//

Nieuw Iphone 4S belt niet, wel bereik.

Nieuw Iphone 4S belt niet, wel bereik. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help Help, Gisteren een nieuwe Iphone 4S opgehaald bij de Mediamarkt. Gisteren werkte alles. Vandaag, wel bereik maar kan niet bellen. Krijg geen contact. Batterij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-11, 18:33
Jvdw86 Jvdw86 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard Nieuw Iphone 4S belt niet, wel bereik.

Help Help,

Gisteren een nieuwe Iphone 4S opgehaald bij de Mediamarkt. Gisteren werkte alles. Vandaag, wel bereik maar kan niet bellen. Krijg geen contact.

Batterij loopt leeg als water......

Help help help, weet iemand wat er mis is?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-11, 18:55
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard

Kan iets te maken hebben met activatie van je simkaart. kan een dag duren maar daar moet je als het goed is over zijn geadviseerd. Dat batterij is een bekend probleem. Heb je al geprobeerd de "zoek naar tijdzone" (of iets in die richting) uit te zetten? zo nee, gelijk proberen anders even google'n op "iphone 4s batery problem"
  #3  
Oud 04-11-11, 19:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jvdw86 Bekijk bericht
Help Help,

Gisteren een nieuwe Iphone 4S opgehaald bij de Mediamarkt. Gisteren werkte alles. Vandaag, wel bereik maar kan niet bellen. Krijg geen contact.

Batterij loopt leeg als water......

Help help help, weet iemand wat er mis is?

Alvast bedankt.
Herstellen-nieuwe iphone-geen reservekopie (je kan ook wel reservekopie nemen). Ik heb geen genomen omdat ik echt alles volledig nieuw wilde hebben, zorg dan wel als je dit zou doen je al je gsm nummers voor alle zekerheid enzo hebt afgeprint of hebt opgeschreven, kan zijn je ze zelf terug moet inzetten enz.... ook je apps zal je terug moeten aanvinken en rangschikken enz...ook je muziek moet je normaal gezien dan terug plaatsen.

Dat zou wel je batterij probleem moeten oplossen, was bij mij hetzelfde toen en door dit te doen was mijn batterij probleem opgelost.
Met een beetje geluk is uw belprobleem daardoor ook opgelost.

Of je wacht op de update van apple maar die kan nog minstens 2-3weken duren of mss nog langer.
  #4  
Oud 04-11-11, 19:26
Martijnvangrootel Martijnvangrootel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo JVDW86

Bij hetzelfde probleem. Mijn Iphone belt niet.
Ik heb wel Wi-Fi verbinding, ik kan smsjes sturen, maar bellen niet.

Ik heb mijn Hi-kaart zelf naar een micro sim-kaart geknipt, misschien dat daar het probleem ligt? Maar wel vreemd dat mijn iphone aangeeft contact te hebben met het KPN netwerk. Nog meer mensen met dit probleem? Zou graag willen bellen.

Groeten, Martijn

--------------------------------

Na de Iphone opnieuw op te hebben opgestart kon ik wel bellen. Misschien eens proberen?
  #5  
Oud 09-11-11, 22:29
Jvdw86 Jvdw86 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Mensen,

telefoon is weer retour naar de winkel. Na elke 2 uur liep het toestel vast. En moest gerestart worden. Nieuwe software hielp ook niet. Nog 1 vraag, klopt het dat iedereen de emails dubbel binnen krijg op mijn iphone?

Batterij doet het aardig.

Groet,
  #6  
Oud 10-11-11, 15:04
duive030 duive030 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Bellen...ik heb dit probleem ook gehad. Ben overgestapt van een 3GS naar de 4S. Wat blijkt is dat je op de 4S de knop "internationaal bellen" hebt. Als je voor alle tel nrs +31 hebt staan zet de Iphone daar nog een + 31 voor....gevolg is dat het gesprek vastloopt. Knop gewoon uitzetten (of alle nrs in het adresboek wijzigen) en het loopt weer als een zonnetje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3 gs vergrendeld, belt niet en trilt niet Harze iPhone algemeen 0 22-09-11 01:52
iPhone 4 belt niet meer Hamertej iPhone algemeen 1 21-08-11 13:19
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet linwhaa Odido (T-Mobile) 3 08-08-10 19:56
soms wel Bereik en soms niet martijnnn iPhone algemeen 0 28-08-09 17:57
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? texas gold Odido (T-Mobile) 1 20-08-08 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.