//

Iphone 4s vragen

Iphone 4s vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil een iphone 4s kopen van apple.nl maar wat als de batterij niet goed is na 2 maanden kan ik hem dan terug sturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-11, 18:58
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard Iphone 4s vragen

ik wil een iphone 4s kopen van apple.nl maar wat als de batterij niet goed is na 2 maanden kan ik hem dan terug sturen voor vervanging en krijg ik 1 jaar garantie met factuur? en zijn er voor en nadelen van het kopen bij apple.nl ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-11, 19:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armeen Bekijk bericht
ik wil een iphone 4s kopen van apple.nl maar wat als de batterij niet goed is na 2 maanden kan ik hem dan terug sturen voor vervanging en krijg ik 1 jaar garantie met factuur? en zijn er voor en nadelen van het kopen bij apple.nl ?
Bij apple zelf kopen is denk ik wel iets duurder.

De batterij niet goed? Die kans is denk ik 1/100 , de batterij probleem nu kan nu al voor de meesten gewoon opgelost worden en zoniet, binnenkort komt apple met een update af.

En bij apple zelf betalen denk ik niet er een groot nadeel is, mss eerder voordelen.
  #3  
Oud 04-11-11, 22:05
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

maar hoe zit het dan met de garantie krijg ik gewoon 1 jaar garantie en als de telefoon niet goed werkt gedurende die periode van 1 jaar wordt die dan vervangen of gerepareerd ? en de 4s kost op de site van apple zelf 600 euro 16gb zwart, waar zou die ergens anders goedkoper zijn dan ?
  #4  
Oud 04-11-11, 22:19
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Op de site van apple is momenteel eigenlijk elke iPhone het goedkoopst. Alleen, als je hem los koopt. Niet i.c.m abbo. Je krijgt daar gewoon 1 jaar garantie, dat kunnen ze ook altijd terug zien wanneer je de telefoon hebt aangeschaft; geen redenen om je zorgen te maken. (Eigenlijk hoor je in Europa 2 jaar garantie te hebben, maar Apple denkt daar anders over!) En trouwens, batterij problemen komen nagenoeg niet voor. Op een aantal onderdelen (misschien wel de batterij) heb je wat langer garantie als ik me niet vergis. Bovendien kun je, als je na 1 jaar geen garantie meer kunt krijgen, nog altijd bij een (betrouwbaar) lokaal winkeltje langs. Dit is vaak veel goedkoper dan bij Apple (150 euro)! Let wel op: het is dan op je eigen risico.
  #5  
Oud 04-11-11, 22:28
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

en hoe zit het met jailbreak doen of niet doen, en wat als ik het doe vervalt dan de garantie ¿
  #6  
Oud 04-11-11, 22:30
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armeen Bekijk bericht
en hoe zit het met jailbreak doen of niet doen, en wat als ik het doe vervalt dan de garantie ¿
Ik adviseer geen jailbreak, natuurlijk je eigen keus, maar dan vervalt in principe je garantie. Je kunt de jailbreak ook verwijderen, maar als je iPhone kapot is kan je dat niet doen natuurlijk. Apps zijn niet duur behalve als je TomTom ofzo wilt, maar dan kan je beter google maps gebruiken of echte navigatie kopen.
  #7  
Oud 04-11-11, 22:33
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

en bestaat er geen gratis navigatie software ? en wat voor apps zijn niet gratis ?
  #8  
Oud 04-11-11, 22:38
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armeen Bekijk bericht
en bestaat er geen gratis navigatie software ? en wat voor apps zijn niet gratis ?
Je kunt een vooraf geïnstalleerde app gebruiken genaamd google maps door Apple. Hiermee heb je eenvoudige navigatie maar volgens mij geen file informatie. (Oplossing: schaf een TomTom aan of navigatie in uw auto). Apps zijn vaak gratis (nu.nl, wordfeud, of aanbiedingen dat je tijdelijk iets gratis is), maar soms wordt er een vergoeding (ofwel om winst te maken) gevraagd van ongeveer een (paar) euro. Dit is aan uw zelf om deze wel of niet aan te schaffen. Ikzelf vindt het geen dramatische bedragen maar heb overigens wel mijn Ipod destijds gejailbreakt. Mijn iPhone 4s komt volgende week en ik ben niet van plan deze te jailbreaken i.v.m. een aantal risico's waaronder dus garantie
  #9  
Oud 04-11-11, 22:41
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

waarschijnlijk morgen de 4s bestellen, hoe lang gaat het duren voor ik het in huis heb ?
  #10  
Oud 05-11-11, 17:50
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

