPhone 4S 64 GB en ik zie met de beste wil van de wereld geen groot verschil in het energieverbruik.

Er is een nieuwe iOS 5.0.1 versie op komst die naar verluidt de echte en ingebeelde accuproblemen gaat oplossen.

Kitschy 03-11-11 17:17

Thanks voor je reactie!
Maar op dit forum en op het forum van apple zelf, zie ik dat veel mensen hierover klagen. Er zijn er dan ook natuurlijk die helemaal niks ondervinden.
Hopelijk zit ik ertussen, anders zal de teleurstelling o zo groot zijn :|

dirkjan82 03-11-11 17:32

Mocht er wat mis zijn met je telefoon dan heb je van Apple gewoon 1 jaar garantie (wettelijk gezien meer, maar dat is een andere discussie). Als er iets is raad ik je aan gewoon de helpdesk te bellen en zij zullen je helpen. Eventueel halen ze je iPhone op, of moet je hem naar ze opsturen (waarschijnlijk op hun kosten, ik weet niet hoe Apple dit heeft geregeld) en wordt ie gerepareerd of vervangen.
Wellicht kun je ook gewoon bij een reseller binnenlopen met een probleem. Zij kunnen je ter plekke helpen of van advies voorzien.

MathieuG 03-11-11 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kitschy (Bericht 730465)
Hallo iedereen

ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de 4S via de website van Apple.
Normaal gezien wordt hij morgen geleverd, maar sinds een paar dagen hoor ik over zoveel problemen (slechte batterij, gele tint).
Nu is mijn vraag: waar kan ik terecht moest mijn gsm deze kuren hebben? Moet ik hem dan terug opsturen of kan ik terecht in een Mobistar winkel?
Ik was nogal opgewonden omdat het m'n eerste iPhone ooit is, maar nu is dat eigenlijk totaal weg, hoe meer ik lees erover, hoe meer negatieve dingen ik tegenkom :|

Alvast bedankt

De iPhone is een geweldig toestel punt. Maar hou em gewoon origineel. Niet *****n met een jailbreak als er zelf geen verstand van hebt. Dan loopt t allemaal wel los. Hiero nog nooit problemen gehad. Behalve misschien een beperkte accuduur

Kitschy 03-11-11 19:41

Jailbreak was ik zeker niet van plan! Als ik een app wil zal ik wel eerlijk er voor betalen ;)! Ik zat er gewoon mee in, omdat ik nogal negatieve reacties las over de batterij en die gele tint dat sommigen ook ervaren.
Toch bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.