inmiddels een vrijblijvende reservering gedaan bij telfort, iemand hier al ervaringen mee hoe lang het ongeveer duurt voor het er is, of moet ik gewoon op apple bestellen ¿
  #11  
Oud 06-11-11, 19:37
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armeen Bekijk bericht
inmiddels een vrijblijvende reservering gedaan bij telfort, iemand hier al ervaringen mee hoe lang het ongeveer duurt voor het er is, of moet ik gewoon op apple bestellen ¿
Ik weet niet wat sneller is. Trouwens, kun je bij Telfort eigenlijk wel een los toestel bestellen? - volgens mij niet..
  #12  
Oud 06-11-11, 19:55
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelphone Bekijk bericht
Ik weet niet wat sneller is. Trouwens, kun je bij Telfort eigenlijk wel een los toestel bestellen? - volgens mij niet..
nee los toestel kan je niet kopen, ik was van plan om mijn sim only abbo te wijzigen naar een abbo met toestel erbij, maar als ik hem van apple koop en hij werkt niet goed dan moet ik hem naar apple sturen en dat kan heel lang duren voor het weer gemaakt is, en als ik hem van telfort neem dan neem ik aan dat ik een vervangende mobiel krijg tot de iphone weer gemaakt is. correct me if i am wrong !
  #13  
Oud 07-11-11, 08:24
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelphone Bekijk bericht
Ik adviseer geen jailbreak, natuurlijk je eigen keus, maar dan vervalt in principe je garantie. Je kunt de jailbreak ook verwijderen, maar als je iPhone kapot is kan je dat niet doen natuurlijk. Apps zijn niet duur behalve als je TomTom ofzo wilt, maar dan kan je beter google maps gebruiken of echte navigatie kopen.
niet waar.
Je mag je telefoon aangekocht in de europese unie jailbreaken zonder verlies van garantie.
Garantie geldt tevens ook 2 jaar ipv 1; en is geldig binnen de volledige europese unie, niet alleen binnen land van aankoop.
  #14  
Oud 07-11-11, 21:12
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

nu weet ik het niet meer de ene zegt jailbreaken mag en de andere zegt weer niet maar goed. is het echt zeker dat je 2 jaar garantie hebt ? en als ik de iphone van apple.nl bestel krijg ik dan als de iphone wordt geleverd een factuur of sturen ze de factuur met mail ? dit is zeer belangrijk voor mij want ik wil die telefoon voor mijn bedrijf bestellen en moet dus een factuur hebben om belasting terug te vorderen !
  #15  
Oud 07-11-11, 21:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Jailbreaken mag, software stelen niet.

Zie ook dit artikel: Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #16  
Oud 07-11-11, 21:45
armeen armeen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Jailbreaken mag, software stelen niet.

Zie ook dit artikel: Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl
dus ik mag hem wel jailbreaken maar mag dan niet de tom-tom gratis gebruiken ?
  #17  
Oud 07-11-11, 22:02
Jelphone Jelphone is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Jailbreaken mag, software stelen niet.

Zie ook dit artikel: Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl
maar wat is dan het nut van je jailbreak.. (sorry overigens voor het verkeerd inlichten, las namelijk een redelijk recent artikel waarbij écht benadrukt werd dat ook jailbreaken strafbaar was, mja het zijn eigenlijk allemaal meningen..)
  #18  
Oud 13-11-11, 08:39
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armeen Bekijk bericht
dus ik mag hem wel jailbreaken maar mag dan niet de tom-tom gratis gebruiken ?
Klopt, is logisch toch
  #19  
Oud 13-11-11, 08:50
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nogmaals: lees dit artikel voor meer info:

Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl
  #20  
Oud 13-11-11, 09:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelphone Bekijk bericht
maar wat is dan het nut van je jailbreak..
Het nut van een jailbreak is het toevoegen van functionaliteit aan de iDevices of het gebruik van apps die Apple, om wat voor reden dan ook, niet toestaat in de Apple App Store.

Een jailbreak is niet bedoeld om software te gaan stelen. De ontwikkelaars van die apps hebben recht op een vergoeding net zoals jij recht hebt op een salaris voor geleverd werk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen over de Iphone 3G Mac Freak Archief 1 06-07-08 22:24
wat vragen over de iphone laura Archief 2 19-05-08 23:33
iPhone vragen asambasamba Archief 3 24-03-08 10:43
vragen over iphone bennie Chat en geruchten 0 07-01-08 19:06
vragen over de iphone Desertman Archief 6 05-01-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.